- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. zapłonowy
- Swiece
- Świeca Zapłonowa NGK BR9EIX (kod. 3981)
Świeca Zapłonowa NGK BR9EIX (kod. 3981)
NGK Świeca Zapłonowa BR9EIX (kod. 3981)
IX Świeca zapłonowa Iridium IX jest podobna w konstrukcji do typu Platinum VX, ale korzysta z zastosowanie metalu szlachetnego Iridium na elektrodzie środkowej. Iridium jest twardsze niż inne metale szlachetne używane do produkcji świec zapłonowych, mają wyjątkowo wysoką temperaturę topnienia i oferuje lepszą ochronę przed uszkodzeniem chemicznym. Świece zapłonowe Iridium są używane przez niektóre z wiodących światowych zespołów wyścigowych i jako oryginalne zakładane w wielu wysokowydajnych motocyklach drogowych i terenowych. Motocykliści, którzy chcą mieć najlepsze osiągi, będą wymagali najlepszej świecy zapłonowej i to właśnie jest ten wybór
Firma NGK SPARK PLUG to niekwestionowany lider w produkcji najwyższej klasy technologii zapłonu.
Przez ostatnie 80 lat NGK wypracowała doskonałą reputację i cieszy się ogromnym zaufaniem warsztatów i sprzedawców. Profesjonaliści na całym świecie polegają na jej produktach .
Szczegóły
20,8 mm
14,0 mm
19,0 mm
0,8 mm
interference-free, 5 KOhm
NGK Świeca Zapłonowa BR9EIX (kod. 3981) pasujące między innymi do motocykli i pojazdów :
GasGas Quad 50
Honda ATC250R-F/G 85→86
Honda TRX250 RH, RJ, RK 86→89
Aprilla Mojito Custom 50 05→
Aprilla MX50 03→
Aprilla RS 50 01→05
Aprilla RS 50 06→
Aprilla RX 50 (Minarelli engine) 97→
Aprilla Sportcity One Street (2-Stroke) 08→
Aprilla SR 50 Carb (19mm Thread Reach) 04→
Aprilla SR 50R 05→
Aprilla SR Motard 50 (2-Stroke) 12→
Aprilla SX 50 06→
Beta/Betamotor Rev 50 03→
Beta/Betamotor RR Enduro 50, Racing 50 (Euro 2) 04→
Beta/Betamotor RR 50 Motard 08→
Beta/Betamotor Rev 80 03→
Bimota 500 V-Due
BSA Rambler 125, Tracker 125 79→
Cagiva Mito 50 (Standard) 98→
Cagiva Mito 50 (Standard) 98→
Cagiva Freccia C12/C12R 89→
Cagiva Mito 125 91→
Cagiva Mito 525SP 04/08→
Cagiva Raptor (2-Stroke) 04→
Cagiva Roadster 125 92→
Cagiva Super City 125 →02/95
Cagiva W8 125 →12/92
Cagiva W8 125 07/98→
Cagiva WSXT 125 82→
CCM ( Armstrong-CCM) CMX 125 L/C 83→85
CCM ( Armstrong-CCM) CMX 250, 250 L/C 83→85
CCM ( Armstrong-CCM) Moto-X Hiro 250 79→81
Derbi Atlantis 50 (Air Cooled, 19mm Thread Reach) 03→
Derbi Atlantis 50 (Liquid Cooled) 00→
Derbi GPR 50 (Full power) 02→
Derbi Senda 50 / R / SM (Full power) 95→
Derbi Atlantis 100 00→
Derbi Senda 100 97→
Fantic Caballero 125
Fantic Cross 125
Fantic RSX 125
Gas Gas EC Boy, Rookie 50 (19mm Thread Reach) 04→
Gas Gas SM 50 Supermotard 04→
Gas Gas EC 125 Endurocross 97→
Gas Gas EC 125 Racing, EC 125 SIX 10→
Gas Gas SM 125 Supermotard
Gas Gas Trial Halley PXC 325
Generic Trigger SM Competition (Unrestricted)
Generic Trigger X Competition (Unrestricted)
Gilera DNA 50 (2-Stroke catalyst) 00→
Gilera DNA 50 GP 02→
Gilera GSM 50 (Gilera 2-Stroke) 00→
Gilera H@K 50 (Gilera 2-Stroke) 00→
Gilera ICE 50 (Gilera 2-Stroke) 01→
Gilera RCR 50 (2-Stroke Derbi engine) 04→
Gilera Runner 50 (2-Stroke) 97→
Gilera SKP 50 97→
Gilera SMT 50 05→
Gilera Stalker 50 03→
Gilera Storm 50 09/07→
Gilera Runner FX125 (2-Stroke) 97→
Gilera Runner FXR180 (2-Stroke) 98→
Honda CR50R-E/F/G
Honda CR60R-G
Honda CR80R-D/E/F/2F/G/2G
Honda CR80RB
Honda MBX80FWD-D 83→86
Honda CM125/RB
Honda CR125R D-S/T/V
Honda MTX200RW-D 83→86
Honda CR250R-J
Honda NS400RF 85→88
Husqvarna SM50 02→10
Husqvarna WRS 50 (Scooter)
Husqvarna WSM 50 03→
Husqvarna WXE 50 03→
Husqvarna CR125 →91
Husqvarna CR125 02→05
Husqvarna CR125 10→
Husqvarna SM125 /S 98→
Husqvarna WR125 →91
Husqvarna WR125 02→
Husqvarna WRE125 (Restricted) 98→
Husqvarna WRE125 (Restricted) 09→
Husqvarna WR250 92→01
Husqvarna WR350 92→02
Italjet Jetset 50 2T 01→04
Italjet Dragster D125LC (2-Stroke Liquid Cooled) 99→04
Italjet Dragster D180LC (2-Stroke Liquid Cooled) 99→04
Kawasaki KX60 A, B1-B13 83→97
Kawasaki KX60 B14-B17 98→01
Kawasaki KX80 C-R1 81→91
Kawasaki KX100 A1-A2, B1 89→91
Kawasaki KE125 A9-A12 82→87
Kawasaki KX125 A1-A5 74→79
Kawasaki KX125 A6-A7, B1 80→82
Kawasaki KX125 K1-K5, L1-L4 94→02
Kawasaki KX125 M1 2003
Kawasaki KDX175 A1-A2 80→81
Kawasaki KDX175 A3, B1-B2 82→83
Kawasaki KE175 D1 1979
Kawasaki KDX200 E1-E6 89→94
Kawasaki KDX250 D1-D5, E1-E2 91→95
Kawasaki KX250 A1-A7, B1 75→82
Kawasaki KX250 D2, E1, F1, G1, H1-H2 86→91
Kawasaki KX400 A 75→76
Kawasaki KX420A 80→81
Kawasaki KX500 A1-A2 83→84
Kawasaki ZX750 A1-A3, A5 (GPz750) 83→89
Kawasaki ZX750 E1-E2 (Turbo) 83→87
KTM 125 EXC, SX 01→07
KTM 125 LC/LCPA →85
KTM 125 MX 87/88
KTM LC125, LC 2 125 (Duke 125) 96→98
KTM 200 EXC, SX 03→
KTM 250 MC/GS →85
KTM 250 MX 87/88
KTM 250 MX 89/90
KTM 350 MX 87→95
KTM 390 GS →85
KTM 420 AC →85
KTM 495 AC →85
KTM 500 MX, 500 MXC 1986
KTM 500 MX 87/88
KTM 500 MX 89/90
Laverda 650, GT, GTL, American Eagle 94→98
Laverda SFC 85→89
Lem LX4 (19mm Thread Reach)
Maico Moto-X models with ¾”, 19mm Thread Reach
MBK X-Limit 50 Supermotard, Enduro 05→
MBK X-Power 50 03→
Moto Hispania Furia 50, Furia Cross (¾”, 19mm Thread Reach) 99→
Moto Hispania RX50
Moto Hispania RYZ 50 Cross, Supermoto
Peugot XPS 50 Enduro, Trail, Supermotard 50 03→
Peugot XR6 50 03→
Piaggio/Vespa Fly 50 (2-Stroke) 04→
Piaggio/Vespa Free 50 (All versions) 93→97
Piaggio/Vespa Liberty 50 (2-Stroke) 97→
Piaggio/Vespa NRG 50, NRG Power DD/DT Ø14mm Plug 97→
Piaggio/Vespa Sfera 50 91→97
Piaggio/Vespa Typhoon 50 93→
Piaggio/Vespa Velofax, Quartz, Zip, Zip SP (2-Stroke) 93→
Piaggio/Vespa Vespa ET2 (2-Stroke) 97→05
Piaggio/Vespa Vespa LX50 (2-Stroke) 05→
Piaggio/Vespa Vespa LXV 50 (2-Stroke) 06→
Piaggio/Vespa Zip 50 (2-Stroke) 93→
Piaggio/Vespa Sfera 80 93→98
Piaggio/Vespa Typhoon 80 94→00
Piaggio/Vespa Diesis 100 02→03
Piaggio/Vespa Cosa, Cosa II (125) 90→95
Piaggio/Vespa Hexagon 125 94→98
Piaggio/Vespa Hexagon LX 125 98→00
Piaggio/Vespa Skipper 93→98
Piaggio/Vespa Skipper 125 (2-Stroke) 98→01
Piaggio/Vespa Typhoon 125 95→03
Piaggio/Vespa Vespa PX125T5, T5 Classic (2-Stroke) 85→99
Piaggio/Vespa Cosa 150
Piaggio/Vespa Hexagon 180LXT 98→00
Rieju MRT 50 (Incl. Pro, SM)
Rieju MRX 50 (Minarelli engine) 03→
Rieju MRX 50 Pro 03→
Rieju RR50 / Spike / Supermotard / RR50 Castrol 97→
Rieju RS1 Evolution 98→04
Rieju RS2 50 Matrix (Incl. Pro) 03→
Rieju RS2 50 NKD
Rieju RS3 11→
Rieju SMX (Minarelli engine) 03→
Rieju SMX Pro 50 04→
Rieju Spike 50
Rieju Tango 50, Tango0! 50 07→
Royal Enfield Bullet Electra X Lean Burn engine models 04→08
Sachs XTC 125, ZX Enduro 125, ZZ 125 00→
Sherco 0.5 Kid 03→
Sherco Base
Sherco Champion Replica 50
Sherco Enduro 50 03→
Sherco HRD50 03→
Sherco Ipone replica
Sherco Supermotard 50 03→
Suzuki RM80X G, H, J, K, L
Suzuki RM125 E, F, G, H, J
Suzuki RM125 K, L, M
Suzuki TS125R K, L, M, N, P, R 90→96
Suzuki GT250A/B/C (¾”, 19mm Thread Reach)
Suzuki GT250X7 EN/EX 78→83
Suzuki RG250 Gamma 83→89
Suzuki RGV250K, L 89→90
Suzuki RMX250RP
Suzuki RMX250T
Suzuki PE400T/X/Z
Suzuki RG500 Gamma 85→89
Yamaha DT50R
Yamaha DT50SM 2004
Yamaha TZR50 X-Power 03→04
Yamaha YZ50H
Yamaha YZ80 (¾”, 19mm Thread Reach) 79→
Yamaha YZ100K
Yamaha YZ100L
Yamaha DT125R 88→04
Yamaha RD125LC 85→86
Yamaha RDZ125 87→89
Yamaha T125 (H/J)
Yamaha TDR 125 93→97
Yamaha TZR125 87→93
Yamaha Y125E/F
Yamaha YZ125 (Air Cooled) 74→80
Yamaha YZ125 (Liquid Cooled) 81→91
Yamaha YZ125 91→96
Yamaha YZ125 96→98
Yamaha YZ125 98→05
Yamaha YZ125 05→
Yamaha IT175H
Yamaha WR200E
Yamaha IT250H
Yamaha RD250 (E/F) 78→79
Yamaha TDR250 88→92
Yamaha TZR250 87→91
Yamaha YZ250H
Yamaha RD350 (Liquid Cooled) 86→95
Yamaha DT400 (E/MX)
Yamaha RD400 (E/F)
Instrukcja montażu świecy zapłonowej BR9EIX
- Zamontuj nową świecę zapłonową ręcznie, wkręcając palcami aż do oporu ( w miejscach z trudnym dostępem można użyć kawałka giętkiego przewodu naciągniętego na świecę by obracając przewodem wkręcać świece
- Założyć klucz dynamometryczny i dokręcić do określonego momentu obrotowego zgodnie z katalogiem producenta. Jeśli klucz dynamometryczny jest niedostępny, należy zapoznać się z instrukcją montażu producenta pojazdu/silnika lub poradą dotyczącą kąta dokręcania, która znajduje się na aktualnym opakowaniu NGK (z wyjątkiem specjalistycznych świec wyścigowych).
- Podczas instalacji nie dokręcać zbyt mocno lub zbyt słabo świec zapłonowych. Zbyt mocne dokręcenie może prowadzić do zniekształcenia świecy zapłonowej. Zbyt słabe dokręcenie może spowodować przegrzanie z powodu słabego rozpraszania ciepła. W skrajnych przypadkach nieprawidłowe dokręcenie może spowodować pęknięcie świecy zapłonowej i/lub uszkodzenie silnika -NGK nie zaleca nakładania smaru na gwinty świec zapłonowych, ponieważ wynikające z tego zmniejszenie sił tarcia na powierzchniach gwintu spowoduje, że wykresy momentu obrotowego będą niedokładne i może wystąpić nadmierne jej dokręcenie .
-Jeśli świeca zapłonowa z uszczelką zostanie po demontażu ponownie zamontowana, może wymagać jedynie 1/12 obrotu po osadzeniu
Zawsze ostrożnie używaj odpowiednich narzędzi do demontażu/montażu, aby zapobiec uszkodzeniu świecy zapłonowej lub silnika
Zawsze zadbaj o to, by do cylindra przez gniazdo świecy do cylindra nie dostały się obce przedmioty
Świeca BR9EIX jest doskonałym zamiennikiem świec :
Beru 14Z-2C1
Beru 310/14/3Z
Bosch 0 241 256 515
Bosch W280S2S
Bosch W3CS
Brisk L12W
Champion N2G
Champion N86G
Champion OE125
Champion QN2G
Champion RN2G
Denso 4048
Denso 5317
Denso IW27
Denso W27ES-GU
Denso W27ESR-ZU
Denso W27ES-ZU
Honda 98079-59644
Honda 98079-59646
Kawasaki E92070-1212
Marchal.Valeo RR32HS
Marelli CWP10L
Motorcraft AG701X
Motorcraft AGR701X
NGK 5827
NGK 7254
NGK B9EGV
NGK B9EVX
Pal L12W
Renault 77 00 565 155
Splitfire TP406B
Splitfire TP406B
Suzuki 09482-00115
Suzuki 09482-00209
Yamaha 9470100063
Yamaha 9470100193
Yamaha 9470200193
Yamaha 9470300277
Opis
- Rdzeń Świecy :
- Iryd
No customer reviews for the moment.