- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. zapłonowy
- Swiece
- Świeca Zapłonowa NGK DPR8EIX9 (kod. 2202)
Świeca Zapłonowa NGK DPR8EIX9 (kod. 2202)
NGK Świeca Zapłonowa DPR8EIX9 (kod. 2202)
IX Świeca zapłonowa Iridium IX jest podobna w konstrukcji do typu Platinum VX, ale korzysta z zastosowanie metalu szlachetnego Iridium na elektrodzie środkowej. Iridium jest twardsze niż inne metale szlachetne używane do produkcji świec zapłonowych, mają wyjątkowo wysoką temperaturę topnienia i oferuje lepszą ochronę przed uszkodzeniem chemicznym. Świece zapłonowe Iridium są używane przez niektóre z wiodących światowych zespołów wyścigowych i jako oryginalne zakładane w wielu wysokowydajnych motocyklach drogowych i terenowych. Motocykliści, którzy chcą mieć najlepsze osiągi, będą wymagali najlepszej świecy zapłonowej i to właśnie jest ten wybór
Firma NGK SPARK PLUG to niekwestionowany lider w produkcji najwyższej klasy technologii zapłonu.
Przez ostatnie 80 lat NGK wypracowała doskonałą reputację i cieszy się ogromnym zaufaniem warsztatów i sprzedawców. Profesjonaliści na całym świecie polegają na jej produktach .
Szczegóły
18 mm
12,0 mm
19,0 mm
0,9 mm
interference-free, 5 KOhm
NGK Świeca Zapłonowa DPR8EIX9 (kod. 2202) pasująca między innymi do motocykli :
Honda TRX250 EX Sportrax 01→08
Honda TRX250 TM/TE Fourtrax S/ES 02→
Honda TRX300FW-V 94→99
Honda TRX400AT Fourtrax 05→
Honda TRX400EX Sportrax 05→
Kawasaki KVF360 02→
Kawasaki KLF400 B 93→99
Kawasaki KVF400 99→
Yamaha YFM600FWA Grizzly 98→01
Yamaha YFM660FWA Grizzly 02→
Yamaha YFM660R Raptor 01→05
Yamaha YXR660 Rhino 04→07
Bimota DB3 Mantra
Bimota DB4
Cagiva W12 350 93→
Cagiva Elefant 750 87→
Cagiva Elefant 900 91→
CF Moto V3 Auto 250T-3 07→
CF Moto V5 Auto 250T-5
Derbi Senda 125 4T (Honda engine) 03→
Gilera Cougar 125 00→03
Gilera Dakota 350 (4-Stroke)
Gilera Saturno 350 (4-Stroke) 90→
Gilera Dakota 500 (4-Stroke)
Gilera Saturno 500 (4-Stroke) 90→93
Gilera RC600 (4-Stroke)
Honda CG125 W→ 97→
Honda CLR125 City Fly 98→03
Honda XLR125R 97→99
Honda XR125L 03→
Honda CRF230F 08→
Honda CBX250RSE 84→86
Honda VT250F-D 83→87
Honda XR350R-D
Honda VF400F-D 83→86
Honda CX500 TURBO 82→84
Honda VF500F 2E/2F 84→87
Honda VT500E-D/F 83→88
Honda XBR500F/H/SJ 85→89
Honda CBR600F-H-J 87→88
Honda NTV600K/M Revere 88→93
Honda VT600C-N-P-R-S-T-V-W 92→01
Honda XL600LM-F 84→86
Honda XL600RD-E 84→86
Honda XL600VH-VX (Transalp) 87→00
Honda XR600R-V
Honda CX650E-D 83→86
Honda CX650TC-D 83→85
Honda FMX650 05→08
Honda FX650 Vigor 99→03
Honda NT650V-W-X-Y (Deauville) 98→05
Honda NTV650P-T/V 92→97
Honda NX650K-T-V-W-X Dominator 88→03
Honda SLR650 96→99
Honda XL650 /-V (Transalp) 00→07
Honda CB Seven Fifty 92→02
Honda CBX750FE 84→86
Honda VF750 (C/F/S)
Honda VT750C2 VT750 V/W Shadow 97→
Honda VT750DC Shadow 01→
Honda XRV750L-V-W-X-Y (Africa Twin) 90→03
Honda VF1000FE 84→85
Honda VF1000RE-Standard
Honda XL1000V-Y (Varadero) 98→02
Honda CB1300 (Incl. ABS) 03→
Honda CB1300S (Incl. ABS) 05→
Kawasaki KL600 B1-B2, B4 85→90
Kawasaki KL650 A1-A3 87→90
Kawasaki KL650 B1-B3 (Tengai) 89→92
Kawasaki KL650 C1-C5 (KLR 650) 94→02
Kawasaki KLX650 C1-C2 93→96
KTM 625 Enduro, Super Moto 02→
MZ Baghira, Black Panther, Mastiff, Supermoto 98→
MZ Skorpion 659 Replica, Sport, Tour, Traveller 94→
Sachs B 805 02→
Sachs Roadster 800 00→05
Suzuki GS500E K, L, M, N, P, R, S, T, V, W, X, Y, K1-K5 89→05
Suzuki VS600 GLS 95→97
Suzuki LS650 All models 87→98
Suzuki VS750GLP F, G, H, J, K, L, M 85→91
Suzuki VS800GL M, P, R, S, T, V 91→97
Suzuki VX800 L/M/R 90→96
Suzuki VZ800 V, W, X, Y, K1 Marauder 97→01
Suzuki VS1400GLP-H, J, R, S, T, V, W (Intruder) 87→99
Triumph Trident, Daytona 91→98
Triumph America 04→06
Triumph Bonneville (Incl. Black) 00→06
Triumph Bonneville America 01→06
Triumph Bonneville T100 02→04
Triumph Speedmaster 02→
Triumph America 900 06→
Triumph Bonneville 900 (Incl. Black) 06→
Triumph Bonneville SE 12/08→
Triumph Bonneville T100 04→
Triumph Scrambler 05→
Triumph Speedmaster 05→
Triumph Thruxton 900 03→
Triumph Thruxton SE 10→
Triumph Adventurer 96→01
Triumph Daytona, Daytona Super III 91→96
Triumph Legend TT 98→01
Triumph Speed Triple 94→96
Triumph Sprint 91→96
Triumph T509 Speed Triple 96→10/98
Triumph T709 Tiger 98→
Triumph Thunderbird 95→04
Triumph Thunderbird Sport 98→04
Triumph Tiger 91→98
Triumph Trident 91→98
Triumph Trophy 91→01
Triumph Daytona 955i (Ø12mm Plug) 98→01
Triumph Speed Triple (Ø12mm Plug) 10/98→01
Triumph Sprint RS (Ø12mm Plug) 99→00
Triumph Sprint ST (Ø12mm Plug) 98→00
Triumph T595 Daytona 97→98
Triumph Tiger EFI 00→07
Triumph Daytona 91→93
Triumph Daytona 1200 91→00
Triumph Trophy 1200 91→03
Wuyang WY125-12 06→
Wuyang WY125-16C 06→
Yamaha VP250 X-City 07→
Yamaha TT600 86→03
Yamaha TT600RE 04→
Yamaha XT600E 90→
Yamaha XTZ660 Tenere 91→99
Yamaha XTZ750 Super Tenere 89→95
Yamaha TDM850 96→01
Yamaha TRX850 96→99
Yamaha TDM 900 02→
Yamaha XJ900S Diversion 95→04
Yamaha GTS1000A 93→96
Yamaha FJ1100 84→85
Yamaha FJ1200/A, XVZ12TD 86→96
Yamaha V-Max 1200 91→02
Yamaha XJR1200 95→98
Yamaha XVZ12TD Venture 85→86
Yamaha XJR1300/SP 99→
Yamaha XVZ1300 TF Venture Star 99→01
Yamaha XV1900 Midnight Star 06→
Instrukcja montażu świecy zapłonowej DPR8EIX9
- Zamontuj nową świecę zapłonową ręcznie, wkręcając palcami aż do oporu ( w miejscach z trudnym dostępem można użyć kawałka giętkiego przewodu naciągniętego na świecę by obracając przewodem wkręcać świece
- Założyć klucz dynamometryczny i dokręcić do określonego momentu obrotowego zgodnie z katalogiem producenta. Jeśli klucz dynamometryczny jest niedostępny, należy zapoznać się z instrukcją montażu producenta pojazdu/silnika lub poradą dotyczącą kąta dokręcania, która znajduje się na aktualnym opakowaniu NGK (z wyjątkiem specjalistycznych świec wyścigowych).
- Podczas instalacji nie dokręcać zbyt mocno lub zbyt słabo świec zapłonowych. Zbyt mocne dokręcenie może prowadzić do zniekształcenia świecy zapłonowej. Zbyt słabe dokręcenie może spowodować przegrzanie z powodu słabego rozpraszania ciepła. W skrajnych przypadkach nieprawidłowe dokręcenie może spowodować pęknięcie świecy zapłonowej i/lub uszkodzenie silnika -NGK nie zaleca nakładania smaru na gwinty świec zapłonowych, ponieważ wynikające z tego zmniejszenie sił tarcia na powierzchniach gwintu spowoduje, że wykresy momentu obrotowego będą niedokładne i może wystąpić nadmierne jej dokręcenie .
-Jeśli świeca zapłonowa z uszczelką zostanie po demontażu ponownie zamontowana, może wymagać jedynie 1/12 obrotu po osadzeniu
Zawsze ostrożnie używaj odpowiednich narzędzi do demontażu/montażu, aby zapobiec uszkodzeniu świecy zapłonowej lub silnika
Zawsze zadbaj o to, by do cylindra przez gniazdo świecy do cylindra nie dostały się obce przedmioty
Świeca DPR8EIX9 jest doskonałym zamiennikiem świec :
Denso 5376
Denso IX24B
Denso X24EPR-GL
Denso X24EPR-ZU9
Denso X24EP-ZU9
Honda 98069-58912
Opis
- Rdzeń Świecy :
- Iryd
No customer reviews for the moment.