- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. zapłonowy
- Swiece
- Świeca Zapłonowa NGK CR9EIX (kod. 3521)
Świeca Zapłonowa NGK CR9EIX (kod. 3521)
NGK Świeca Zapłonowa CR9EIX (kod. 3521)
IX Świeca zapłonowa Iridium IX jest podobna w konstrukcji do typu Platinum VX, ale korzysta z zastosowanie metalu szlachetnego Iridium na elektrodzie środkowej. Iridium jest twardsze niż inne metale szlachetne używane do produkcji świec zapłonowych, mają wyjątkowo wysoką temperaturę topnienia i oferuje lepszą ochronę przed uszkodzeniem chemicznym. Świece zapłonowe Iridium są używane przez niektóre z wiodących światowych zespołów wyścigowych i jako oryginalne zakładane w wielu wysokowydajnych motocyklach drogowych i terenowych. Motocykliści, którzy chcą mieć najlepsze osiągi, będą wymagali najlepszej świecy zapłonowej i to właśnie jest ten wybór
Firma NGK SPARK PLUG to niekwestionowany lider w produkcji najwyższej klasy technologii zapłonu.
Przez ostatnie 80 lat NGK wypracowała doskonałą reputację i cieszy się ogromnym zaufaniem warsztatów i sprzedawców. Profesjonaliści na całym świecie polegają na jej produktach
Szczegóły
16 mm
10,0 mm
19,0 mm
0,8 mm
interference-free, 5 KOhm
NGK Świeca Zapłonowa CR9EIX (kod. 3521) pasująca między innymi do pojazdów i motocykli :
KTM 450 SX (Ø10mm Plug) 09→
KTM 505 SX (Ø10mm Plug) 09→
Aprilla Scarabeo 50 4T (4-Stroke) 06→
Aprilla RS4 125 11→
Aprilla RSV 4 Factory 09→
Aprilla RSV 4 R 09→
Aprilla Tuono V4R 05/11→
Benelli Velvet 400 03→04
Benelli TNT 899/S/T (Tornado Naked Tre) 08→
Benelli Tornado Tre 900/903 RS 02→
Benelli Tornado Tre 903 08→
Benelli Tre-K 899 09→
Benelli TNT R160 10→
Benelli TNT 1130, K 04→
Benelli TNT 1130 Titanium 06→
Benelli TNT 1130 Sport Evo (Tornado Naked Tre) 07→
Benelli TNT Café Racer 1130 01/06→
Benelli Tornado Tre 1130 06→
Benelli Tornado Tre K 06→
Benelli Tre-K 1130K (Incl. Amazonas) 07→
Beta/Betamotor Alp 4.0 (Suzuki engine)
Beta/Betamotor Euro 350 01→
Beta/Betamotor Jonathan 350
Beta/Betamotor M4 4T
Beta/Betamotor Motard 4.0
Bimota YB9 SRi
Bimota SB8R/S 99→00
Bimota SB6, SB6R 97→
BMW G450X 08→
Buell 1125R 08→
Buell 1125CR (Café Racer) 09→
Derbi Black Mini 03→
Derbi Dirt Boy, Dirt Kid 03→
Derbi GP1 125 06→
Derbi GP1 250 06→
Ducati Dark 04→06
Ducati 749 (‡ Socket Ø <20.5mm) 02→06
Ducati 749, R, S (‡ Socket Ø <20.5mm) 03→06
Gas Gas ECF250 4T, ECF250 SIX (4-Stroke) 12→
Gilera DNA 125 (4-Stroke) 01→
Gilera Runner 125 (4-Stroke)
Gilera Runner VX 125 (4-Stroke) 01→
Gilera DNA 180 (4-Stroke) 01→
Gilera Runner VXR 180 (4-Stroke) 01→02
Gilera Supersport 600 02→
Husqvarna TC250 10→
Husqvarna TE250 i.e 10→
Husqvarna TE310 11→
Husqvarna TC449 11→
Husqvarna TE449 11→
Husqvarna SMR511 11→
Husqvarna TE511 11→
Kawasaki ZX400 L1-L9 (ZXR400) 91→99
Kawasaki ZX600 D1-D3, E1-E12 (ZZ-R600) 90→04
Kawasaki ZX600 E6F (ZZR600) 06→
Kawasaki ZX600 F1-F3 (Ninja ZX6R) 95→97
Kawasaki ZX600 G1-G2 (ZX-6R) 98→99
Kawasaki ZX600 J1-J2 (ZX-6R) 00→01
Kawasaki ZX600 K1H-N6F (Ninja ZX-6RR) 03→06
Kawasaki ZX600 P7F-P8F, R9F-RCF (Ninja ZX-6R) 07→12
Kawasaki ZX636 A1P, B1H-B2H (Ninja ZX-6R) 02→04
Kawasaki ZX636 C1H-C6F (Ninja ZX-6R) 05→06
Kawasaki ZR750 J1H (Z750) 04→
Kawasaki ZR750 J6F (Z750) 05→
Kawasaki ZR750 K6F (Z750s) 06→
Kawasaki ZR750 L7F, L8F, M7F, M8F (Z750) 03/07→10
Kawasaki ZR750 N (Z750R) 11→
Kawasaki ZX750 H1-H2 (ZXR750) 89→91
Kawasaki ZX750 J1-J2 (ZXR750) 91→93
Kawasaki ZX750 M1-M2 (ZXR750R) 92→94
Kawasaki ZX750 L3 (ZXR750) 94→96
Kawasaki ZX750 N1 (Ninja ZX-7RR) 96→99
Kawasaki ZX750 P1-P7 (Ninja ZX-7R) 96→03
Kawasaki ZX900 B1-B4 (ZX9R Ninja) 94→98
Kawasaki ZX900 C1-C2, E1-E2 (ZX9R Ninja) 98→
Kawasaki ZX900 F1/H/P, F2/H/P (ZX9R) 02→04
Kawasaki ZR1000 A1H-A3H (Z1000) 03→05
Kawasaki ZR1000 A6F (Z1000) 06→07
Kawasaki ZX1000 B1-B3 (ZX-10) 88→91
Kawasaki ZR1100 A1-A4 (Zephyr) Twin Spark 92→95
Kawasaki ZR1100 B1 (Zephyr) Twin Spark 96→97
Kawasaki ZR1100 C1-C4 (ZRX 1100) 97→01
Kawasaki ZX1100 C1-C3, D1-D9 (ZZ-R1100) 90→01
Kawasaki ZX1100 E1-E5 (GPZ1100) 95→99
Kawasaki ZX1100 F1 (GPZ1100 ABS) 96→98
Kawasaki ZR1200 A1-A4H, B1-B3P (ZRX 1200) 01→05
Kawasaki ZR1200 A6F (ZRX1200R) 05→
Kawasaki ZX1200 A1-A2 (ZX-12R) 99→01
Kawasaki ZX1200 B1H-B3H (Ninja ZX-12R) 02→07
Kawasaki ZX1200-C1H/C2H (ZZ-R1200) 02→04
KTM 250 EXC-F Incl. Fi (4-Stroke) Ø10mm Plug 07→
KTM 250 SX-F (4-Stroke) Ø10mm Plug 06→
KTM 450 SMR Ø10mm Plug 08→
KTM 450 SX-F 07→
KTM 505 SX-F 07→
Malaguti Madison K400 02→04
Moto Morini 9½ 06→
Moto Morini Corsaro 06→
MV Agusta Brutale S 02→06
MV Agusta F4, F4S 1+1, F4 SPR 99→04
MV Agusta F4 Senna 02→04
MV Agusta Brutale 910, 910 R, 910 S 05→08
MV Agusta F4 1000 S 04→09
MV Agusta Brutale 1078 RR 08→
MV Agusta F4 RR 312 08→09
Norton Commando SE 10→
Norton Commando Café Racer 11→
Norton Commando Sport 10→
Peugot Geopolis Executive 125 07→
Peugot Satelis 125 05→
Peugot Satelis 125 Compressor 07→
Peugot Satelis 125 Executive 06→
Peugot Geopolis Executive 250 07→
Peugot Satelis 250 07→
Piaggio/Vespa Liberty 50 (4-Stroke) 02→
Piaggio/Vespa Vespa ET4 50 (4-Stroke) 01→05
Piaggio/Vespa Zip 50 (4-Stroke) 02→
Piaggio/Vespa Zip 100 (4-Stroke) 06→08
Piaggio/Vespa Hexagon GTX 125 00→02
Piaggio/Vespa Liberty 125 (4-Stroke) 98→
Piaggio/Vespa Sfera 125 (4-Stroke) 96→98
Piaggio/Vespa Super Hexagon GTX250 00→
Suzuki DR350SE S, V, W, X 95→99
Suzuki DR350-S-R 94→
Suzuki GSF400P-R 93→95
Suzuki GSF600 S, T, V, W, Y, K1-K4 Bandit Naked (Unfaired) 95→05
Suzuki GSF600S T, V, W, Y, K1-K4 Bandit (Faired) 95→05
Suzuki GSR600/S K6-K9 06→
Suzuki GSX600F T, V, W, X, Y, K1-K4 97→04
Suzuki GSX-R600 V, W, X, K1-K7 97→07
Suzuki RF600R P/R/S/V 93→97
Suzuki GSF650 K7-L0 Bandit (Liquid Cooled) 07→
Suzuki GSX750-W/X/Y/K1 97→
Suzuki GSX750F W, X, Y, K1-K5 97→05
Suzuki GSX-R750 WN, WP, WR, WS 91→96
Suzuki GSX-R750 T, V, W, X, Y, K1-K7 96→07
Suzuki RF900R R, S, T, V, W 94→99
Suzuki GSX-R1000 K1-K6 00→06
Suzuki GSX-R1000 K6 Phantom 06→
Suzuki TL1000R W, Y, K1-K3 98→03
Suzuki GSX-R1100 W-P, R, S, T 93→96
Suzuki GSX1300R X, Y, K1-K5 Hayabusa 99→07
Triumph Daytona 600 03→04
Triumph TT 600 99→03
Triumph Speed Four 02→
Triumph Daytona 650 04→05
Triumph Daytona 675 Triple 05→08
Triumph Daytona 675 Triple 12/08→
Triumph Street Triple 07→
Triumph Street Triple R 08→
Triumph Tiger 800, Tiger 800 XC (Incl. ABS) 11→
Triumph Daytona 955i (Ø10mm Plug) 01→06
Triumph Speed Triple (Ø10mm Plug) 01→04
Triumph Sprint RS (Ø10mm Plug) 01→05
Triumph Sprint ST (Ø10mm Plug) 01→
Vertemati S501
Vertemati SR501
Vertemati S570 03→
Yamaha TT250R 03→
Yamaha WR250F (S) 07→
Yamaha WR250R 08→
Yamaha WR250X 08→
Yamaha FZ6-S / Fazer 04→06
Yamaha FZ6-S S2 / Fazer S2 07→
Yamaha FZR600 (Liquid Cooled) 89→94
Yamaha FZR600R 94→96
Yamaha XJ6 (Incl. ABS) 08→
Yamaha XJ6 Diversion (Incl. ABS) 08→
Yamaha XJ6 Diversion F ABS 10→
Yamaha YZF600R Thunder Cat 96→03
Yamaha YZF750R 93→96
Yamaha YZF750SP 93→96
Yamaha FZ8, Fazer8 10→
Yamaha FZS1000 Fazer 01→05
Yamaha FZ-1 / Fazer 06→
Yamaha YZF-R1 98→01
Yamaha YZF-R1 (19mm Thread Reach) 04→08
Yamaha YZF-R1SP (19mm Thread Reach) 2006
Instrukcja montażu świecy zapłonowej CR9EIX
- Zamontuj nową świecę zapłonową ręcznie, wkręcając palcami aż do oporu ( w miejscach z trudnym dostępem można użyć kawałka giętkiego przewodu naciągniętego na świecę by obracając przewodem wkręcać świece
- Założyć klucz dynamometryczny i dokręcić do określonego momentu obrotowego zgodnie z katalogiem producenta. Jeśli klucz dynamometryczny jest niedostępny, należy zapoznać się z instrukcją montażu producenta pojazdu/silnika lub poradą dotyczącą kąta dokręcania, która znajduje się na aktualnym opakowaniu NGK (z wyjątkiem specjalistycznych świec wyścigowych).
- Podczas instalacji nie dokręcać zbyt mocno lub zbyt słabo świec zapłonowych. Zbyt mocne dokręcenie może prowadzić do zniekształcenia świecy zapłonowej. Zbyt słabe dokręcenie może spowodować przegrzanie z powodu słabego rozpraszania ciepła. W skrajnych przypadkach nieprawidłowe dokręcenie może spowodować pęknięcie świecy zapłonowej i/lub uszkodzenie silnika -NGK nie zaleca nakładania smaru na gwinty świec zapłonowych, ponieważ wynikające z tego zmniejszenie sił tarcia na powierzchniach gwintu spowoduje, że wykresy momentu obrotowego będą niedokładne i może wystąpić nadmierne jej dokręcenie .
-Jeśli świeca zapłonowa z uszczelką zostanie po demontażu ponownie zamontowana, może wymagać jedynie 1/12 obrotu po osadzeniu
Zawsze ostrożnie używaj odpowiednich narzędzi do demontażu/montażu, aby zapobiec uszkodzeniu świecy zapłonowej lub silnika
Zawsze zadbaj o to, by do cylindra przez gniazdo świecy do cylindra nie dostały się obce przedmioty
Świeca CR9EIX jest doskonałym zamiennikiem świec :
Denso 4191
Denso 5363
Denso IU27
Denso U27ESR-NZU
Splitfire TP430B
Opis
- Rdzeń Świecy :
- Iryd
No customer reviews for the moment.