- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA142HH wzmacniane (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA142HH wzmacniane (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA142HH wzmacniane
Klocki spiekane EBC zapewniają o wiele mocniejsze hamowanie niż wkładki organiczne ze względu na ich wysoki współczynnik tarcia i znacznie większej wytrzymałości dzięki prawie całkowicie metalowej konstrukcji. W przeciwieństwie do wielu klocków spiekanych, Double-H nie zawierają żadnego proszku żelaza, co eliminuje możliwość zgrzania się okładziny z tarczą w wyniku korozji. Spiekane klocki zapewniają spójne hamowanie niezależnie od temperatury, co czyni je doskonałym wyborem dla każdego typu roweru i stylu jazdy.
Klocki hamulcowe EBC FA142HH wzmacniane (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA HH - klocki klasy Superbike wykonane ze stopów spieków miedzi, wyposażone w radiator chłodzący ze stali nierdzewnej dla zacisków o tłoczkach bez izolatorów termicznych. Szczególnie polecane do motocykli sportowych oraz turystycznych średnich i ciężich. Klocki cechuje: wysoki współczynnik tarcia, maskymalna moc hamowania, wysoka stabilność temperaturowa, zwiększona żywotność.
Klocki hamulcowe EBC Double-H ™ Sintered Superbike
Spiekane klocki hamulcowe Double-H ™ Superbike zapewniają wysoką wydajność i są dobrze znane jako flagowe spiekane klocki hamulcowe EBC do streetsportów.
Posiadają Certyfikat ECE R 90 i test TÜ. Długa żywotność i bardzo wysoki efekt hamowania. Zapewniają doskonałe hamowanie w każdych warunkach, suchych i mokrych. Klocki hamulcowe o ultra wysokim współczynniku tarcia HH pozostają liderem na rynku ponad konkurencją, ponieważ nic innego nie przebije wydajności spiekanych klocków hamulcowych Double-H ™ Superbike. Wyprodukowane w Stanach Zjednoczonych w najnowocześniejszej spiekalni w Ohio, spiekane klocki hamulcowe Double-H ™ Sintered Superbike sprawdzają się w każdych warunkach pogodowych, zarówno suchych, jak i mokrych, i mają długą żywotność przez wiele kilometrów. Do użytku wyścigowego należy wziąć pod uwagę spiekane zakresy EPFA lub GPFAX.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
C.Z./JAWA | 350 CALIFORNIAN | 09-10 |
C.Z./JAWA | 350 NEW CLASSIC | 13-14 |
CAGIVA | NAVIGATOR 1000 | 00-05 |
DAELIM | ROADSPORT 250 (VJF 250) | 10-14 |
DAELIM | ROADWIN R 250 FI (VJF 250) | 08-10 |
DAELIM | VL 250 DAYSTAR | 13-14 |
HONDA | CB 400 FOUR V/V-II/W/W-II (NC36) | 97-98 |
HONDA | CB 400 SF (F2N/F2R/F2S/F2T/F3S) SUPERFOUR (NC31) | 92-95 |
HONDA | CB 650 FAE/FAF/FAG (ABS) | 14-16 |
HONDA | CB 750 F2N/F2R/F2S/F2T/F2V/F2W/F2X/F2Y/F21 CB SEVEN FIFTY | 92-02 |
HONDA | CB-1 (CB 400 F) | 89-90 |
HONDA | CBR 1000 FK/FL/FM/FN | 89-92 |
HONDA | CBR 250 RB/RC (NON ABS MODEL) | 11-13 |
HONDA | CBR 250 RJ/RK/RK2 (MC19) | 88-89 |
HONDA | CBR 250 RRL/RRN/RRR (MC22) | 90-94 |
HONDA | CBR 300 RAE (ABS MODEL) | 14 |
HONDA | CBR 400 RRJ/RRK (NC23) TRI-ARM (102/109) | 87-89 |
HONDA | CBR 400 RRL/RRN/RRR (NC29) GULL ARM | 90-94 |
HONDA | CBR 650 FAE/FAF/FAG (ABS) | 14-16 |
HONDA | CBR 750 FJ SUPERAERO (RC27) | 88 |
HONDA | GL 1500 CV/CW/CX (F6C) | 97-99 |
HONDA | GL 1500 CY/C1/C2 (F6C) | 00-03 |
HONDA | NTV 600 J/K/M REVERE | 88-92 |
HONDA | NTV 650 J/K/L/M/P/S/T/V | 88-97 |
HONDA | NV 400 CS/CV STEED | 95-97 |
HONDA | PC 800 PACIFIC COAST | 89-97 |
HONDA | ST 1100 AN/AP/AR/AS (PAN EUROPEAN - ABS MODEL) (NOTE - LINKED BRAKE SYSTEM. FIT ALL THREE SETS AT PAD CHANGE) | 92-95 |
HONDA | ST 1100 L/M/N/P/R/S/T/V/W/X/Y/1/2 PAN EUROPEAN - NON ABS MODEL | 90-02 |
HONDA | VFR 750 FJ/FK | 88-89 |
HONDA | VFR 750 FL/FM/FN/FP | 90-93 |
HONDA | VFR 750 FR/FS/FT/FV | 94-97 |
HONDA | VT 250 FL SPADA/CASTEL | 88-90 |
HONDA | VT 600 CR/CS/CT/CV/CW/CX SHADOW CUSTOM | 94-00 |
HONDA | XR 400 M SUPERMOTARD (ND08/NC38E) | 06-08 |
KAWASAKI | KLE 650 VERSYS (KLE 650 EFF/ NON ABS) | 15 |
KAWASAKI | KLE 650 VERSYS (KLE 650 FFF/ ABS) | 15 |
KAWASAKI | Z 750 (ZR 750 L7F/L8F/L9F/LAF) | 07-11 |
KAWASAKI | Z 750 ABS (ZR 750 M7F/M8F/M9F/MAF/MBF) | 07-11 |
KAWASAKI | Z 800 E CDS/CEF/CFF (NON ABS) | 13-15 |
MASH | ROADSTAR 400 (FIVE HUNDRED) | 13-15 |
S.W.M | GRAN MILANO (4T) | 15 |
S.W.M | GRAN TURISMO 440 (4T) | 15 |
S.W.M | SILVER VASE 440 (4T) | 15 |
SACHS (HERCULES) ALSO SEE SFM SECTION | QUATTROCENTO 400 | 08 |
SUZUKI | GSF 600 S/T/V/W/X (NAKED BANDIT) | 95-99 |
SUZUKI | GSF 600 ST/SV/SW/SX (FAIRED BANDIT) | 96-99 |
SUZUKI | GSX 400 R/S/T/ZR/ZS/ZT (GK79A) IMPULSE TYPE S | 94-96 |
SUZUKI | GW 250 FL5 INAZUMA | 15 |
SUZUKI | GW 250 L3/ZL5 INAZUMA | 13-15 |
SUZUKI | RF 400 RP/RR/VR/RT/RVT/RV-V (GK78A) | 93-97 |
SUZUKI | RF 600 RP/RR/RS/RT/RV (GN76A) | 93-97 |
TRIUMPH (HINCKLEY PRODUCED MACHINES) | SPEEDMASTER (790CC/CARBS) | 03-04 |
TRIUMPH (HINCKLEY PRODUCED MACHINES) | SPEEDMASTER (865CC/CARBS) | 05-07 |
TRIUMPH (HINCKLEY PRODUCED MACHINES) | SPEEDMASTER (865CC/EFI) | 08-09 |
TRIUMPH (HINCKLEY PRODUCED MACHINES) | THRUXTON 900 | 04-15 |
TRIUMPH (HINCKLEY PRODUCED MACHINES) | THRUXTON ACE 900 | 15 |
VOXAN | SCRAMBLER 1000 | 06 |
YAMAHA | WR 125 R | 09-15 |
YAMAHA | WR 125 X (SUPERMOTO) | 09-15 |
YAMAHA | WR 250 XX/XY (SUPERMOTO) (32D-) | 08-15 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- spiek stopów miedzi
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
- Przeznaczenie
- Asfalt
No customer reviews for the moment.