- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA252HH wzmacniane (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA252HH wzmacniane (kpl. na 1 tarcze)
EBC FA252HH
Klocki spiekane EBC zapewniają o wiele mocniejsze hamowanie niż wkładki organiczne ze względu na ich wysoki współczynnik tarcia i znacznie większą wytrzymałość dzięki prawie całkowicie metalowej konstrukcji. W przeciwieństwie do wielu klocków spiekanych, Double-H nie zawierają żadnego proszku żelaza, co eliminuje możliwość zgrzania się okładziny z tarczą w wyniku korozji. Spiekane klocki zapewniają spójne hamowanie niezależnie od temperatury, co czyni je doskonałym wyborem dla każdego typu pojazdu jak i stylu jazdy.
Klocki hamulcowe EBC FA252HH wzmacniane (kpl. na 1 tarczę)
- Szerokość Klocka A (mm): 69
- Wysokości Klocka A (mm): 50.4
- Grubość Klocka A (mm): 8.7
- Zastosowanie na oś: Przód
Seria FA HH - klocki klasy Superbike wykonane ze stopów spieków miedzi, wyposażone w radiator chłodzący ze stali nierdzewnej dla zacisków o tłoczkach bez izolatorów termicznych. Szczególnie polecane do motocykli sportowych oraz turystycznych średnich i ciężich. Klocki cechuje: wysoki współczynnik tarcia, maskymalna moc hamowania, wysoka stabilność temperaturowa, zwiększona żywotność.
Funkcje: Konstrukcja ze spiekanego stopu miedzi zapewniającej idealne hamowanie w każdych warunkach pogodowych, zarówno podczas upałów, jak i zimna
Przetestowane i zatwierdzone przez ECE R90 i TUV Doskonała żywotność, mocne hamowanie i niezmienna siła hamowania. Mieszanka HH o ultra wysokim współczynniku tarcia dobrze reaguje na wysoką temperaturę. Wyprodukowano w USA
Klocki hamulcowe EBC Double-H ™ Sintered Superbike
Spiekane klocki hamulcowe Double-H ™ Superbike zapewniają wysoką wydajność i są dobrze znane jako flagowe spiekane klocki hamulcowe EBC do streetsportów.
Posiadają Certyfikat ECE R 90 i test TÜ. Długa żywotność i bardzo wysoki efekt hamowania. Zapewniają doskonałe hamowanie w każdych warunkach, suchych i mokrych. Klocki hamulcowe o ultra wysokim współczynniku tarcia HH pozostają liderem na rynku ponad konkurencją, ponieważ nic innego nie przebije wydajności spiekanych klocków hamulcowych Double-H ™ Superbike. Sprawdzają się w każdych warunkach pogodowych, zarówno suchych, jak i mokrych, i mają długą żywotność przez wiele kilometrów. Do użytku wyścigowego należy wziąć pod uwagę spiekane zakresy EPFA lub GPFAX.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
YAMAHA | BT 1100 P/R/S/T/V BULLDOG | 2002-2006 | |
YAMAHA | BT 1100 P/R/S/T/V BULLDOG | 2002-2006 | |
YAMAHA | FJR 1300 (NON ABS/5JW) | 2001-2004 | |
YAMAHA | FJR 1300 (NON ABS/5JW) | 2001-2004 | |
YAMAHA | FJR 1300 A (ABS/2 PAD FRONT CALIPER) | 2003-2005 | |
YAMAHA | FJR 1300 A (ABS/2 PAD FRONT CALIPER) | 2003-2005 | |
YAMAHA | FZ6 FAZER S2 - HALF FAIRING/ABS/4 PISTON CALIPER (5S2) | 2008 | |
YAMAHA | FZ6 FAZER S2 - HALF FAIRING/ABS/4 PISTON CALIPER (5S2) | 2008 | |
YAMAHA | FZ6 FAZER S2 - HALF FAIRING/NON ABS/4 PISTON CALIPER (4S81/4S8) | 2007-2009 | |
YAMAHA | FZ6 FAZER S2 - HALF FAIRING/NON ABS/4 PISTON CALIPER (4S81/4S8) | 2007-2009 | |
YAMAHA | FZ6 S2 - NAKED/NON ABS/4 PISTON CALIPER (5S51/5S5) | 2007-2009 | |
YAMAHA | FZ6 S2 - NAKED/NON ABS/4 PISTON CALIPER (5S51/5S5) | 2007-2009 | |
YAMAHA | FZR 400 RR (3TJ1) | ||
YAMAHA | FZR 400 RR (3TJ1) | ||
YAMAHA | FZR 400 RR (4DX) | 1992 | |
YAMAHA | FZR 400 RR (4DX) | 1992 | |
YAMAHA | FZR 400 RRSP (3TJ2/6/7) (ITJ) | ||
YAMAHA | FZR 400 RRSP (3TJ2/6/7) (ITJ) | ||
YAMAHA | FZS 1000 FAZER | 2001-2005 | |
YAMAHA | FZS 1000 FAZER | 2001-2005 | |
YAMAHA | FZS 600 FAZER | 1998-2003 | |
YAMAHA | FZS 600 FAZER | 1998-2003 | |
YAMAHA | MT-07 NON ABS (689CC/2CYL) | 2014-2016 | |
YAMAHA | MT-07 NON ABS (689CC/2CYL) | 2014-2016 | |
YAMAHA | MT-07A ABS (689CC/2CYL) | 2014-2020 | |
YAMAHA | MT-07A ABS (689CC/2CYL) | 2014-2020 | |
YAMAHA | MT-07A MOTO CAGE (ABS) | 2015-2017 | |
YAMAHA | MT-07A MOTO CAGE (ABS) | 2015-2017 | |
YAMAHA | MT-07A MOTO CAGE (NON ABS) | 2014-2016 | |
YAMAHA | MT-07A MOTO CAGE (NON ABS) | 2014-2016 | |
YAMAHA | MT-09 (1RC/NON ABS 847CC/3 CYL ENGINE) | 2014-2016 | |
YAMAHA | MT-09 (1RC/NON ABS 847CC/3 CYL ENGINE) | 2014-2016 | |
YAMAHA | MT-09 A (2DR/ABS 847CC/3 CYL ENGINE) | 2014-2016 | |
YAMAHA | MT-09 A (2DR/ABS 847CC/3 CYL ENGINE) | 2014-2016 | |
YAMAHA | MT-09 A SPORT TRACKER ABS (847CC/3 CYL ENGINE) | 2014-2016 | |
YAMAHA | MT-09 A SPORT TRACKER ABS (847CC/3 CYL ENGINE) | 2014-2016 | |
YAMAHA | MT-09 A STREET RALLY ABS (847CC/3 CYL ENGINE) | 2014-2016 | |
YAMAHA | MT-09 A STREET RALLY ABS (847CC/3 CYL ENGINE) | 2014-2016 | |
YAMAHA | MT-09 ABS (MT850-A 847CC/3 CYL ENGINE) | 2017-2020 | |
YAMAHA | MT-09 ABS (MT850-A 847CC/3 CYL ENGINE) | 2017-2020 | |
YAMAHA | MT-09 SP ABS (MT850-D 847CC/3 CYL ENGINE) | 2018-2020 | |
YAMAHA | MT-09 SP ABS (MT850-D 847CC/3 CYL ENGINE) | 2018-2020 | |
YAMAHA | TDM 900 (5PS/NON ABS) | 2002-2014 | |
YAMAHA | TDM 900 (5PS/NON ABS) | 2002-2014 | |
YAMAHA | TDM 900 A (2B0/ABS) | 2005-2013 | |
YAMAHA | TDM 900 A (2B0/ABS) | 2005-2013 | |
YAMAHA | TRACER 700 | 2016-2020 | |
YAMAHA | TRACER 700 | 2016-2020 | |
YAMAHA | TRACER 700 GT | 2019-2020 | |
YAMAHA | TRACER 700 GT | 2019-2020 | |
YAMAHA | TRACER 900 ABS (847CC/3 CYL ENGINE) | 2015-2020 | |
YAMAHA | TRACER 900 ABS (847CC/3 CYL ENGINE) | 2015-2020 | |
YAMAHA | TRACER 900 GT ABS (847CC/3 CYL ENGINE) | 2018-2020 | |
YAMAHA | TRACER 900 GT ABS (847CC/3 CYL ENGINE) | 2018-2020 | |
YAMAHA | TZR 125 (3JB/4JB/4HW/4HX) | 1993-1995 | |
YAMAHA | TZR 250 (3MA1 REVERSE CYLINDER - ENG/FRAME # 3MA-) | 1989 | |
YAMAHA | TZR 250 (3MA1 REVERSE CYLINDER - ENG/FRAME # 3MA-) | 1989 | |
YAMAHA | TZR 250 (3MA3/3MA5 REVERSE CYLINDER - ENG/FRAME # 3MA -046/058-) | 1990 | |
YAMAHA | TZR 250 (3MA3/3MA5 REVERSE CYLINDER - ENG/FRAME # 3MA -046/058-) | 1990 | |
YAMAHA | TZR 250 R (3XV1/3XV4/3XV6 V-TWIN - ENG/FRAME # 3XV 000101-08600) | 1991-1993 | |
YAMAHA | TZR 250 R (3XV1/3XV4/3XV6 V-TWIN - ENG/FRAME # 3XV 000101-08600) | 1991-1993 | |
YAMAHA | TZR 250 RS (3XV8/3XV9/3XVA - V-TWIN - ENG/FRAME # 3XV 08080101-08200/088-) | 1992-1994 | |
YAMAHA | TZR 250 RS (3XV8/3XV9/3XVA - V-TWIN - ENG/FRAME # 3XV 08080101-08200/088-) | 1992-1994 | |
YAMAHA | TZR 250 SP (3MA4 - ENG/FRAME # 3MA 055) | 1990 | |
YAMAHA | TZR 250 SP (3MA4 - ENG/FRAME # 3MA 055) | 1990 | |
YAMAHA | TZR 250 SPR (3XVC V-TWIN 3XV 107101-) | 1995 | |
YAMAHA | TZR 250 SPR (3XVC V-TWIN 3XV 107101-) | 1995 | |
YAMAHA | XJR 1300 (5EA9/5EAG) (298MM FRONT DISC) | 2000 | |
YAMAHA | XJR 1300 (5EA9/5EAG) (298MM FRONT DISC) | 2000 | |
YAMAHA | XJR 1300 C/RACER | 2015-2016 | |
YAMAHA | XJR 1300 C/RACER | 2015-2016 | |
YAMAHA | XJR 1300 L 5EA2/5EA3/5EA4 | 1999 | |
YAMAHA | XJR 1300 L 5EA2/5EA3/5EA4 | 1999 | |
YAMAHA | XJR 1300 M 5EAA/5EAB/5EAC | 2000 | |
YAMAHA | XJR 1300 M 5EAA/5EAB/5EAC | 2000 | |
YAMAHA | XJR 1300 N/P (5EAP/5EAR/5EAS/5EAT/5EAW/5EAV/5EAY) (298MM FRONT DISCS) | 2001-2002 | |
YAMAHA | XJR 1300 N/P (5EAP/5EAR/5EAS/5EAT/5EAW/5EAV/5EAY) (298MM FRONT DISCS) | 2001-2002 | |
YAMAHA | XJR 1300 R/S (5WM1/5WM3/5WM5/5WM6/5WM7/5WM9) | 2003-2004 | |
YAMAHA | XJR 1300 R/S (5WM1/5WM3/5WM5/5WM6/5WM7/5WM9) | 2003-2004 | |
YAMAHA | XJR 1300 SP (L) (5EA5/5EA6/5EA8) | 1999 | |
YAMAHA | XJR 1300 SP (L) (5EA5/5EA6/5EA8) | 1999 | |
YAMAHA | XJR 1300 SP (M) (5EAD/5EAE/5EAF) | 2000 | |
YAMAHA | XJR 1300 SP (M) (5EAD/5EAE/5EAF) | 2000 | |
YAMAHA | XJR 1300 SP (N) 5EAL/5EAM/5EAN) | 2001 | |
YAMAHA | XJR 1300 SP (N) 5EAL/5EAM/5EAN) | 2001 | |
YAMAHA | XJR 1300 T/V/W/X 5WMA/5WMC/5WMD/5WMF/Y | 2005-2014 | |
YAMAHA | XJR 1300 T/V/W/X 5WMA/5WMC/5WMD/5WMF/Y | 2005-2014 | |
YAMAHA | XSR 700 ABS | 2016-2020 | |
YAMAHA | XSR 700 ABS | 2016-2020 | |
YAMAHA | XSR 700 ABS X TRIBUTE | 2019-2020 | |
YAMAHA | XSR 700 ABS X TRIBUTE | 2019-2020 | |
YAMAHA | XV 1700 PCR ROAD STAR WARRIOR | 2003-2005 | |
YAMAHA | XV 1700 PCR ROAD STAR WARRIOR | 2003-2005 | |
YAMAHA | XV 1900 A MIDNIGHT STAR | 2006-2008 | |
YAMAHA | XV 1900 A MIDNIGHT STAR | 2006-2008 | |
YAMAHA | YZF 1000 R THUNDERACE | 1996-2001 | |
YAMAHA | YZF 1000 R THUNDERACE | 1996-2001 | |
YAMAHA | YZF 600 R THUNDERCAT | 1996-2003 | |
YAMAHA | YZF 600 R THUNDERCAT | 1996-2003 | |
YAMAHA | YZF-R1 | 1998-2001 | |
YAMAHA | YZF-R1 | 1998-2001 | |
YAMAHA | YZF-R1 | 2002-2003 | |
YAMAHA | YZF-R1 | 2002-2003 | |
YAMAHA | YZF-R6 | 1999-2002 | |
YAMAHA | YZF-R6 | 1999-2002 | |
YAMAHA | YZF-R6 | 2003-2004 | |
YAMAHA | YZF-R6 | 2003-2004 | |
YAMAHA | YZF-R7 750 OWO2 (ROAD VERSION) (5FL1) | 1999-2001 | |
YAMAHA | YZF-R7 750 OWO2 (ROAD VERSION) (5FL1) | 1999-2001 |
Przed zamówieniem klocków sprawdź zgodność z wytycznymi producenta twojego motocykla lub skontaktuj się z nami .
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- spiek stopów miedzi
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- Superbike
- Przeznaczenie
- Asfalt
No customer reviews for the moment.