- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA617R (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA617R (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA617R
Aby zapewnić najwyższą trwałość, EBC prezentuje swoje klocki o wysokiej gęstości z serii FA R.
Wytrzymałe klocki serii R do pojazdów ATV i moto-x stały się standardem oferując wysoką trwałość, mniejsze uszkodzenia tarcz, długą żywotność klocków i wysoką odporność na zanieczyszczenie błotem, wodą, piaskiem i żwirem itp.
Podkładka ze spiekanego stopu miedzi wyprodukowana w zakładzie produkcyjnym spiekanym w USA, zapewniająca średni i wysoki współczynnik tarcia, w atrakcyjnej cenie, dobrze sprawdza się w każdych warunkach.
Klocki serii R są równie dobrze stosowane w maszynach dwukołowych i czterokołowych, nie uszkodzą tarcz hamulcowych
Popularny wśród jeźdźców ATV, szczególnie w błotnistych warunkach.
Typ dopasowania: specyficzny dla pojazdu
Klocki hamulcowe EBC FA617R (kpl. na 1 tarczę)
DANE TECHNICZNE
Szerokość Klocka A (mm): 109.15
Wysokości Klocka A (mm): 39.2
Grubość Klocka A (mm): 7.65
Width Pad B (mm) 96.3
Height Pad B (mm) 36.5
Thickness Pad B (mm) 7.6
Zastosowanie na oś: Przód
Seria FA R - klocki motocyklowe produkowane ze spieków stopów miedzi, zalecane do sportu off-road i jazdy użytkowej po bezdrożach. W motocyklach enduro i cross polecane zwłaszcza do pracy w tylnym zacisku hamulcowym. Klocki cechuje: najwyższa trwałość w bardzo trudnych warunkach (w błocie, piachu, wodzie), doskonała siła hamowania.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 4 X 4 (DPS/XT/XT-P/LTD/STD) | 13-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 4 X 4 (LTD) | 13 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 4 X 4 (XMR) | 13-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 STD | 12-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 XT/XT-P | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 500 (STD) | 13-15 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 500 (XT) | 13-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 500 4 X 4 (DPS) | 13-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 650 4 X 4 (STD/DPS/XT) | 13-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 650 MAX 4 X 4 (STD/DPS/XT) | 13-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 MAX R 4X4 (STD/DPS/XT-P) | 13-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R 4 X 4 (DPS) | 13 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R STD | 12-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R XT | 12-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 1000 4 X 4 (DPS/XT/XT-P) | 13 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 500 (XT) | 13-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 500 4 X 4 (DPS) | 13-14 |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 1000 STD | 12-14 |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 1000 XXC | 12-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 850 EFI | 18 |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 500 (STD) | 12-13 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 650 EFI T3 PRO INC DPS XT | 18-19 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 570 EFI T3 PRO INC DPS XT | 18-19 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 650 PRO | 17 |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 850 EFI | 19 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 6X6 INC MAX AND T3 | 19 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 570 PRO | 17 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 570 T3 EFI INC (3FJD) | 18 |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 800 R STD | 12-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 450 EFI, INC MAX AND T3 | 18-19 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 EFI T3 AND R | 17-19 |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 800 R XXC | 12-14 |
Jeżeli nie wiesz jakie klocki zamówić lub nie masz pewności - napisz do nas.
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- spiek stopów miedzi
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
- Przeznaczenie
- ATV
cross
enduro
No customer reviews for the moment.