- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. zapłonowy
- Swiece
- Świeca Zapłonowa NGK B9EGV (kod. 5827)
Świeca Zapłonowa NGK B9EGV (kod. 5827)
NGK Świeca Zapłonowa B9EGV (kod. 5827)
Świece te mają końcówkę elektrody środkowej o mniejszej średnicy wykonaną z konwencjonalnego stopu niklu. Elektroda środkowa o mniejszej średnicy oznacza zmniejszenie napięcia potrzebnego do wytworzenia iskry. Jednakże, ponieważ końcówka jest wykonana z konwencjonalnego stopu niklu, żywotność jest skrócona, a te korki najlepiej nadają się do zastosowań, w których korki są często wymieniane.
Firma NGK SPARK PLUG to niekwestionowany lider w produkcji najwyższej klasy technologii zapłonu.
Przez ostatnie 80 lat NGK wypracowała doskonałą reputację i cieszy się ogromnym zaufaniem warsztatów i sprzedawców. Profesjonaliści na całym świecie polegają na jej produktach .
Szczegóły
20,8 mm
14,0 mm
19,0 mm
0,65 mm
not interference-free
NGK Świeca Zapłonowa B9EGV (kod. 5827) pasuje między innymi do motocykli :
Cagiva Super City 125 →02/95
Cagiva W8 125 →12/92
Cagiva WSXT 125 82→
Cagiva Super City 125 →02/95
Cagiva W8 125 →12/92
Cagiva WSXT 125 82→
CCM ( Armstrong-CCM) CMX 125 L/C 83→85
CCM ( Armstrong-CCM) CMX 250, 250 L/C 83→85
CCM ( Armstrong-CCM) Moto-X Hiro 250 79→81
Fantic Caballero 125
Fantic Cross 125
Fantic RSX 125
Gas Gas EC 125 Endurocross 97→
Honda CR80RB
Honda CM125/RB
Husqvarna CR125 →91
Husqvarna WR125 →91
Husqvarna WR250 92→01
Husqvarna WR350 92→02
Kawasaki KX60 A, B1-B13 83→97
Kawasaki KX125 A1-A5 74→79
Kawasaki KX400 A 75→76
Kawasaki KX420A 80→81
KTM 125 LC/LCPA →85
KTM 125 MX 87/88
KTM 250 MC/GS →85
KTM 250 MX 87/88
KTM 350 MX 87→95
KTM 390 GS →85
KTM 420 AC →85
KTM 495 AC →85
KTM 500 MX, 500 MXC 1986
KTM 500 MX 87/88
Maico Moto-X models with ¾”, 19mm Thread Reach
Suzuki RM80X G, H, J, K, L
Suzuki RM125 K, L, M
Yamaha YZ100K
Yamaha T125 (H/J)
Yamaha YZ125 (Air Cooled) 74→80
Yamaha YZ125 (Liquid Cooled) 81→91
Yamaha YZ125 96→98
Yamaha IT175H
Yamaha IT250H
Yamaha YZ250H
Instrukcja montażu świecy zapłonowej B10EG
- Zamontuj nową świecę zapłonową ręcznie, wkręcając palcami aż do oporu ( w miejscach z trudnym dostępem można użyć kawałka giętkiego przewodu naciągniętego na świecę by obracając przewodem wkręcać świece
- Założyć klucz dynamometryczny i dokręcić do określonego momentu obrotowego zgodnie z katalogiem producenta. Jeśli klucz dynamometryczny jest niedostępny, należy zapoznać się z instrukcją montażu producenta pojazdu/silnika lub poradą dotyczącą kąta dokręcania, która znajduje się na aktualnym opakowaniu NGK (z wyjątkiem specjalistycznych świec wyścigowych).
- Podczas instalacji nie dokręcać zbyt mocno lub zbyt słabo świec zapłonowych. Zbyt mocne dokręcenie może prowadzić do zniekształcenia świecy zapłonowej. Zbyt słabe dokręcenie może spowodować przegrzanie z powodu słabego rozpraszania ciepła. W skrajnych przypadkach nieprawidłowe dokręcenie może spowodować pęknięcie świecy zapłonowej i/lub uszkodzenie silnika -NGK nie zaleca nakładania smaru na gwinty świec zapłonowych, ponieważ wynikające z tego zmniejszenie sił tarcia na powierzchniach gwintu spowoduje, że wykresy momentu obrotowego będą niedokładne i może wystąpić nadmierne jej dokręcenie .
-Jeśli świeca zapłonowa z uszczelką zostanie po demontażu ponownie zamontowana, może wymagać jedynie 1/12 obrotu po osadzeniu
Zawsze ostrożnie używaj odpowiednich narzędzi do demontażu/montażu, aby zapobiec uszkodzeniu świecy zapłonowej lub silnika
Zawsze zadbaj o to, by do cylindra przez gniazdo świecy do cylindra nie dostały się obce przedmioty
Opis
- Rdzeń Świecy :
- nikiel
No customer reviews for the moment.