- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. zapłonowy
- Swiece
- Świeca Zapłonowa NGK BP7HS (kod. 5111)
Świeca Zapłonowa NGK BP7HS (kod. 5111)
NGK Świeca Zapłonowa BP7HS (kod. 5111)
Standardowe świece zapłonowe NGK BR9ES z elektrodami centralnymi z rdzeniem miedzianym dla szerokiego zakresu temperatur. Doskonała przewodność cieplna miedzi rozprasza ciepło spalania z dala od końca zapłonu, zapobiegając gorącym punktom, które mogą prowadzić do przedwczesnego zapłonu. Elektrody z rdzeniem miedzianym oznaczają również, że dłuższe noski izolatorów mogą być stosowane do ochrony przed zanieczyszczeniem.
Firma NGK SPARK PLUG to niekwestionowany lider w produkcji najwyższej klasy technologii zapłonu.
Przez ostatnie 80 lat NGK wypracowała doskonałą reputację i cieszy się ogromnym zaufaniem warsztatów i sprzedawców. Profesjonaliści na całym świecie polegają na jej produktach .
Szczegóły
20,8 mm
14,0 mm
12,7 mm
0,7 mm
not interference-free
Świeca zapłonowa BP7HS pasuje między innymi do :
Adly ATV-110 Fun bike 10→
Moto Roma Blazer 50DL
Moto Roma Sport 90
Moto Roma Blazer 100
Moto Roma Roadrunner 4 04→
Moto Roma Sport 100
Quadzilla M100
Suzuki LT80 P-R-S
AJS Cougar 100 (Jincheng) 03→
Cagiva Indiana 350
Cagiva Alazzurra 650 85→88
Cagiva Indiana 650
Cagiva Indiana 750
Ducati 350 Sport 91→
Ducati 400 SS, Junior 91→94
Ducati 500 Pantah 80→84
Ducati 600 Pantah 80→85
Ducati Indiana 650 86→88
Ducati 750 F1 86→88
Ducati 750 Montjuich
Hyosung EZ100 99→
Jialing K 90
Jialing K100
Jialing QM100
Moto Roma Roadrunner 50
Uralmoto Cobra, Red Star, Voyage →00
Instrukcja montażu świecy zapłonowej BP7HS
- Zamontuj nową świecę zapłonową ręcznie, wkręcając palcami aż do oporu ( w miejscach z trudnym dostępem można użyć kawałka giętkiego przewodu naciągniętego na świecę by obracając przewodem wkręcać świece
- Założyć klucz dynamometryczny i dokręcić do określonego momentu obrotowego zgodnie z katalogiem producenta. Jeśli klucz dynamometryczny jest niedostępny, należy zapoznać się z instrukcją montażu producenta pojazdu/silnika lub poradą dotyczącą kąta dokręcania, która znajduje się na aktualnym opakowaniu NGK (z wyjątkiem specjalistycznych świec wyścigowych).
- Podczas instalacji nie dokręcać zbyt mocno lub zbyt słabo świec zapłonowych. Zbyt mocne dokręcenie może prowadzić do zniekształcenia świecy zapłonowej. Zbyt słabe dokręcenie może spowodować przegrzanie z powodu słabego rozpraszania ciepła. W skrajnych przypadkach nieprawidłowe dokręcenie może spowodować pęknięcie świecy zapłonowej i/lub uszkodzenie silnika -NGK nie zaleca nakładania smaru na gwinty świec zapłonowych, ponieważ wynikające z tego zmniejszenie sił tarcia na powierzchniach gwintu spowoduje, że wykresy momentu obrotowego będą niedokładne i może wystąpić nadmierne jej dokręcenie .
-Jeśli świeca zapłonowa z uszczelką zostanie po demontażu ponownie zamontowana, może wymagać jedynie 1/12 obrotu po osadzeniu
Zawsze ostrożnie używaj odpowiednich narzędzi do demontażu/montażu, aby zapobiec uszkodzeniu świecy zapłonowej lub silnika
Zawsze zadbaj o to, by do cylindra przez gniazdo świecy do cylindra nie dostały się obce przedmioty
No customer reviews for the moment.