- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA129 (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA129 (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA129
Doskonałe do codziennej i turystycznej jazdy.
Organiczne klocki hamulcowe do motocykli EBC są produkowane wyłącznie w Wielkiej Brytanii przy użyciu zaawansowanej technicznie, przyjaznej dla środowiska mieszanki składającej się z gumy, szkła i włókna aramidowego. Wszystkie organiczne podkładki EBC są zbudowane na podkładkach wykonanych z opatentowanego systemu mocowania, dzięki czemu materiał cierny nie rozdzieli się nawet po dłuższym użytkowaniu. Odpowiednia do stosowania we wszystkich motocyklach szosowych i skuterach, mieszanka klasy E327 jest bestsellerem od ponad 15 lat z ponad 40 milionami zestawów sprzedanych na całym świecie. W pełni przetestowany przez TUV, zatwierdzony testem bezpieczeństwa hamulców ECE R 90.
Nie do użytku na wyścigach lub torze
Klocki hamulcowe EBC FA129 (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA - seria organicznych klocków kevlarowych. Są najlepszym wyborem dla użytkowników motocykli o turystycznym, miejskim i klasycznym charakterze. Szczególnie polecane dla motocyklistów preferujących spokojny styl jazdy. Klocki cechuje: średnia żywotność, niskie zużycie tarcz hamulcowych, niski współczynnik tarcia, wystarczająca stabilność temperaturowa.
Organiczne klocki hamulcowe do motocykli EBC są produkowane wyłącznie w Wielkiej Brytanii przy użyciu zaawansowanej technicznie, przyjaznej dla środowiska mieszanki składającej się z gumy, szkła i włókna aramidowego.
Wszystkie organiczne klocki EBC są zbudowane na podkładkach wykonanych z opatentowanym systemem mocowania, dzięki czemu materiał cierny nie rozdzieli się nawet po dłuższym użytkowaniu. Odpowiednia do stosowania we wszystkich motocyklach szosowych i skuterach, mieszanka klasy E327 jest bestsellerem od ponad 15 lat z ponad 40 milionami zestawów sprzedanych na całym świecie. W pełni przetestowany przez TUV, zatwierdzony testem bezpieczeństwa hamulców ECE R 90.
Nie do użytku na wyścigach lub torze
Kluczowe funkcje: Pierwsze i jedyne w Europie klocki z certyfikatem ECE R90 Klocki hamulcowe i spiekane, o czym świadczy zgodność z normą R90 W pełni przetestowane przez TUV i certyfikowane przez KBA
Wkładki organiczne mają rowki dylatacyjne, które redukują hałas i zapobiegają pękaniu Mieszanka włókien aramidowych z cząstkami nieżelaznymi pomaga zapobiegać przypalaniu powierzchni pod obciążeniem.
Klocki organiczne są delikatniejsze w kontakcie z tarczami niż ich spiekane odpowiedniki, nie tracąc siły hamowania przy niższych prędkościach.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
HYOSUNG | COMET 250 | 02 |
HYOSUNG | COMET 600 | 02 |
KAWASAKI | ER-5 (ER 500 A1/A2/A3/A4) | 97-00 |
KAWASAKI | GPX 250 R (EX 250 F) | 87 |
KAWASAKI | GPX 250 R (ZX 250 F2-F9) | 88-95 |
KAWASAKI | GPX 400 R (ZX 400 F1) | 87 |
KAWASAKI | GPX 600 R (ZX 600 C1-C7) | 88-96 |
KAWASAKI | GPX 750 R (ZX 750 F1-F3) | 87-89 |
KAWASAKI | GPZ 400 R D4 | 88 |
KAWASAKI | GPZ 500 S (EX 500 A1-A6) | 87-93 |
KAWASAKI | GPZ 500 S (EX 500 D1-D7) | 94-01 |
KAWASAKI | GPZ 900 R (ZX 900 A11) | 98 |
KAWASAKI | GPZ 900 R (ZX 900 A12-A15) | 99-02 |
KAWASAKI | GPZ 900 R A7/A8 | 90-96 |
KAWASAKI | KL 650 B1-B3 TENGAI | 89-92 |
KAWASAKI | KLE 250 A2 ANHELO | 95 |
KAWASAKI | KLE 250 A3 | 97 |
KAWASAKI | KLE 250 A5/A6 | 00-01 |
KAWASAKI | KLE 500 A1-A12 | 91-04 |
KAWASAKI | KLE 500 B1P/B6F/B7F | 05-07 |
KAWASAKI | ZG 1000 A9-A18 (1000 GTR) | 94-03 |
KAWASAKI | ZL 400 D1/D2 | 94-95 |
KAWASAKI | ZL 600 B1 ELIMINATOR | 95-97 |
KAWASAKI | ZR 1100 A1-A4 ZEPHYR | 92-95 |
KAWASAKI | ZR 1100 B1 ZEPHYR | 96-97 |
KAWASAKI | ZR 1100 B5 (ZEPHYR 1100 RS) | 02 |
KAWASAKI | ZR 250 A1-A5 BALIUS | 91-95 |
KAWASAKI | ZR 550 B2/B3 ZEPHYR | 91-93 |
KAWASAKI | ZR 550 B4-B6 ZEPHYR | 94-99 |
KAWASAKI | ZR 750 C1-C5 ZEPHYR | 91-95 |
KAWASAKI | ZR 750 D1 ZEPHYR | 96-98 |
KAWASAKI | ZRX 400 (ZR 400 E1/E2) | 94-95 |
KAWASAKI | ZX 1000 B1-B3 (ZX-10) | 88-90 |
KAWASAKI | ZZ-R 400 (ZX 400 K1/K2/K3) | 90-92 |
KAWASAKI | ZZR 1100 (ZX 1100 C1-C3) | 90-92 |
KAWASAKI | ZZR 250 (EX 250 H1-H13) | 90-01 |
KAWASAKI | ZZR 600 (ZX 600 D1-D3) | 90-93 |
SUZUKI | DR 800 SM/SN/SP (SR43B) | 91-93 |
SUZUKI | GS 500 EK/EL/EM/EN/EP/ER/ES (GM51A) | 89-95 |
SUZUKI | GSF 250 N/ZM/P/NP/ZP/R/NR BANDIT (GJ74A) | 92-96 |
SUZUKI | GSF 400 M/N/P BANDIT | 91-95 |
SUZUKI | GSX 1100 GM/GN/GR | 91-96 |
SUZUKI | GSX 250 FL/FM/FN/FP/FR/FS/FT/FV/FW - ACROSS | 90-98 |
SUZUKI | GSX 250 SSM KATANA (GJ76A) | 91 |
SUZUKI | RG 125 UN - WOLF (NF13E/NAKED) | 92-94 |
SUZUKI | SW-1 (NJ45A) | 92 |
SUZUKI | VX 800 L/M/N/P/R | 90-95 |
No customer reviews for the moment.