- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. zapłonowy
- Swiece
- Świeca Zapłonowa NGK B10EGV (kod. 5927)
Świeca Zapłonowa NGK B10EGV (kod. 5927)
NGK Świeca Zapłonowa B10EGV (kod. 5927)
Świece te mają końcówkę elektrody środkowej o mniejszej średnicy wykonaną z konwencjonalnego stopu niklu. Elektroda środkowa o mniejszej średnicy oznacza zmniejszenie napięcia potrzebnego do wytworzenia iskry. Jednakże, ponieważ końcówka jest wykonana z konwencjonalnego stopu niklu, żywotność jest skrócona, a te korki najlepiej nadają się do zastosowań, w których korki są często wymieniane.
Firma NGK SPARK PLUG to niekwestionowany lider w produkcji najwyższej klasy technologii zapłonu.
Przez ostatnie 80 lat NGK wypracowała doskonałą reputację i cieszy się ogromnym zaufaniem warsztatów i sprzedawców. Profesjonaliści na całym świecie polegają na jej produktach .
Szczegóły
20,8 mm
14,0 mm
19,0 mm
0,65 mm
not interference-free
NGK Świeca Zapłonowa B10EGV (kod. 5927) pasuje między innymi do motocykli :
Aprilla Rally 125 89→90
Aprilla Tuareg Wind 125 89→91
Cagiva WMX 125
Cagiva WMX 125
CCM ( Armstrong-CCM) Moto-X Hiro 125 79→80
Gas Gas Husqvarna ™
Gas Gas Endurocross TT125, Cross TT125
Gas Gas Husqvarna (TM)
Gas Gas EC 200 Endurocross 99→
Gas Gas Endurocross 250
Gas Gas Husqvarna (TM)
Gas Gas EC 300 Endurocross
Gilera Crono
Gilera CX 125 Apache
Gilera Freestyle (2-Stroke)
Gilera GFR125
Gilera RV 125 86→90
Husqvarna Husky Boy Junior (19mm Thread Reach) 03→
Husqvarna Husky Boy Senior (19mm Thread Reach) 03→
Husqvarna WRE125 94→97
Husqvarna WRK125 →89
Husqvarna WRK250 →89
Husqvarna WRK260 →89
KTM 80 MX 1986
KTM 125 GS 1986
KTM 125 MX 1986
KTM 125 SX 96→97
KTM 250 GS 1986
KTM 250 LCPA →85
KTM 250 MX 1986
KTM 300 GS 1986
Suzuki RM65 K3-K5
Suzuki RM80T
Suzuki RM80X M, N, P, R, S, T, V
Yamaha YZ80 E/F
Instrukcja montażu świecy zapłonowej B10EGV
- Zamontuj nową świecę zapłonową ręcznie, wkręcając palcami aż do oporu ( w miejscach z trudnym dostępem można użyć kawałka giętkiego przewodu naciągniętego na świecę by obracając przewodem wkręcać świece
- Założyć klucz dynamometryczny i dokręcić do określonego momentu obrotowego zgodnie z katalogiem producenta. Jeśli klucz dynamometryczny jest niedostępny, należy zapoznać się z instrukcją montażu producenta pojazdu/silnika lub poradą dotyczącą kąta dokręcania, która znajduje się na aktualnym opakowaniu NGK (z wyjątkiem specjalistycznych świec wyścigowych).
- Podczas instalacji nie dokręcać zbyt mocno lub zbyt słabo świec zapłonowych. Zbyt mocne dokręcenie może prowadzić do zniekształcenia świecy zapłonowej. Zbyt słabe dokręcenie może spowodować przegrzanie z powodu słabego rozpraszania ciepła. W skrajnych przypadkach nieprawidłowe dokręcenie może spowodować pęknięcie świecy zapłonowej i/lub uszkodzenie silnika -NGK nie zaleca nakładania smaru na gwinty świec zapłonowych, ponieważ wynikające z tego zmniejszenie sił tarcia na powierzchniach gwintu spowoduje, że wykresy momentu obrotowego będą niedokładne i może wystąpić nadmierne jej dokręcenie .
-Jeśli świeca zapłonowa z uszczelką zostanie po demontażu ponownie zamontowana, może wymagać jedynie 1/12 obrotu po osadzeniu
Zawsze ostrożnie używaj odpowiednich narzędzi do demontażu/montażu, aby zapobiec uszkodzeniu świecy zapłonowej lub silnika
Zawsze zadbaj o to, by do cylindra przez gniazdo świecy do cylindra nie dostały się obce przedmioty
Opis
- Rdzeń Świecy :
- nikiel
No customer reviews for the moment.