- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. zapłonowy
- Swiece
- Świeca Zapłonowa NGK B8ES (kod. 2411)
Świeca Zapłonowa NGK B8ES (kod. 2411)
NGK Świeca Zapłonowa B8ES (kod. 2411)
Standardowe świece zapłonowe NGK B7ES z elektrodami centralnymi z rdzeniem miedzianym dla szerokiego zakresu temperatur. Doskonała przewodność cieplna miedzi rozprasza ciepło spalania z dala od końca zapłonu, zapobiegając gorącym punktom, które mogą prowadzić do przedwczesnego zapłonu. Elektrody z rdzeniem miedzianym oznaczają również, że dłuższe noski izolatorów mogą być stosowane do ochrony przed zanieczyszczeniem.
Firma NGK SPARK PLUG to niekwestionowany lider w produkcji najwyższej klasy technologii zapłonu.
Przez ostatnie 80 lat NGK wypracowała doskonałą reputację i cieszy się ogromnym zaufaniem warsztatów i sprzedawców. Profesjonaliści na całym świecie polegają na jej produktach .
Szczegóły
20,8 mm
14,0 mm
19,0 mm
0,8 mm
not interference-free
NGK Świeca Zapłonowa B8ES (kod. 2411) pasujący między innymi do wielu motocykli :
Aprilla AF1 50 88→92
Aprilla Extrema 50 93→
Aprilla Red Rose 50 93→
Aprilla RS 50 (Minarelli engine) 93→
Bajaj KB100 93→
Benelli 250 Super
Beta/Betamotor Zero
Synt
TR32
Beta/Betamotor TR34
Beta/Betamotor TR35
Beta/Betamotor Zero
Beta/Betamotor Super Trial
Beta/Betamotor TR32
Beta/Betamotor Synt
Beta/Betamotor TR34
Beta/Betamotor TR35
Beta/Betamotor Zero Gara
BSA Rambler 175, Tracker 175, Trials 175 79→
Cagiva Prima 50 92→
Cagiva Supercity 50 92→
Cagiva W4 50 92→
Cagiva Prima 80 92→
Cagiva Supercity 80 92→
Cagiva W4 80 92→
Cagiva SST 250 81→
Derbi Black Devil 03→
Derbi Black Edition 03→
Derbi DRD 50 Supermoto 02→
Derbi GPR 50-R 97→
Derbi GPR 50 (Standard power) 02→
Derbi Predator LC 98→
Derbi Senda 50 / R / SM (Standard power) 95→
Gilera 125T G1,125GR1
Honda TLM50
Honda CB250 K2,K3,K4,G5
Honda CB360G
Honda CB500 T →80
Kawasaki KC100 C1-C4 79→86
Kawasaki KH100 A1-A4 (KH100EL) 77→81
Kawasaki KH100 G2-G8 (KH100EX) 81→93
Kawasaki KE125 A7-A8 80→81
Kawasaki Z400 D3-D4 76→77
Kawasaki Z750 B1-B2 76→77
Kawasaki Z1, Z1A, Z1B, Z900 A4 73→76
Kawasaki Z1000 A1-A3, A4 (Mark II), D1 (Z1-R), E1-E2 (ST), H1 (Fi) 77→81
Kawasaki Z1000 J1-J3, R1-R2, K1 (LTD) 81→84
Laverda 1000EC, 3C(E), 1000 2CL, Jota, Jarama 76→82
Laverda RGA, RGS 82→87
Laverda 1200, T, Mirage, TS, Jota American 78→83
Moto Guzzi V35 84→87
Moto Guzzi V50 79→86
Moto Guzzi V65 84→93
Moto Guzzi V75 86→88
Suzuki TS100ER, TS100ERZ 78→89
Suzuki TS125 (C,ER/X/Z/D/XUE/XE)
Suzuki GT200X5
Suzuki SB200 79→83
Suzuki GT250K, L, M
Suzuki GT380 72→78
Suzuki GS400, B/C
Suzuki GS450 85→
Suzuki GS550 All models 77→85
Suzuki GS850 GN/GT/GX/GZ/GD/GE/GG 79→88
Suzuki GS1000 EC/EN/ET/GT/GX/SN 80→
Suzuki GS1100GZ
Triumph Twins with ¾”, 19mm Thread Reach
Triumph T120, R, V Bonneville 68→74
Triumph TR6C Trophy (19mm Thread Reach) 67→73
Triumph T140V Bonneville 73→88
Triumph T150/160 Trident (Incl. BSA, A75 and Rocket 3) →75
Yamaha RD80LC11A 82→84
Yamaha YZ80 C/D
Yamaha DT100 (D/SD/E)
Yamaha DT125 (E/ED/MX)
Yamaha RD125 C-DX, DX, D-DX (¾”, 19mm Thread Reach)
Yamaha DT175 (E/MX) 78→85
Yamaha RD200 (All models except B) 76→83
Yamaha RD200B (¾”, 19mm Thread Reach)
Yamaha RS200
Yamaha RD250 (D) 1977
Yamaha XS2 72→73
Instrukcja montażu świecy zapłonowej B8ES
- Zamontuj nową świecę zapłonową ręcznie, wkręcając palcami aż do oporu ( w miejscach z trudnym dostępem można użyć kawałka giętkiego przewodu naciągniętego na świecę by obracając przewodem wkręcać świece
- Założyć klucz dynamometryczny i dokręcić do określonego momentu obrotowego zgodnie z katalogiem producenta. Jeśli klucz dynamometryczny jest niedostępny, należy zapoznać się z instrukcją montażu producenta pojazdu/silnika lub poradą dotyczącą kąta dokręcania, która znajduje się na aktualnym opakowaniu NGK (z wyjątkiem specjalistycznych świec wyścigowych).
- Podczas instalacji nie dokręcać zbyt mocno lub zbyt słabo świec zapłonowych. Zbyt mocne dokręcenie może prowadzić do zniekształcenia świecy zapłonowej. Zbyt słabe dokręcenie może spowodować przegrzanie z powodu słabego rozpraszania ciepła. W skrajnych przypadkach nieprawidłowe dokręcenie może spowodować pęknięcie świecy zapłonowej i/lub uszkodzenie silnika -NGK nie zaleca nakładania smaru na gwinty świec zapłonowych, ponieważ wynikające z tego zmniejszenie sił tarcia na powierzchniach gwintu spowoduje, że wykresy momentu obrotowego będą niedokładne i może wystąpić nadmierne jej dokręcenie .
-Jeśli świeca zapłonowa z uszczelką zostanie po demontażu ponownie zamontowana, może wymagać jedynie 1/12 obrotu po osadzeniu
Zawsze ostrożnie używaj odpowiednich narzędzi do demontażu/montażu, aby zapobiec uszkodzeniu świecy zapłonowej lub silnika
Zawsze zadbaj o to, by do cylindra przez gniazdo świecy do cylindra nie dostały się obce przedmioty
Świeca B8ES jest doskonałym zamiennikiem świec :
AC Deco 42XL
AC Deco 438XL
AC Deco S42XL
Autolite 2614
Autolite 4054
Beru 14-4C1
Beru 14Z-3CU
Beru 260/14/3
Bosch 0 241 248 538
Bosch W240T2
Bosch W250T2
Bosch W260T20
Bosch W4C
Bosch W4C1
Bosch W4CC
Brisk 77-323
Brisk L14
Brisk L14C
Champion N3
Champion N3C
Champion NA10
Champion OE068
Chinese Brands F8C
Daihatsu 90048-51006-000
Denso 4030
Denso W24ES
Denso W24ES-U
Enker/Bosna FE80C
Eyquem 1000L
Eyquem 1100L
Eyquem 1100L MOTO
Fuji 065-01401-40
Honda 98079-58810
Honda 98079-58840
Honda 98079-58870
Iskra FE80S
Jaguar EAC8344
Kawasaki E92070-037
KLG FE100
Lodge 3HLN
Marchal.Valeo 2/32H
Marchal.Valeo H34F
Marchal.Valeo HA32/2
Marchal.Valeo HF34F
Marelli CW9L
Marelli CW9LJ
Mazda 0420 18 110
Mitsubishi MS 851 165
Motorcraft AG1
Motorcraft AG1C
Motorcraft AG1X
Pal L14C
Prestolite 14G1
Suzuki 09482-00091
Yamaha 9470100045
Yamaha 9470200045
Opis
- Rdzeń Świecy :
- miedź
No customer reviews for the moment.