- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA379HH wzmacniane (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA379HH wzmacniane (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA379HH wzmacniane
Klocki spiekane EBC zapewniają o wiele mocniejsze hamowanie niż wkładki organiczne ze względu na ich wysoki współczynnik tarcia i znacznie większej wytrzymałości dzięki prawie całkowicie metalowej konstrukcji. W przeciwieństwie do wielu klocków spiekanych, Double-H nie zawierają żadnego proszku żelaza, co eliminuje możliwość zgrzania się okładziny z tarczą w wyniku korozji. Spiekane klocki zapewniają spójne hamowanie niezależnie od temperatury, co czyni je doskonałym wyborem dla każdego typu roweru i stylu jazdy.
Klocki hamulcowe EBC FA379HH wzmacniane (kpl. na 1 tarczę)
Szerokość Klocka A (mm): 71.45
Wysokości Klocka A (mm): 49.9
Grubość Klocka A (mm): 7.76
Zastosowanie na oś: Przód
Seria FA HH - klocki klasy Superbike wykonane ze stopów spieków miedzi, wyposażone w radiator chłodzący ze stali nierdzewnej dla zacisków o tłoczkach bez izolatorów termicznych. Szczególnie polecane do motocykli sportowych oraz turystycznych średnich i ciężich. Klocki cechuje: wysoki współczynnik tarcia, maskymalna moc hamowania, wysoka stabilność temperaturowa, zwiększona żywotność.
Klocki hamulcowe EBC Double-H ™ Sintered Superbike
Spiekane klocki hamulcowe Double-H ™ Superbike zapewniają wysoką wydajność i są dobrze znane jako flagowe spiekane klocki hamulcowe EBC do streetsportów.
Posiadają Certyfikat ECE R 90 i test TÜ. Długa żywotność i bardzo wysoki efekt hamowania. Zapewniają doskonałe hamowanie w każdych warunkach, suchych i mokrych. Klocki hamulcowe o ultra wysokim współczynniku tarcia HH pozostają liderem na rynku ponad konkurencją, ponieważ nic innego nie przebije wydajności spiekanych klocków hamulcowych Double-H ™ Superbike. Wyprodukowane w Stanach Zjednoczonych w najnowocześniejszej spiekalni w Ohio, spiekane klocki hamulcowe Double-H ™ Sintered Superbike sprawdzają się w każdych warunkach pogodowych, zarówno suchych, jak i mokrych, i mają długą żywotność przez wiele kilometrów. Do użytku wyścigowego należy wziąć pod uwagę spiekane zakresy EPFA lub GPFAX.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
KAWASAKI | KLZ 1000 VERSYS SE LT ABS | 2018-2020 | |
KAWASAKI | KLZ 1000 VERSYS SE LT ABS | 2018-2020 | |
KAWASAKI | KLZ 1000 VERSYS SE LT+ ABS | 2019-2020 | |
KAWASAKI | KLZ 1000 VERSYS SE LT+ ABS | 2019-2020 | |
KAWASAKI | NINJA H2 SX (ZX 1002 AJF) | 2018-2020 | |
KAWASAKI | NINJA H2 SX (ZX 1002 AJF) | 2018-2020 | |
KAWASAKI | NINJA H2 SX SE (ZX 1002 BJF) | 2018-2020 | |
KAWASAKI | NINJA H2 SX SE (ZX 1002 BJF) | 2018-2020 | |
KAWASAKI | Z 1000 (ZR 1000 DAF/DBF/DCF/DDF/FEF/FFF) | 2010-2015 | |
KAWASAKI | Z 1000 (ZR 1000 DAF/DBF/DCF/DDF/FEF/FFF) | 2010-2015 | |
KAWASAKI | Z 1000 (ZR 1000 DCFA/DDFA/FEFA) | 2012-2014 | |
KAWASAKI | Z 1000 (ZR 1000 DCFA/DDFA/FEFA) | 2012-2014 | |
KAWASAKI | Z 1000 ABS (310MM CONTOUR DISCS) | 2014-2020 | |
KAWASAKI | Z 1000 ABS (310MM CONTOUR DISCS) | 2014-2020 | |
KAWASAKI | Z 1000 EAF/EBF/ECF/ECFA/EDF/EDFA (ABS/300MM DISCS) | 2010-2013 | |
KAWASAKI | Z 1000 EAF/EBF/ECF/ECFA/EDF/EDFA (ABS/300MM DISCS) | 2010-2013 | |
KAWASAKI | Z 1000 FEF/FEFA/FFF/FGF (NON ABS/310MM DISCS) | 2014-2016 | |
KAWASAKI | Z 1000 FEF/FEFA/FFF/FGF (NON ABS/310MM DISCS) | 2014-2016 | |
KAWASAKI | Z 1000 SPECIAL EDITION (ZR 1000 GEFA) | 2014 | |
KAWASAKI | Z 1000 SPECIAL EDITION (ZR 1000 GEFA) | 2014 | |
KAWASAKI | Z 1000 SX (ZX 1000 GBF/GCF/GDF) NON ABS MODEL | 2011-2013 | |
KAWASAKI | Z 1000 SX (ZX 1000 GBF/GCF/GDF) NON ABS MODEL | 2011-2013 | |
KAWASAKI | Z 1000 SX (ZX 1000 HBF/HCF/HDF) ABS MODEL | 2011-2013 | |
KAWASAKI | Z 1000 SX (ZX 1000 HBF/HCF/HDF) ABS MODEL | 2011-2013 | |
KAWASAKI | Z 1000 SX ABS | 2014-2020 | |
KAWASAKI | Z 1000 SX ABS | 2014-2020 | |
KAWASAKI | Z 1000 SX NON ABS (ZX 1000 LEF/LFF/LGF) | 2014-2016 | |
KAWASAKI | Z 1000 SX NON ABS (ZX 1000 LEF/LFF/LGF) | 2014-2016 | |
KAWASAKI | Z 1000 SX TOURER | 2014 | |
KAWASAKI | Z 1000 SX TOURER | 2014 | |
KAWASAKI | Z 900 RS | 2018-2020 | |
KAWASAKI | Z 900 RS | 2018-2020 | |
KAWASAKI | Z 900 RS ABS | 2018-2020 | |
KAWASAKI | Z 900 RS ABS | 2018-2020 | |
KAWASAKI | Z 900 RS CAFé | 2018-2020 | |
KAWASAKI | Z 900 RS CAFé | 2018-2020 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA (ZX 1000 E8F/E9F/FAF) | 2008-2010 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA (ZX 1000 E8F/E9F/FAF) | 2008-2010 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA (ZX 1000 GBF/GCF/GDF) | 2011-2013 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA (ZX 1000 GBF/GCF/GDF) | 2011-2013 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA (ZX 1000 JBF/JCF/JDF/JEF/JFF) | 2011-2015 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA (ZX 1000 JBF/JCF/JDF/JEF/JFF) | 2011-2015 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA 30TH ANNIVERSARY EDITION (ZX 1000 JFFA) | 2015 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA 30TH ANNIVERSARY EDITION (ZX 1000 JFFA) | 2015 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA 30TH ANNIVERSARY EDITION ABS (ZX 1000 KFFA) | 2015 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA 30TH ANNIVERSARY EDITION ABS (ZX 1000 KFFA) | 2015 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA ABS (ZX 1000 HCF/HDF) | 2012-2013 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA ABS (ZX 1000 HCF/HDF) | 2012-2013 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA ABS (ZX 1000 KBF/KCF/KDF/KEF/KFF) | 2011-2015 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA ABS (ZX 1000 KBF/KCF/KDF/KEF/KFF) | 2011-2015 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA ABS (ZX 1000 MEF/MFF) | 2014-2019 | |
KAWASAKI | ZX10 R NINJA ABS (ZX 1000 MEF/MFF) | 2014-2019 | |
KAWASAKI | ZX-25 NINJA | 2020 | |
SUZUKI | DL 1000 V-STROM (ABS) | 2014-2020 | |
SUZUKI | DL 1000 V-STROM (ABS) | 2014-2020 | |
SUZUKI | DL 1000 XT V-STROM (ABS) | 2018-2020 | |
SUZUKI | DL 1000 XT V-STROM (ABS) | 2018-2020 | |
SUZUKI | GSX 1300 RK8/RK9/RL0/RL1/RL2 HAYABUSA | 2008-2012 | |
SUZUKI | GSX 1300 RK8/RK9/RL0/RL1/RL2 HAYABUSA | 2008-2012 | |
SUZUKI | GSXR 1000 K4 | 2004 | |
SUZUKI | GSXR 1000 K4 | 2004 | |
SUZUKI | GSXR 1000 K5/K6 | 2005-2006 | |
SUZUKI | GSXR 1000 K5/K6 | 2005-2006 | |
SUZUKI | GSXR 1000 K7/K8 | 2007-2008 | |
SUZUKI | GSXR 1000 K7/K8 | 2007-2008 | |
SUZUKI | GSXR 1000 K9/L0/L1 | 2009-2011 | |
SUZUKI | GSXR 1000 K9/L0/L1 | 2009-2011 | |
SUZUKI | GSXR 600 K4/K5 | 2004-2005 | |
SUZUKI | GSXR 600 K4/K5 | 2004-2005 | |
SUZUKI | GSXR 600 K6/K7 | 2006-2007 | |
SUZUKI | GSXR 600 K6/K7 | 2006-2007 | |
SUZUKI | GSXR 600 K8/K9/L0 | 2008-2010 | |
SUZUKI | GSXR 600 K8/K9/L0 | 2008-2010 | |
SUZUKI | GSXR 750 K4/K5 | 2004-2005 | |
SUZUKI | GSXR 750 K4/K5 | 2004-2005 | |
SUZUKI | GSXR 750 K6/K7 | 2006-2007 | |
SUZUKI | GSXR 750 K6/K7 | 2006-2007 | |
SUZUKI | GSXR 750 K8/K9/L0 | 2008-2010 | |
SUZUKI | GSXR 750 K8/K9/L0 | 2008-2010 | |
SUZUKI | M 1800 R (VZR 1800 K6/K7/K8/K9) (M 1800 R INTRUDER - WITH HANDLEBAR COWLING) | 2006-2009 | |
SUZUKI | M 1800 R (VZR 1800 K6/K7/K8/K9) (M 1800 R INTRUDER - WITH HANDLEBAR COWLING) | 2006-2009 | |
SUZUKI | M 1800 R2 (VZR 1800 NK8/NK9 INTRUDER - M 1800 RZ - NO HANDLEBAR COWLING) | 2008-2009 | |
SUZUKI | M 1800 R2 (VZR 1800 NK8/NK9 INTRUDER - M 1800 RZ - NO HANDLEBAR COWLING) | 2008-2009 | |
SUZUKI | M 1800 RB (VZR 1800 BZL4/BZL5/BZL6/BZL7/BZL8 - M 1800 RB | 2014-2018 | |
SUZUKI | M 1800 RB (VZR 1800 BZL4/BZL5/BZL6/BZL7/BZL8 - M 1800 RB | 2014-2018 | |
SUZUKI | M 1800 RZ (VZR 1800 ZK7/ZK8/ZL1/ZL2/ZL3 - M 1800 RZ - WITH HANDLEBAR COWLING) | 2007-2013 | |
SUZUKI | M 1800 RZ (VZR 1800 ZK7/ZK8/ZL1/ZL2/ZL3 - M 1800 RZ - WITH HANDLEBAR COWLING) | 2007-2013 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- spiek stopów miedzi
- Przeznaczenie
- Asfalt
cross
enduro
No customer reviews for the moment.