- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA131TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA131TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA131TT
Klocki hamulcowe EBC Brakes ™ Carbon X lub TT podłączone do użytku ulicznego, jak i terenowego. Zostały stworzone z impregnowanego złota diamentowego, aby zapewnić żywotność i niską temperaturę. Klocki Carbon X lub TT nie wytrzymają dłużej niż klocek hamulcowy ze spiekanej miedzi, mają wyjątkową zaletę polegającą na mniejszym wytwarzaniu i lepszym przenoszeniu ciepła. Podczas jazdy terenowej ta cecha jest wazna. U naszych szybkich kierowców, widzieliśmy w nocy świecące na czerwono tylne tarcze, co pokazuje, jak hamowanie na trudnym szlaku może być przyczyną problemów. Zabezpieczenie hydrauliki przez przegrzaniem jest tu wspomagane przez zastosowanie dodatkowej podkładki.
Klocki hamulcowe EBC FA131TT (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA TT - dobrej klasy klocki na bazie mieszanki karbonowej, która pozwala na skuteczne hamowanie w pojazdach o różnej masie. Przeznaczone do użytku sportowego w motocrossie i ATV. Klocki cechuje: dobra siła hamowania, dobra trwałość w suchych warunkach.
W Europie klocki te oznacza się użyciem przyrostka TT a w USA poprzez dodanie litery X po części serii FA (Freeman Automotive). Hamulce EBC Carbon X lub TT są malowane na czerwono i są równie dobre w motocyklach ATV, Moto X lub Enduro, a także są używane w sportowej jeździe ATV. Jednak ostrzegamy kierowców używających klocków w ATV, szczególnie na tylnych tarczach, ponieważ żywotność może być krótsza niż spiekanych klocków pierwotnie zainstalowanych. Przy niższej cenie w porównaniu ze spiekanymi, miliony motocyklistów nadal wybierają karbonowe klocki .
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
AJP | PR5 250 ENDURO | 09 |
AJP | PR5 250 SUPERMOTO | 09 |
CPI | SAUEL 125 | |
GAS-GAS | EC 125/200/250/300 (NISSIN/2T) | 00-08 |
GAS-GAS | EC 450 FSR (4T) ENDURO/FSE | 05-09 |
GAS-GAS | EC 515 FSR/FSE (4T) ENDURO | 05-09 |
GAS-GAS | MX 125/250 (MC) | 01-08 |
GAS-GAS | MX 200/250/300 | 99-00 |
GAS-GAS | PAMPERA 125 (2T) | 05-08 |
GAS-GAS | PAMPERA 400 | 06 |
GAS-GAS | PAMPERA 450 (4T) | 07-08 |
GAS-GAS | SM 125 (2T) SUPERMOTARD | 03-06 |
GAS-GAS | SM 400 FSE (2T) | 01-02 |
GAS-GAS | SM 450 FSR (4T) SUPERMOTARD | 07-09 |
GAS-GAS | SM 515 FSR (4T) SUPERMOTARD | 07-09 |
GAS-GAS | SM HALLEY 125CC | 09 |
GAS-GAS | SM HALLEY 450CC | 09 |
GAS-GAS | TRAIL HALLEY 125CC | 09 |
GAS-GAS | TRAIL HALLEY 450CC | 09 |
GOES | G 125 XM | 08-09 |
GOES | G 250 XM | 08-09 |
HONDA | CB 50 V/W DREAM 50 | 97-98 |
HONDA | CR 125 RH/RJ | 87-88 |
HONDA | CR 125 RK | 89 |
HONDA | CR 125 RL/RM | 90-91 |
HONDA | CR 125 RN/RP/RR | 92-94 |
HONDA | CR 125 RS/RT/RV | 95-97 |
HONDA | CR 125 RW/RX/RY/R1 | 98-01 |
HONDA | CR 250 RH/RJ | 87-88 |
HONDA | CR 250 RK | 89 |
HONDA | CR 250 RL/RM | 90-91 |
HONDA | CR 250 RN/RP/RR | 92-94 |
HONDA | CR 250 RS/RT | 95-96 |
HONDA | CR 250 RV/RW/RX/RY/R1 | 97-01 |
HONDA | CR 500 RH/RJ | 87-88 |
HONDA | CR 500 RK | 89 |
HONDA | CR 500 RL/RM | 90-91 |
HONDA | CR 500 RN/RP/RR | 92-94 |
HONDA | CR 500 RS/RT/RV/RW/RX/RY/R1 | 95-01 |
HONDA | CR 80 RN/RP/RR/RS | 92-95 |
HONDA | CR 80 RT/RBT/RV/RBV/RW/RBW/RX/RBX/RY/RBY/R1/RB1/R2/RB2 | 96-02 |
HONDA | CR 85 R3/RB3/R4/RB4/R5/RB5/R6/RB6/R7/RB7 | 03-07 |
HONDA | CRE 80 | 98- |
HONDA | CRF 230 L | 08-10 |
HONDA | CRF 230 M (SUPERMOTO) | 09-10 |
HONDA | CRM 250 (MD24) 140 (MK3) RR-RR-II | 94-96 |
HONDA | CRM 250 ARV/ARW ACTIVE RADICAL (MD32) | 97-98 |
HONDA | CRM 250 R (RM) MK2 MD24 (1200001-1211634) | 91-92 |
HONDA | CRM 250 R (RP/RP-II) MK2/2 MD24 (1300001-) | 93 |
HONDA | NX 4 FALCON | 02-05 |
HONDA | SL 230 FREE LANDSPORTS (MD33) V/W/X/1 | 97-01 |
HONDA | XL 250 RL | 90 |
HONDA | XLR 250 RM/R3N/RP/RR/R3R (MD22) | 91- |
HONDA | XR 100 M5 (HD13) MOTARD | 05 |
HONDA | XR 250 3/5 (MD30) MOTARD | 03-05 |
HONDA | XR 250 III Y/3 BAJA | 00-03 |
HONDA | XR 250 RL | 90 |
HONDA | XR 250 RM/RN/RP/RR/RS | 91-95 |
HONDA | XR 250 RT/RV/RW/RX/RY/R1/R2/R3/R4 | 96-04 |
HONDA | XR 250 Y/3 (MD30) | 00-03 |
HONDA | XR 300 R10 | 10 |
HONDA | XR 400 M SUPERMOTARD (ND08/NC38E) | 06-08 |
HONDA | XR 400 RT/RV/RW/RX/RY/R1/R2/R3/R4 | 96-04 |
HONDA | XR 50 M5 (AD14) MOTARD | 05 |
HONDA | XR 600 RM/RN | 91-92 |
HONDA | XR 600 RP/RR/RS/RT/RV/RW/RX/RY | 93-00 |
HONDA | XR 650 L | 93-12 |
HONDA | XR 650 RY/R1-R7 | 00-07 |
HONDA DALL-ARA | XR 250 R | 04 |
HONDA DALL-ARA | XR 650 R | 04 |
HONDA-HM (ITALY) | CR 85 R/R2 | 03-07 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 125 | 95-97 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 125 | 98-01 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 250 | 97-01 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 260 | 95-96 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 260 | 97-98 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 80 | 98-02 |
HONDA-HM (ITALY) | CREF 250 R | 08-09 |
HUSQVARNA | WRE 125 (45MM DIAMETER MARZOCCHI FORKS WITH 60MM CALIPER MOUNT CENTRES) | 07 |
HUSQVARNA | WRE 125 (48MM DIAMETER MARZOCCHI FORKS OR 48MM DIAMETER KAYABA FORKS WITH 95MM CALIPER MOUNT CENTRES) | 07 |
HYOSUNG | RX 400 | 05 |
KAWASAKI | KLX 250 (KLX 250 S9F/SAF/SBF/SCF/SDF/SEF/SFF) | 09-15 |
KAWASAKI | KLX 250 J1-J6 D-TRACKER | 98-03 |
KAWASAKI | KLX 250 S H6F/H7F (IF INSTALLING OVERSIZE DISC KIT, LONGER BRAKE HOSE IS REQUIRED - GOODRIDGE REF 62024) | 06-07 |
KAWASAKI | KLX 300 A2-A10/A6F/A7F | 97-07 |
KAWASAKI | KLX 400 R (KLX 400 B1/B2) | 03-04 |
KAWASAKI | KX 125 K2/K3/K4/K5/L1/L2/L3/L4 | 95-02 |
KAWASAKI | KX 125 M1/M2/M3 | 03-05 |
KAWASAKI | KX 125 M6F/M7F/M8F | 06-08 |
KAWASAKI | KX 250 K2/K3/K4/K5/L1/L2/L3/L4 | 95-02 |
KAWASAKI | KX 250 M1/M2/R1 (2T) | 03-05 |
KAWASAKI | KX 250 R6F/R7F/R8F (2T) | 06-08 |
KAWASAKI | KX 500 E8-E16 | 96-04 |
SUZUKI | 250 SBK 2 (LX 250 L) | 02 |
SUZUKI | DR 125 SMK8/SMK9/SML0 | 08-12 |
SUZUKI | DR-Z 400 SMK5/SMK6/SMK7/SMK8/SMK9 | 05-09 |
SUZUKI | DR-Z 400 SY/EY/Y/SEK1/EK1/K1/SK2/EK2/K2/K3/SK3/EK3/K4/SK4/EK4/SK5/EK5/K5/EK5/EK6/SK6/K6/SK7/EK7/K7/SK8 | 00-08 |
SUZUKI | RM 125 K6/K7/K8/K9 | 06-12 |
SUZUKI | RM 125 T/V/W | 96-98 |
SUZUKI | RM 125 X/Y/K1/K2/K3/K4/K5 | 99-05 |
SUZUKI | RM 125 XCK8 | 09 |
SUZUKI | RM 250 K6/K7/K8/K9 | 06-12 |
SUZUKI | RM 250 T/V/W | 96-98 |
SUZUKI | RM 250 X/Y/K1/K2/K3/K4/K5/K6/K7 | 99-05 |
SUZUKI | RM 250 XCK8 | 09 |
SUZUKI | RMX 250 ST/SV/SW/SX (SJ14A) | 96-99 |
T.M. | 400 (4T) MX CROSS | 02-03 |
T.M. | 530 (4T) CROSS | 02-03 |
T.M. | EN 250 F (4T) ENDURO | 04 |
T.M. | EN 450 F (4T) | 04 |
T.M. | EN 530 F (4T) | 04 |
T.M. | ENDURO EN 125 (2T) | 01-04 |
T.M. | ENDURO EN 250 (2T) | 01-04 |
T.M. | ENDURO EN 300 (2T) | 01-04 |
T.M. | MX 125 (2T) | 01-04 |
T.M. | MX 250 (2T) | 01-04 |
T.M. | MX 250 (4T) CROSS | 02-04 |
T.M. | MX 300 (2T) | 01-04 |
T.M. | MX 450 F (4T) | 04 |
T.M. | MX 85 (BIG WHEEL) | 02-04 |
T.M. | MX 85 JR (SMALL WHEEL) | 02-04 |
T.M. | SM 250 | 02 |
T.M. | SM 400 | 02-03 |
T.M. | SM 530 | 02-03 |
T.M. | SME 250 (4T) | 04 |
T.M. | SME 400 (4T) | 04 |
T.M. | SME 530 (4T) | 04 |
T.M. | SMX 660 F | 04 |
YAMAHA | WR 250 FN (4T) | 01 |
YAMAHA | WR 250 FP (4T) | 02 |
YAMAHA | WR 250 ZK (5EN1) (2T) | 98 |
YAMAHA | WR 400 FL/FM (4T) | 99-00 |
YAMAHA | WR 400 FN (4T) | 01 |
YAMAHA | WR 426 FN (4T) | 01 |
YAMAHA | WR 426 FP (4T) | 02 |
YAMAHA | YZ 125 K/L/M (2T) | 98-00 |
YAMAHA | YZ 125 N (2T) | 01 |
YAMAHA | YZ 125 P (2T) | 02 |
YAMAHA | YZ 250 FN (4T) | 01 |
YAMAHA | YZ 250 FP (4T) | 02 |
YAMAHA | YZ 250 K/L/M (2T) | 98-00 |
YAMAHA | YZ 250 N (2T) | 01 |
YAMAHA | YZ 250 P (2T) | 02 |
YAMAHA | YZ 400 FL (4T) | 99 |
YAMAHA | YZ 426 FM (4T) | 00 |
YAMAHA | YZ 426 FN (4T) | 01 |
YAMAHA | YZ 426 FP (4T) | 02 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- organiczne
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
- Przeznaczenie
- ATV
cross
enduro
No customer reviews for the moment.