- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. zapłonowy
- Swiece
- Świeca Zapłonowa NGK BR8ES11 (kod. 7986)
Świeca Zapłonowa NGK BR8ES11 (kod. 7986)
NGK Świeca Zapłonowa BR8ES11 (kod. 7986)
Standardowe świece zapłonowe BR8ES11 z elektrodami centralnymi z rdzeniem miedzianym dla szerokiego zakresu temperatur. Doskonała przewodność cieplna miedzi rozprasza ciepło spalania z dala od końca zapłonu, zapobiegając gorącym punktom, które mogą prowadzić do przedwczesnego zapłonu. Elektrody z rdzeniem miedzianym oznaczają również, że dłuższe noski izolatorów mogą być stosowane do ochrony przed zanieczyszczeniem.
Firma NGK SPARK PLUG to niekwestionowany lider w produkcji najwyższej klasy technologii zapłonu.
Przez ostatnie 80 lat NGK wypracowała doskonałą reputację i cieszy się ogromnym zaufaniem warsztatów i sprzedawców. Profesjonaliści na całym świecie polegają na jej produktach .
Szczegóły
20,8 mm
14,0 mm
19,0 mm
1,1 mm
interference-free, 5 KOhm
NGK Świeca Zapłonowa BR8ES11 (kod. 7986) pasująca do Łodzii z silnikiem wewnętrznym
Instrukcja montażu świecy zapłonowej BR8ES11
- Zamontuj nową świecę zapłonową ręcznie, wkręcając palcami aż do oporu ( w miejscach z trudnym dostępem można użyć kawałka giętkiego przewodu naciągniętego na świecę by obracając przewodem wkręcać świece
- Założyć klucz dynamometryczny i dokręcić do określonego momentu obrotowego zgodnie z katalogiem producenta. Jeśli klucz dynamometryczny jest niedostępny, należy zapoznać się z instrukcją montażu producenta pojazdu/silnika lub poradą dotyczącą kąta dokręcania, która znajduje się na aktualnym opakowaniu NGK (z wyjątkiem specjalistycznych świec wyścigowych).
- Podczas instalacji nie dokręcać zbyt mocno lub zbyt słabo świec zapłonowych. Zbyt mocne dokręcenie może prowadzić do zniekształcenia świecy zapłonowej. Zbyt słabe dokręcenie może spowodować przegrzanie z powodu słabego rozpraszania ciepła. W skrajnych przypadkach nieprawidłowe dokręcenie może spowodować pęknięcie świecy zapłonowej i/lub uszkodzenie silnika -NGK nie zaleca nakładania smaru na gwinty świec zapłonowych, ponieważ wynikające z tego zmniejszenie sił tarcia na powierzchniach gwintu spowoduje, że wykresy momentu obrotowego będą niedokładne i może wystąpić nadmierne jej dokręcenie .
-Jeśli świeca zapłonowa z uszczelką zostanie po demontażu ponownie zamontowana, może wymagać jedynie 1/12 obrotu po osadzeniu
Zawsze ostrożnie używaj odpowiednich narzędzi do demontażu/montażu, aby zapobiec uszkodzeniu świecy zapłonowej lub silnika
Zawsze zadbaj o to, by do cylindra przez gniazdo świecy do cylindra nie dostały się obce przedmioty
No customer reviews for the moment.