- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. zapłonowy
- Swiece
- Świeca Zapłonowa NGK BR8EIX (kod. 5044)
Świeca Zapłonowa NGK BR8EIX (kod. 5044)
NGK Świeca Zapłonowa BR8EIX (kod. 5044)
IX Świeca zapłonowa Iridium IX jest podobna w konstrukcji do typu Platinum VX, ale korzysta z zastosowanie metalu szlachetnego Iridium na elektrodzie środkowej. Iridium jest twardsze niż inne metale szlachetne używane do produkcji świec zapłonowych, mają wyjątkowo wysoką temperaturę topnienia i oferuje lepszą ochronę przed uszkodzeniem chemicznym.Świece zapłonowe Iridium są używane przez niektóre z wiodących światowych zespołów wyścigowych i jako oryginalne zakładane w wielu wysokowydajnych motocyklach drogowych i terenowych. Motocykliści, którzy chcą mieć najlepsze osiągi, będą wymagali najlepszej świecy zapłonowej i to właśnie jest ten wybór
Firma NGK SPARK PLUG to niekwestionowany lider w produkcji najwyższej klasy technologii zapłonu.
Przez ostatnie 80 lat NGK wypracowała doskonałą reputację i cieszy się ogromnym zaufaniem warsztatów i sprzedawców. Profesjonaliści na całym świecie polegają na jej produktach
Szczegóły
20,8 mm
14,0 mm
19,0 mm
0,8 mm
interference-free, 5 KOhm
NGK Świeca Zapłonowa BR8EIX (kod. 5044) pasująca między innymi do motocykli :
GasGas Wild HP 3
Honda ATC250R-D 81→83
Kawasaki KLF300 (Ø14mm Plug) 86→88
Polaris Trail Blazer 250
Yamaha YFS200 Blaster 88→
Yamaha YFZ350 Banshee 87→
AJS JSM 50 Motard 11→
Aprilla AF1 50 88→92
Aprilla Extrema 50 93→
Aprilla Red Rose 50 93→
Aprilla RS 50 (Minarelli engine) 93→
Aprilla ETX 125 (Liquid Cooled 2-Stroke) 98→01
Aprilla MX125 04→
Aprilla RS 125 (12BHP Restricted) 93→
Aprilla RS 125R Extrema (12BHP Restricted) 93→
Aprilla RS125 Tuono 03→
Aprilla RX125 (15BHP Restricted) 08→
Aprilla SR 125 04/99→
Aprilla SR 125AC 00→
Aprilla SX125 (15BHP Restricted) 08→
Bajaj KB100 93→
Benelli 250 Super
Beta/Betamotor Zero
Beta/Betamotor EVO 80, Junior 09→
Beta/Betamotor Synt
Beta/Betamotor TR32
Beta/Betamotor TR34
Beta/Betamotor TR35
Beta/Betamotor Zero
Beta/Betamotor Techno 200 Trial →96
Beta/Betamotor Super Trial
Beta/Betamotor Techno 250 Trial →96
Beta/Betamotor TR32
Beta/Betamotor Synt
Beta/Betamotor TR34
Beta/Betamotor TR35
Beta/Betamotor Zero Gara
Beta/Betamotor Techno 270 Trial →96
BSA Rambler 175, Tracker 175, Trials 175 79→
BSA Victor, B50 Moto-Cross 66→67
Cagiva Prima 50 92→
Cagiva Supercity 50 92→
Cagiva W4 50 92→
Cagiva Prima 80 92→
Cagiva Supercity 80 92→
Cagiva W4 80 92→
Cagiva Prima 50 92→
Cagiva Supercity 50 92→
Cagiva W4 50 92→
Cagiva Prima 80 92→
Cagiva Supercity 80 92→
Cagiva W4 80 92→
Cagiva SST 250 81→
CCM ( Armstrong-CCM) CMX 250 1982 1982
CCM ( Armstrong-CCM) CMX 450 82→
CCM ( Armstrong-CCM) CMX 490
CCM ( Armstrong-CCM) Moto-X (4-Stroke) 2 valve models 72→79
Derbi Black Devil 03→
Derbi Black Edition 03→
Derbi DRD 50 Supermoto 02→
Derbi GPR 50-R 97→
Derbi GPR 50 (Standard power) 02→
Derbi Predator LC 98→
Derbi Senda 50 / R / SM (Standard power) 95→
Derbi GPR 125 (Yamaha engine) 04→
Fantic Caballero 80
Fantic Enduro 80
Fantic RSX 80
Fantic TX160
Fantic Enduro 175
Fantic TX250
Fantic TX260
Fantic Professional 300
Fantic TX330
Gas Gas Enduro 125 02→
Gas Gas EC 200 Endurocross (2002 models) 02→
Gas Gas EC 200 Racing 11→
Gas Gas EC 250 Endurocross 97→
Gas Gas EC 250 Racing, EC 250 SIX (Incl. Replica) (2-Stroke) 10→
Gas Gas Enduro 250 02→
Gas Gas Supermotard SM 250
Gas Gas EC 300 Racing, EC 300 SIX (Incl. Replica) (2-Stroke) 10→
Gas Gas Enduro 300 02→
Gilera 125T G1,125GR1
Gilera SC125 (2-Stroke) 06→
Gilera SC125 (4-Stroke Yamaha engine) 07→
Honda TLM50
Honda MTX80R-E 83→86
Honda FES 125 Pantheon (2-Stroke) 98→02
Honda MBX125FE/RW-F/H/L
Honda MTX125R-D/E/F 83→94
Honda CB250 K2,K3,K4,G5
Honda CR250 R3/R-D/E/F/G/H
Honda CR250R-S/T/V
Honda CB360G
Honda CR480R-D
Honda CB500 T →80
Honda CR500R-E-S/T/V/W/X 93→
Husqvarna WR240
Husqvarna CR250 01→04
Husqvarna CR250 04→
Husqvarna WR250 02→
Husqvarna WR300 09→
Husqvarna CR360 92→94
Husqvarna WR360 02→
Husqvarna CR390
Husqvarna WR400
Husqvarna CR430
Husqvarna WR430
Husqvarna CR435
Husqvarna CR500
Husqvarna WR500
Kawasaki KX80 A, B 79→80
Kawasaki KC100 C1-C4 79→86
Kawasaki KE100 A7-A10,B1-B15 78→99
Kawasaki KH100 A1-A4 (KH100EL) 77→81
Kawasaki KH100 G2-G8 (KH100EX) 81→93
Kawasaki AR125 A1, A1A, A1B, A2-A7, B1-B8 82→94
Kawasaki KDX125 A1/A2,B1/B2 90→94
Kawasaki KE125 A7-A8 80→81
Kawasaki KH125 A/L/K/K4/K7-K9 82→99
Kawasaki KMX125 A1-A5/B1-B12 86→02
Kawasaki KDX200 H1-H10 95→04
Kawasaki KMX200 A2-A4 88→90
Kawasaki KDX220 A4-A7 97→00
Kawasaki KDX220 A8-A12 01→05
Kawasaki KDX250 B2-B4, C1-C3 82→85
Kawasaki KL250 C1-C2 83→85
Kawasaki KX250 C1-C2, D1 83→85
Kawasaki KX250 K1-K5, L1-L4 94→02
Kawasaki KX250 M1-M2 03→04
Kawasaki Z400 D3-D4 76→77
Kawasaki KX500 B, C, D, E1-E16 85→04
Kawasaki Z750 B1-B2 76→77
Kawasaki Z750 E1, H1-H2 (LTD), L1-L4 80→85
Kawasaki Z750 P1-P5 (GT750) 82→92
Kawasaki Z750 R1 (GP) 82→83
Kawasaki Z1, Z1A, Z1B, Z900 A4 73→76
Kawasaki Z1000 A1-A3, A4 (Mark II), D1 (Z1-R), E1-E2 (ST), H1 (Fi) 77→81
Kawasaki Z1000 J1-J3, R1-R2, K1 (LTD) 81→84
Kawasaki Z1100 A1-A3 (Shaft drive) 81→85
Kawasaki Z1100 B1-B2 (GPz1100) 81→83
Kawasaki ZX1100 A1-A3 (GPz1100) 83→88
Kawasaki Z1300 A1 78→79
KTM 200 EGS, EXC, MXC 98→
KTM 200 EXC 06→
KTM 200 XC, XC-W 07→
Laverda 750, GT, GTL, American Eagle
Laverda SF, SFL, SF2, SF3, SFC Twins 68→78
Laverda 1000EC, 3C(E), 1000 2CL, Jota, Jarama 76→82
Laverda RGA, RGS 82→87
Laverda 1200, T, Mirage, TS, Jota American 78→83
Moto Guzzi V35 84→87
Moto Guzzi V50 79→86
Moto Guzzi V65 84→93
Moto Guzzi Breva 750 i.e. 04→
Moto Guzzi Nevada 750 NT/Nevada club (with Digiplex)
Moto Guzzi V7 Classic 07/08→
Moto Guzzi V7 Café Classic 09→
Moto Guzzi V75 86→88
Peugot Elyseo 100 98→
Peugot Looxor 100 01→04
Peugot Metal X 100 02→
Peugot Speedfight 100 (Air Cooled) 97→
Peugot Speedfight WRC 206 (Air Cooled) 01→
Peugot Speedfight 2 00→08
Peugot Trekker 100 (Air Cooled) 97→00
Peugot Vivacity 100, Vivacity 100 Sportline 99→08
Pulse Evo SM
Rieju RRX Spike 50 Supermoto 07→
Royal Enfield Bullet Classic models 80→08
Suzuki TS100ER, TS100ERZ 78→89
Suzuki RG125 UC, G, H, J, J2 85→94
Suzuki TS125 (C,ER/X/Z/D/XUE/XE)
Suzuki GT200X5
Suzuki SB200 79→83
Suzuki GT250K, L, M
Suzuki PE250 B/C
Suzuki RM250 E, F, G, H, J, K, L, M
Suzuki RM250 K1-K5 01→05
Suzuki RM250Z/D
Suzuki RMX250K, L, M, N, S 89→95
Suzuki TS250 X 85→89
Suzuki GT380 72→78
Suzuki GS400, B/C
Suzuki GS450 85→
Suzuki RM500D 83→85
Suzuki GS550 All models 77→85
Suzuki GS850 GN/GT/GX/GZ/GD/GE/GG 79→88
Suzuki GS1000 EC/EN/ET/GT/GX/SN 80→
Suzuki GS1100GZ
Triumph Twins with ¾”, 19mm Thread Reach
Triumph T120, R, V Bonneville 68→74
Triumph TR6C Trophy (19mm Thread Reach) 67→73
Triumph T140V Bonneville 73→88
Triumph T150/160 Trident (Incl. BSA, A75 and Rocket 3) →75
Yamaha RD80LC11A 82→84
Yamaha YZ80 C/D
Yamaha DT100 (D/SD/E)
Yamaha YZ100H
Yamaha DT125 (E/ED/MX)
Yamaha DT125LC 84→87
Yamaha DT125RE 04→07
Yamaha DT125X 04→07
Yamaha RD125 C-DX, DX, D-DX (¾”, 19mm Thread Reach)
Yamaha DT175 (E/MX) 78→85
Yamaha RD200 (All models except B) 76→83
Yamaha RD200B (¾”, 19mm Thread Reach)
Yamaha RS200
Yamaha DT250 (E/MX)
Yamaha MX250
Yamaha RD250 (D) 1977
Yamaha RD250 (LC) 80→85
Yamaha TY250N
Yamaha WR250Z 93→
Yamaha YZ250 (E-V)
Yamaha YZ250A
Yamaha YZ250E
Yamaha YZ250G 1995
Yamaha YZ250WR →04
Yamaha YZ250WR 05→
Yamaha RD350 (Air Cooled) (¾”, 19mm Thread Reach) 75→
Yamaha RD350LC-YPVS (Liquid Cooled) 83→85
Yamaha IT400
Yamaha MX400
Yamaha RD400 (C/D)
Yamaha YZ400 (C/E)
Yamaha IT465H
Yamaha YZ465H
Yamaha YZ490 (J/K/L/N/S/T/U)
Yamaha XS2 72→73
Instrukcja montażu świecy zapłonowej BR8EIX
- Zamontuj nową świecę zapłonową ręcznie, wkręcając palcami aż do oporu ( w miejscach z trudnym dostępem można użyć kawałka giętkiego przewodu naciągniętego na świecę by obracając przewodem wkręcać świece
- Założyć klucz dynamometryczny i dokręcić do określonego momentu obrotowego zgodnie z katalogiem producenta. Jeśli klucz dynamometryczny jest niedostępny, należy zapoznać się z instrukcją montażu producenta pojazdu/silnika lub poradą dotyczącą kąta dokręcania, która znajduje się na aktualnym opakowaniu NGK (z wyjątkiem specjalistycznych świec wyścigowych).
- Podczas instalacji nie dokręcać zbyt mocno lub zbyt słabo świec zapłonowych. Zbyt mocne dokręcenie może prowadzić do zniekształcenia świecy zapłonowej. Zbyt słabe dokręcenie może spowodować przegrzanie z powodu słabego rozpraszania ciepła. W skrajnych przypadkach nieprawidłowe dokręcenie może spowodować pęknięcie świecy zapłonowej i/lub uszkodzenie silnika -NGK nie zaleca nakładania smaru na gwinty świec zapłonowych, ponieważ wynikające z tego zmniejszenie sił tarcia na powierzchniach gwintu spowoduje, że wykresy momentu obrotowego będą niedokładne i może wystąpić nadmierne jej dokręcenie .
-Jeśli świeca zapłonowa z uszczelką zostanie po demontażu ponownie zamontowana, może wymagać jedynie 1/12 obrotu po osadzeniu
Zawsze ostrożnie używaj odpowiednich narzędzi do demontażu/montażu, aby zapobiec uszkodzeniu świecy zapłonowej lub silnika
Zawsze zadbaj o to, by do cylindra przez gniazdo świecy do cylindra nie dostały się obce przedmioty
Świeca BR8EIX jest doskonałym zamiennikiem świec :
Beru 14-3CS1
Beru 14-3DP2
Beru 14-4CS1
Beru 265/14/3P
Beru 280/14/3S
Bosch 0 241 252 522
Bosch W4CP
Bosch W4CS
Bosch WR4CP
Brisk L10JW
Brisk L15W
Champion N3G
Champion N87G
Champion OE078
Champion RN3G
Denso 4032
Denso 4175
Denso 5316
Denso IW24
Denso W24ES-GU
Denso W24ESR-ZU
Denso W24ES-ZU
Honda 98079-58644
Honda 98079-58646
Kawasaki 92070-1231
Kawasaki E92070-1215
Marchal.Valeo 67HP
Marchal.Valeo RR33HSS
Marelli CWF11L
Marelli CWP9L
Motorcraft AG901X
Motorcraft AGR901X
NGK 5627
NGK 7051
NGK B8EGV
NGK B8EVX
Pal L15W
Renault 77 01 366 084
Splitfire TP406C
Splitfire TP406C
Suzuki 09482-00208
Yamaha 9470100061
Yamaha 9470100113
Opis
- Rdzeń Świecy :
- Iryd
No customer reviews for the moment.