• -12%
NGK Świeca Zapłonowa BR8EIX (kod. 5044)

Świeca Zapłonowa NGK BR8EIX (kod. 5044)

50,39 zł
44,34 zł Zniżka 12%
BR8EIX

NGK Świeca Zapłonowa BR8EIX (kod. 5044)

IX Świeca zapłonowa Iridium IX jest podobna w konstrukcji do typu Platinum VX, ale korzysta z zastosowanie metalu szlachetnego Iridium na elektrodzie środkowej. Iridium jest twardsze niż inne metale szlachetne używane do produkcji świec zapłonowych, mają wyjątkowo wysoką temperaturę topnienia i oferuje lepszą ochronę przed uszkodzeniem chemicznym.Świece zapłonowe Iridium są używane przez niektóre z wiodących światowych zespołów wyścigowych i jako oryginalne zakładane w wielu wysokowydajnych motocyklach drogowych i terenowych. Motocykliści, którzy chcą mieć najlepsze osiągi, będą wymagali najlepszej świecy zapłonowej i to właśnie jest ten wybór

Firma NGK SPARK PLUG to niekwestionowany lider w produkcji  najwyższej klasy technologii zapłonu.
Przez ostatnie 80 lat  NGK wypracowała doskonałą  reputację i cieszy się ogromnym zaufaniem warsztatów i sprzedawców. Profesjonaliści na całym świecie polegają na jej produktach

Szczegóły

20,8 mm

14,0 mm

19,0 mm

0,8 mm

interference-free, 5 KOhm

NGK Świeca Zapłonowa BR8EIX (kod. 5044) pasująca między innymi do motocykli :

GasGas    Wild HP    3
Honda    ATC250R-D    81→83
Kawasaki     KLF300 (Ø14mm Plug)    86→88
Polaris    Trail Blazer 250   
Yamaha    YFS200 Blaster    88→
Yamaha    YFZ350 Banshee    87→
AJS    JSM 50 Motard    11→
Aprilla    AF1 50    88→92
Aprilla    Extrema 50    93→
Aprilla    Red Rose 50    93→
Aprilla    RS 50 (Minarelli engine)    93→
Aprilla    ETX 125 (Liquid Cooled 2-Stroke)    98→01
Aprilla    MX125    04→
Aprilla    RS 125 (12BHP Restricted)    93→
Aprilla    RS 125R Extrema (12BHP Restricted)    93→
Aprilla    RS125 Tuono    03→
Aprilla    RX125 (15BHP Restricted)    08→
Aprilla    SR 125    04/99→
Aprilla    SR 125AC    00→
Aprilla    SX125 (15BHP Restricted)    08→
Bajaj    KB100    93→
Benelli    250 Super   
Beta/Betamotor    Zero   
Beta/Betamotor    EVO 80, Junior    09→
Beta/Betamotor    Synt   
Beta/Betamotor    TR32   
Beta/Betamotor    TR34   
Beta/Betamotor    TR35   
Beta/Betamotor    Zero   
Beta/Betamotor    Techno 200 Trial    →96
Beta/Betamotor    Super Trial   
Beta/Betamotor    Techno 250 Trial    →96
Beta/Betamotor    TR32   
Beta/Betamotor    Synt   
Beta/Betamotor    TR34   
Beta/Betamotor    TR35   
Beta/Betamotor    Zero Gara   
Beta/Betamotor    Techno 270 Trial    →96
BSA    Rambler 175, Tracker 175, Trials 175    79→
BSA    Victor, B50 Moto-Cross    66→67
Cagiva    Prima 50    92→
Cagiva    Supercity 50    92→
Cagiva    W4 50    92→
Cagiva    Prima 80    92→
Cagiva    Supercity 80    92→
Cagiva    W4 80    92→
Cagiva    Prima 50    92→
Cagiva    Supercity 50    92→
Cagiva    W4 50    92→
Cagiva    Prima 80    92→
Cagiva    Supercity 80    92→
Cagiva    W4 80    92→
Cagiva    SST 250    81→
CCM ( Armstrong-CCM)    CMX 250 1982    1982
CCM ( Armstrong-CCM)    CMX 450    82→
CCM ( Armstrong-CCM)    CMX 490   
CCM ( Armstrong-CCM)    Moto-X (4-Stroke) 2 valve models    72→79
Derbi    Black Devil    03→
Derbi    Black Edition    03→
Derbi    DRD 50 Supermoto    02→
Derbi    GPR 50-R    97→
Derbi    GPR 50 (Standard power)    02→
Derbi    Predator LC    98→
Derbi    Senda 50 / R / SM (Standard power)    95→
Derbi    GPR 125 (Yamaha engine)    04→
Fantic    Caballero 80   
Fantic    Enduro 80   
Fantic    RSX 80   
Fantic    TX160   
Fantic    Enduro 175   
Fantic    TX250   
Fantic    TX260   
Fantic    Professional 300   
Fantic    TX330   
Gas Gas    Enduro 125    02→
Gas Gas    EC 200 Endurocross (2002 models)    02→
Gas Gas    EC 200 Racing    11→
Gas Gas    EC 250 Endurocross    97→
Gas Gas    EC 250 Racing, EC 250 SIX (Incl. Replica) (2-Stroke)    10→
Gas Gas    Enduro 250    02→
Gas Gas    Supermotard SM 250   
Gas Gas    EC 300 Racing, EC 300 SIX (Incl. Replica) (2-Stroke)    10→
Gas Gas    Enduro 300    02→
Gilera    125T G1,125GR1   
Gilera    SC125 (2-Stroke)    06→
Gilera    SC125 (4-Stroke Yamaha engine)    07→
Honda    TLM50   
Honda    MTX80R-E    83→86
Honda    FES 125 Pantheon (2-Stroke)    98→02
Honda    MBX125FE/RW-F/H/L   
Honda    MTX125R-D/E/F    83→94
Honda    CB250 K2,K3,K4,G5   
Honda    CR250 R3/R-D/E/F/G/H   
Honda    CR250R-S/T/V   
Honda    CB360G   
Honda    CR480R-D   
Honda    CB500 T    →80
Honda    CR500R-E-S/T/V/W/X    93→
Husqvarna    WR240   
Husqvarna    CR250    01→04
Husqvarna    CR250    04→
Husqvarna    WR250    02→
Husqvarna    WR300    09→
Husqvarna    CR360    92→94
Husqvarna    WR360    02→
Husqvarna    CR390   
Husqvarna    WR400   
Husqvarna    CR430   
Husqvarna    WR430   
Husqvarna    CR435   
Husqvarna    CR500   
Husqvarna    WR500   
Kawasaki    KX80 A, B    79→80
Kawasaki    KC100 C1-C4    79→86
Kawasaki    KE100 A7-A10,B1-B15    78→99
Kawasaki    KH100 A1-A4 (KH100EL)    77→81
Kawasaki    KH100 G2-G8 (KH100EX)    81→93
Kawasaki    AR125 A1, A1A, A1B, A2-A7, B1-B8    82→94
Kawasaki    KDX125 A1/A2,B1/B2    90→94
Kawasaki    KE125 A7-A8    80→81
Kawasaki    KH125 A/L/K/K4/K7-K9    82→99
Kawasaki    KMX125 A1-A5/B1-B12    86→02
Kawasaki    KDX200 H1-H10    95→04
Kawasaki    KMX200 A2-A4    88→90
Kawasaki    KDX220 A4-A7    97→00
Kawasaki    KDX220 A8-A12    01→05
Kawasaki    KDX250 B2-B4, C1-C3    82→85
Kawasaki    KL250 C1-C2    83→85
Kawasaki    KX250 C1-C2, D1    83→85
Kawasaki    KX250 K1-K5, L1-L4    94→02
Kawasaki    KX250 M1-M2    03→04
Kawasaki    Z400 D3-D4    76→77
Kawasaki    KX500 B, C, D, E1-E16    85→04
Kawasaki    Z750 B1-B2    76→77
Kawasaki    Z750 E1, H1-H2 (LTD), L1-L4    80→85
Kawasaki    Z750 P1-P5 (GT750)    82→92
Kawasaki    Z750 R1 (GP)    82→83
Kawasaki    Z1, Z1A, Z1B, Z900 A4    73→76
Kawasaki    Z1000 A1-A3, A4 (Mark II), D1 (Z1-R), E1-E2 (ST), H1 (Fi)    77→81
Kawasaki    Z1000 J1-J3, R1-R2, K1 (LTD)    81→84
Kawasaki    Z1100 A1-A3 (Shaft drive)    81→85
Kawasaki    Z1100 B1-B2 (GPz1100)    81→83
Kawasaki    ZX1100 A1-A3 (GPz1100)    83→88
Kawasaki    Z1300 A1    78→79
KTM    200 EGS, EXC, MXC    98→
KTM    200 EXC    06→
KTM    200 XC, XC-W    07→
Laverda    750, GT, GTL, American Eagle   
Laverda    SF, SFL, SF2, SF3, SFC Twins    68→78
Laverda    1000EC, 3C(E), 1000 2CL, Jota, Jarama    76→82
Laverda    RGA, RGS    82→87
Laverda    1200, T, Mirage, TS, Jota American    78→83
Moto Guzzi    V35    84→87
Moto Guzzi    V50    79→86
Moto Guzzi    V65    84→93
Moto Guzzi    Breva 750 i.e.    04→
Moto Guzzi    Nevada 750 NT/Nevada club (with Digiplex)   
Moto Guzzi    V7 Classic    07/08→
Moto Guzzi    V7 Café Classic    09→
Moto Guzzi    V75    86→88
Peugot    Elyseo 100    98→
Peugot    Looxor 100    01→04
Peugot    Metal X 100    02→
Peugot    Speedfight 100 (Air Cooled)    97→
Peugot    Speedfight WRC 206 (Air Cooled)    01→
Peugot    Speedfight 2    00→08
Peugot    Trekker 100 (Air Cooled)    97→00
Peugot    Vivacity 100, Vivacity 100 Sportline    99→08
Pulse    Evo SM   
Rieju    RRX Spike 50 Supermoto    07→
Royal Enfield    Bullet Classic models    80→08
Suzuki    TS100ER, TS100ERZ    78→89
Suzuki    RG125 UC, G, H, J, J2    85→94
Suzuki    TS125 (C,ER/X/Z/D/XUE/XE)   
Suzuki    GT200X5   
Suzuki    SB200    79→83
Suzuki    GT250K, L, M   
Suzuki    PE250 B/C   
Suzuki    RM250 E, F, G, H, J, K, L, M   
Suzuki    RM250 K1-K5    01→05
Suzuki    RM250Z/D   
Suzuki    RMX250K, L, M, N, S    89→95
Suzuki    TS250 X    85→89
Suzuki    GT380    72→78
Suzuki    GS400, B/C   
Suzuki    GS450    85→
Suzuki    RM500D    83→85
Suzuki    GS550 All models    77→85
Suzuki    GS850 GN/GT/GX/GZ/GD/GE/GG    79→88
Suzuki    GS1000 EC/EN/ET/GT/GX/SN    80→
Suzuki    GS1100GZ   
Triumph    Twins with ¾”, 19mm Thread Reach   
Triumph    T120, R, V Bonneville    68→74
Triumph    TR6C Trophy (19mm Thread Reach)    67→73
Triumph    T140V Bonneville    73→88
Triumph    T150/160 Trident (Incl. BSA, A75 and Rocket 3)    →75
Yamaha    RD80LC11A    82→84
Yamaha    YZ80 C/D   
Yamaha    DT100 (D/SD/E)   
Yamaha    YZ100H   
Yamaha    DT125 (E/ED/MX)   
Yamaha    DT125LC    84→87
Yamaha    DT125RE    04→07
Yamaha    DT125X    04→07
Yamaha    RD125 C-DX, DX, D-DX (¾”, 19mm Thread Reach)   
Yamaha    DT175 (E/MX)    78→85
Yamaha    RD200 (All models except B)    76→83
Yamaha    RD200B (¾”, 19mm Thread Reach)   
Yamaha    RS200   
Yamaha    DT250 (E/MX)   
Yamaha    MX250   
Yamaha    RD250 (D)    1977
Yamaha    RD250 (LC)    80→85
Yamaha    TY250N   
Yamaha    WR250Z    93→
Yamaha    YZ250 (E-V)   
Yamaha    YZ250A   
Yamaha    YZ250E   
Yamaha    YZ250G    1995
Yamaha    YZ250WR    →04
Yamaha    YZ250WR    05→
Yamaha    RD350 (Air Cooled) (¾”, 19mm Thread Reach)    75→
Yamaha    RD350LC-YPVS (Liquid Cooled)    83→85
Yamaha    IT400   
Yamaha    MX400   
Yamaha    RD400 (C/D)   
Yamaha    YZ400 (C/E)   
Yamaha    IT465H   
Yamaha    YZ465H   
Yamaha    YZ490 (J/K/L/N/S/T/U)   
Yamaha    XS2    72→73

Instrukcja montażu świecy zapłonowej  BR8EIX

- Zamontuj nową świecę zapłonową ręcznie, wkręcając palcami aż do oporu ( w miejscach z trudnym dostępem można użyć kawałka giętkiego przewodu naciągniętego na świecę by obracając przewodem wkręcać świece
- Założyć klucz dynamometryczny i dokręcić do określonego momentu obrotowego zgodnie z katalogiem producenta.  Jeśli klucz dynamometryczny jest niedostępny, należy zapoznać się z instrukcją montażu producenta pojazdu/silnika lub poradą dotyczącą kąta dokręcania, która znajduje się na aktualnym opakowaniu NGK (z wyjątkiem specjalistycznych świec wyścigowych).
- Podczas instalacji nie dokręcać zbyt mocno lub zbyt słabo świec zapłonowych. Zbyt mocne dokręcenie może prowadzić do zniekształcenia świecy zapłonowej. Zbyt słabe dokręcenie może spowodować przegrzanie z powodu słabego rozpraszania ciepła. W skrajnych przypadkach nieprawidłowe dokręcenie może spowodować pęknięcie świecy zapłonowej i/lub uszkodzenie silnika -NGK nie zaleca nakładania smaru na gwinty świec zapłonowych, ponieważ wynikające z tego zmniejszenie sił tarcia na powierzchniach gwintu spowoduje, że wykresy momentu obrotowego będą niedokładne i może wystąpić nadmierne jej dokręcenie .
-Jeśli świeca zapłonowa z uszczelką zostanie po demontażu ponownie zamontowana, może wymagać jedynie 1/12 obrotu po osadzeniu
Zawsze ostrożnie używaj odpowiednich narzędzi do demontażu/montażu, aby zapobiec uszkodzeniu świecy zapłonowej lub silnika
Zawsze zadbaj o to, by do cylindra przez gniazdo świecy do cylindra nie dostały się obce przedmioty

Świeca BR8EIX jest doskonałym zamiennikiem świec :

Beru    14-3CS1
Beru    14-3DP2
Beru    14-4CS1
Beru    265/14/3P
Beru    280/14/3S
Bosch    0 241 252 522
Bosch    W4CP
Bosch    W4CS
Bosch    WR4CP
Brisk    L10JW
Brisk    L15W
Champion    N3G
Champion    N87G
Champion    OE078
Champion    RN3G
Denso    4032
Denso    4175
Denso    5316
Denso    IW24
Denso    W24ES-GU
Denso    W24ESR-ZU
Denso    W24ES-ZU
Honda    98079-58644
Honda    98079-58646
Kawasaki    92070-1231
Kawasaki    E92070-1215
Marchal.Valeo    67HP
Marchal.Valeo    RR33HSS
Marelli    CWF11L
Marelli    CWP9L
Motorcraft    AG901X
Motorcraft    AGR901X
NGK    5627
NGK    7051
NGK    B8EGV
NGK    B8EVX
Pal    L15W
Renault    77 01 366 084
Splitfire    TP406C
Splitfire    TP406C
Suzuki    09482-00208
Yamaha    9470100061
Yamaha    9470100113

BR8EIX
35 Przedmioty

Opis

Rdzeń Świecy :
Iryd

No customer reviews for the moment.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Formularz wyceny zestawu części eksploatacyjnych do motocykla

Formularz wyceny zestawu eksploatacyjnego do motocykla.
Wypełnij rubryki
Zostaw adres e-mail
W ciągu 24 godzin otrzymasz wycenę po specjalnych cenach dla ciebie.
Im więcej tym taniej :)

Podaj markę, model, pojemność i rocznik motocykla
Podaj prodecenta, typ i lepkość oleju lub napisz byśmy go dla Ciebie dobrali.
Zaznacz pola produktów których potrzebujesz
Wpisz uwagi i sugestie dotyczące wyboru części których potrzebujesz np. świece typ... lub pozwól nam je dobrać.
To top

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password