- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. zapłonowy
- Swiece
- Świeca Zapłonowa NGK BR8HSA (kod. 5539)
Świeca Zapłonowa NGK BR8HSA (kod. 5539)
NGK Świeca Zapłonowa BR8HSA (kod. 5539)
Standardowe świece zapłonowe NGK BR9ES z elektrodami centralnymi z rdzeniem miedzianym dla szerokiego zakresu temperatur. Doskonała przewodność cieplna miedzi rozprasza ciepło spalania z dala od końca zapłonu, zapobiegając gorącym punktom, które mogą prowadzić do przedwczesnego zapłonu. Elektrody z rdzeniem miedzianym oznaczają również, że dłuższe noski izolatorów mogą być stosowane do ochrony przed zanieczyszczeniem.
Szczegóły
20,8 mm
14,0 mm
12,7 mm
0,7 mm
interference-free, 5 KOhm
NGK Świeca Zapłonowa BR8HSA (kod. 5539) pasuje między innymi do silników :
Apache RLX 50
Apache Tomahawk Mini 50 (2-Stroke) 08→
Apache Army 100
Apache RLX 100
Apache SX 100
Apache ZX100
Kuymco KXR 50
Quadzilla ProShark E
Quadzilla X100 Single piece head (12.7mm Thread Reach)
Sym QuadLander 250 06→
Benelli 49X Quattro Nove 08→
Benelli 49X Road 08→
Benelli 49X Trek 08→
CPI Hussar 50, Mars JP50, Baby J 50 (Euro 1)
Daelim Message 49 98→
Generic Race 50 (12.7mm Thread Reach) 11→
Hyosung SF50 99→05
Kymco Cobra 50
Kymco Fever 50
Kymco People 50 04→06
Kymco Scout 50 97→
Kymco Spacer 50
Kymco Super 8 50 (2-Stroke) Ø14mm Plug 07→
Kymco Super 9 50 (Liquid Cooled) 99→
Kymco Super 9 50 (Air Cooled) 01→
Kymco Super 9 50 (Air Cooled) (Euro 2) 01→
Kymco Vitality 50 (2-Stroke) 04→
Kymco Yup 50 00→
Kymco ZX 50
SYM City Hopper 98→03
SYM DD50 City Trek / Sport 02→
SYM Fiddle 98→
SYM Fiddle II 50 08→
SYM Jet 50 98→
SYM Jet 50 Sport X S/SE/SR/XS 06→
SYM Jungle 98→02
SYM Mask 98→
SYM Red Devil 98→
SYM Super Fancy 98→03
SYM Jet 100 99→
SYM Jet 100 Sport X S/SR Jet
Instrukcja montażu świecy zapłonowej BR8HSA
- Zamontuj nową świecę zapłonową ręcznie, wkręcając palcami aż do oporu ( w miejscach z trudnym dostępem można użyć kawałka giętkiego przewodu naciągniętego na świecę by obracając przewodem wkręcać świece
- Założyć klucz dynamometryczny i dokręcić do określonego momentu obrotowego zgodnie z katalogiem producenta. Jeśli klucz dynamometryczny jest niedostępny, należy zapoznać się z instrukcją montażu producenta pojazdu/silnika lub poradą dotyczącą kąta dokręcania, która znajduje się na aktualnym opakowaniu NGK (z wyjątkiem specjalistycznych świec wyścigowych).
- Podczas instalacji nie dokręcać zbyt mocno lub zbyt słabo świec zapłonowych. Zbyt mocne dokręcenie może prowadzić do zniekształcenia świecy zapłonowej. Zbyt słabe dokręcenie może spowodować przegrzanie z powodu słabego rozpraszania ciepła. W skrajnych przypadkach nieprawidłowe dokręcenie może spowodować pęknięcie świecy zapłonowej i/lub uszkodzenie silnika -NGK nie zaleca nakładania smaru na gwinty świec zapłonowych, ponieważ wynikające z tego zmniejszenie sił tarcia na powierzchniach gwintu spowoduje, że wykresy momentu obrotowego będą niedokładne i może wystąpić nadmierne jej dokręcenie .
-Jeśli świeca zapłonowa z uszczelką zostanie po demontażu ponownie zamontowana, może wymagać jedynie 1/12 obrotu po osadzeniu
Zawsze ostrożnie używaj odpowiednich narzędzi do demontażu/montażu, aby zapobiec uszkodzeniu świecy zapłonowej lub silnika
Zawsze zadbaj o to, by do cylindra przez gniazdo świecy do cylindra nie dostały się obce przedmioty
Świeca BR8HSA jest doskonałym zamiennikiem świec :
Denso W24FR-L
Honda 98076-5871G
Opis
- Rdzeń Świecy :
- miedź
No customer reviews for the moment.