- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA115TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA115TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA115TT
Klocki hamulcowe EBC Brakes ™ Carbon X lub TT podłączone do użytku ulicznego, jak i terenowego. Zostały stworzone z impregnowanego złota diamentowego, aby zapewnić żywotność i niską temperaturę. Klocki Carbon X lub TT nie wytrzymają dłużej niż klocek hamulcowy ze spiekanej miedzi, mają wyjątkową zaletę polegającą na mniejszym wytwarzaniu i lepszym przenoszeniu ciepła. Podczas jazdy terenowej ta cecha jest wazna. U naszych szybkich kierowców, widzieliśmy w nocy świecące na czerwono tylne tarcze, co pokazuje, jak hamowanie na trudnym szlaku może być przyczyną problemów. Zabezpieczenie hydrauliki przez przegrzaniem jest tu wspomagane przez zastosowanie dodatkowej podkładki.
Klocki hamulcowe EBC FA115TT (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA TT - dobrej klasy klocki na bazie mieszanki karbonowej, która pozwala na skuteczne hamowanie w pojazdach o różnej masie. Przeznaczone do użytku sportowego w motocrossie i ATV. Klocki cechuje: dobra siła hamowania, dobra trwałość w suchych warunkach.
W Europie klocki te oznacza się użyciem przyrostka TT a w USA poprzez dodanie litery X po części serii FA (Freeman Automotive). Hamulce EBC Carbon X lub TT są malowane na czerwono i są równie dobre w motocyklach ATV, Moto X lub Enduro, a także są używane w sportowej jeździe ATV. Jednak ostrzegamy kierowców używających klocków w ATV, szczególnie na tylnych tarczach, ponieważ żywotność może być krótsza niż spiekanych klocków pierwotnie zainstalowanych. Przy niższej cenie w porównaniu ze spiekanymi, miliony motocyklistów nadal wybierają karbonowe klocki .
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
ALFER | 80 MC | 87- |
APRILIA (INC SCARABEO MODELS UP TO 2009/ SEE SEPARATE SCARABEO SECTION FOR 2010 MODELS ONWARDS) | 280 CLIMBER | 94-96 |
APRILIA (INC SCARABEO MODELS UP TO 2009/ SEE SEPARATE SCARABEO SECTION FOR 2010 MODELS ONWARDS) | 280 R CLIMBER | 92-93 |
APRILIA (INC SCARABEO MODELS UP TO 2009/ SEE SEPARATE SCARABEO SECTION FOR 2010 MODELS ONWARDS) | TX 125/240/311 | 86-88 |
APRILIA (INC SCARABEO MODELS UP TO 2009/ SEE SEPARATE SCARABEO SECTION FOR 2010 MODELS ONWARDS) | TX 311 | 88 |
BETA | ALP 125 4T | 98-04 |
BETA | ALP 200 4T | 00-04 |
BETA | EVO 80 JUNIOR | 09-15 |
BETA | RE 125 4T ENDURO | 10-14 |
BETA | RR 50 ENDURO STANDARD | 09-14 |
BETA | RR 50 MOTARD STANDARD | 09-12 |
BETA | SUPER TRIAL ST | 94 |
BETA | SYNT | 92 |
BETA | SYNT/GARA | 93-95 |
BETA | TECHNO | 95 |
BETA | ZERO | 92 |
CPI | SM 125 | 11-12 |
CPI | SM 250 | 11-12 |
CPI | SM 50 | 11-12 |
CPI | SX 125 | 11-12 |
CPI | SX 250 | 11-12 |
CPI | SX 50 | 11-12 |
DERBI | DRD 50 SUPERMOTO/RACER | 03-04 |
DERBI | SENDA SM DRD 50 BLACK EDITION | 05 |
DERBI | SENDA-R | 00-02 |
DERBI | SENDA-R | 96-99 |
ECO | BUSHMAN 150 (LX 150 GY) | |
GAS-GAS | CONTACT JT25 (238CC) | 93-94 |
GAS-GAS | EC 50 | 06-07 |
GAS-GAS | J50 QUAD | 06 |
GAS-GAS | JTX 125/200/270/320 | 95-98 |
GAS-GAS | PAMPERA 125/250/370 | 96-97 |
GAS-GAS | PAMPERA 250/320 | 98-99 |
GAS-GAS | TX 200/270/320 | 98 |
GAS-GAS | TXT 50 (BOY) | 04-15 |
GAS-GAS | TXT 50 (CADET) | 06-09 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 50 BAJA/DERAPAGE | 01-02 |
HUSQVARNA | HUSKY BOY J | 01-02 |
HUSQVARNA | HUSKY BOY R | 01 |
HUSQVARNA | HUSKY BOY S | 01-02 |
KTM | 60 SX | 00 |
KTM | 60 SX | 98-99 |
KTM | 65 SX | 00-01 |
MONTESA/HONDA | COTA 307/335 | 88 |
MONTESA/HONDA | HONDA 311 260CC | 92-93 |
MONTESA/HONDA | HONDA 314 R | 94-96 |
MONTESA/HONDA | HONDA 315 R | 97-00 |
SCORPA | 250 EASY | 96-99 |
SCORPA | TY-S 125 F (REAR PAD WITH LARGE FRICTION AREA) | 06-07 |
SCORPA | TY-S 125 F (REAR PAD WITH SMALL FRICTION AREA) | 06-07 |
SCORPA | TY-S 125 F ENDURO | 03-05 |
SCORPA | TY-S 125 F LONG RIDE (REAR PAD WITH LARGE FRICTION AREA) | 06-08 |
SCORPA | TY-S 125 F LONG RIDE (REAR PAD WITH SMALL FRICTION AREA) | 06-08 |
SCORPA | TY-S 175 F (REAR PAD WITH LARGE FRICTION AREA) | 06 |
SCORPA | TY-S 175 F (REAR PAD WITH SMALL FRICTION AREA) | 06 |
SHERCO | TRIALS 0.8 (2T) | 01-04 |
SHERCO | TRIALS 1.25CC (2T) | 99-05 |
SHERCO | TRIALS 2.0CC (2T) | 99-05 |
SHERCO | TRIALS 2.5 (2T) | 99-05 |
SHERCO | TRIALS 2.9 (2T) | 99-05 |
YAMAHA | TY 250 R | 91-92 |
YAMAHA | TY 250 R | 93-94 |
YAMAHA | TY 250 Z | 93-96 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- organiczne
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
- Przeznaczenie
- ATV
cross
enduro
No customer reviews for the moment.