- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA197 (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA197 (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA197
Doskonałe do codziennej i turystycznej jazdy.
Organiczne klocki hamulcowe do motocykli EBC są produkowane wyłącznie w Wielkiej Brytanii przy użyciu zaawansowanej technicznie, przyjaznej dla środowiska mieszanki składającej się z gumy, szkła i włókna aramidowego. Wszystkie organiczne podkładki EBC są zbudowane na podkładkach wykonanych z opatentowanego systemu mocowania, dzięki czemu materiał cierny nie rozdzieli się nawet po dłuższym użytkowaniu. Odpowiednia do stosowania we wszystkich motocyklach szosowych i skuterach, mieszanka klasy E327 jest bestsellerem od ponad 15 lat z ponad 40 milionami zestawów sprzedanych na całym świecie. W pełni przetestowany przez TUV, zatwierdzony testem bezpieczeństwa hamulców ECE R 90.
Nie do użytku na wyścigach lub torze
Klocki hamulcowe EBC FA197 (kpl. na 1 tarczę)
Szerokość Klocka A (mm): 96.7
Wysokości Klocka A (mm): 42
Grubość Klocka A (mm): 9
Width Pad B (mm) 77.3
Height Pad B (mm) 42
Thickness Pad B (mm) 9
Zastosowanie na oś: Przód
Seria FA - seria organicznych klocków kevlarowych. Są najlepszym wyborem dla użytkowników motocykli o turystycznym, miejskim i klasycznym charakterze. Szczególnie polecane dla motocyklistów preferujących spokojny styl jazdy. Klocki cechuje: średnia żywotność, niskie zużycie tarcz hamulcowych, niski współczynnik tarcia, wystarczająca stabilność temperaturowa.
Wkładki organiczne mają rowki dylatacyjne, które redukują hałas i zapobiegają pękaniu Mieszanka włókien aramidowych z cząstkami nieżelaznymi pomaga zapobiegać przypalaniu powierzchni pod obciążeniem.
Klocki organiczne są delikatniejsze w kontakcie z tarczami niż ich spiekane odpowiedniki, nie tracąc siły hamowania przy niższych prędkościach.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
Marka | Model | Sub-Model | Rocznik |
---|---|---|---|
AJS | 125 DAYTONA | 2013-2015 | |
AJS | 350 E-9B | 2013-2014 | |
AJS | BOBBER 125 | CUSTOM | 2010-2015 |
AJS | DAYTONA 125 E | 2010 | |
AJS | EOS 125-REGAL RAPTOR | 2009-2015 | |
AJS | EOS 350 | 2013-2015 | |
AJS | JSM 125 TRAIL | 2013-2014 | |
AJS | NKT1 125 NAKED | 2008-2010 | |
AJS | NKT1 125 NAKED | 2008-2010 | |
AJS | NKT2 250 NAKED | 2008-2009 | |
AJS | NKT2 250 NAKED | 2008-2009 | |
AJS | REGAL RAPTOR DD 125 E | 2004-2006 | |
AJS | REGAL RAPTOR DD 125 E | CAST WHEELS | 2009-2015 |
AJS | REGAL RAPTOR DD 250 E | 2004-2009 | |
BAJAJ | AVENGER 150 STREET (CAST WHEEL) | 2015-2016 | |
BAJAJ | AVENGER 220 STREET (CAST WHEEL) | 2015-2016 | |
BAJAJ | AVENGER CRUISE 220 DTS-I (SPOKE WHEEL) | 2008-2014 | |
BAJAJ | AVENGER CRUISE 220 DTS-I (SPOKE WHEEL) | 2015-2016 | |
BAJAJ | DISCOVER 125 (DISC MODEL) | 2014-2016 | |
CCM | RL 125 | 2008-2009 | |
CCM | SM 125 | 2008-2009 | |
CCM | SM 125 | 2008-2009 | |
CCM | TL 125 | 2008-2009 | |
CPI | 125 PRINCE | 2001 | |
DAELIM | ROADSPORT 250 (VJF 250) | 2010-2014 | |
DAELIM | ROADWIN (VJ125) | 2004-2013 | |
DAELIM | ROADWIN R 125 FI (VJF 125) | 2008-2014 | |
DAELIM | ROADWIN R 250 FI (VJF 250) | 2008-2010 | |
DAELIM | VL 250 DAYSTAR | 2013-2014 | |
GARELLI | TIGER 125 | 2007 | |
GARELLI | TIGER 125 | 2007 | |
GENERIC / KSR | CODE 125 | 2017-2020 | |
GENERIC / KSR | WORX 125 | 2017-2018 | |
GENERIC / KSR | WORX 125/150 (4T) | 2012-2016 | |
GOES | G 125 M | 2008-2014 | |
GOES | SPR 125 (MOTORCYCLE) | 2010-2012 | |
HARTFORD/HRD | VR-125/150 H/X/Z | 2004 | |
HERO HONDA | MAGELLAN 125 | 2006 | |
HERO HONDA | PUNTO 125 | 2006 | |
HONDA | CB 125 F (GLR 125 1WHF) | 2015-2016 | |
HONDA | CB 300 R10 | 2010 | |
HONDA | CB 50 V/W DREAM 50 | 1997-1998 | |
HONDA | CBF 250 4/6 | 2004-2006 | |
HONDA | LS 125 RY | 2000- | |
HONDA | NSR 150 RR (MALAYSIAN MARKET) | ||
HONDA | NSR 150 RR (MALAYSIAN MARKET) | ||
HONDA | NSR 50 RV/RW/RX/RY | 1997-2000 | |
HONDA | NSR 50 V (AC10-180) | 1997 | |
HONDA | NSR 50 X (AC10-190) | 1999 | |
HONDA | NSR 75 N/P/R/X/Y (NS-1) | 1992-2000 | |
HONDA | NSR 80 P/R/S (HC06) | 1993-1995 | |
HONDA | NSR 80 V (HC06-170) | 1997 | |
HONDA | NSR 80 X (HC06-180) | 1999 | |
HONDA | TA 200 (TA SHADOW) | 2002-2005 | |
HONDA | TA 200 (TA SHADOW) | 2002-2005 | |
HONDA | VT 125 CX-C8 SHADOW | 1999-2008 | |
HONDA | XL 125 V1-VA VARADERO | 2001-2016 | |
HONDA | XR 100 M5 (HD13) MOTARD | 2005 | |
HONDA | XR 50 M5 (AD14) MOTARD | 2005 | |
KAWASAKI | BN 125 A3/A4/A5/A6/A6F/A7F ELIMINATOR | 2000-2007 | |
KAWASAKI | EX 250 K8F/K9F/KAF/KBF/KBFA/KCF NINJA 250R | 2008-2012 | |
KAWASAKI | EX 250 K8F/K9F/KAF/KBF/KBFA/KCF NINJA 250R | 2008-2012 | |
KAWASAKI | EX 300 ADF/AEF/AFF NINJA 300 (NON ABS) | 2013-2015 | |
KAWASAKI | EX 300 ADF/AEF/AFF NINJA 300 (NON ABS) | 2013-2015 | |
KAWASAKI | EX 300 AEFA/AFFA/AGFA NINJA 300 (NON ABS) | 2014-2016 | |
KAWASAKI | EX 300 AEFA/AFFA/AGFA NINJA 300 (NON ABS) | 2014-2016 | |
KAWASAKI | EX 300 BDF/BEF/BFF/BGF NINJA 300 (ABS) | 2013-2016 | |
KAWASAKI | EX 300 BDF/BEF/BFF/BGF NINJA 300 (ABS) | 2013-2016 | |
KAWASAKI | EX 300 BEFA/BFFA/BGFA NINJA 300 (ABS) | 2014-2016 | |
KAWASAKI | EX 300 BEFA/BFFA/BGFA NINJA 300 (ABS) | 2014-2016 | |
KAWASAKI | KAZE-R 112CC | 2004 | |
KAWASAKI | KLE 300 BHF/BJF/BKF VERSYS-X 300 NON ABS | 2017-2020 | |
KAWASAKI | KLE 300 CHF/CJF/CKF VERSYS-X 300 ABS | 2017-2020 | |
KAWASAKI | KLR 650 (KL 650 E8F/E9F) | 2008-2009 | |
KAWASAKI | NINJA 250 SL (BX 250 AFF/AFS/AFSA KRT EDITION NON ABS) | 2015 | |
KAWASAKI | NINJA 250 SL (BX 250 AFF/AFS/AFSA KRT EDITION NON ABS) | 2015 | |
KAWASAKI | NINJA 250 SL (BX 250 BFF/BFS/BGF/BGFS ABS) | 2015-2016 | |
KAWASAKI | NINJA 250 SL (BX 250 BFF/BFS/BGF/BGFS ABS) | 2015-2016 | |
KAWASAKI | NINJA 250 SL (BX 250 BFSA/BGSA KRT/ABS EDITION) | 2015-2016 | |
KAWASAKI | NINJA 250 SL (BX 250 BFSA/BGSA KRT/ABS EDITION) | 2015-2016 | |
KAWASAKI | NINJA 400 ABS (EX 400) | 2017-2020 | |
KAWASAKI | NINJA 400 ABS (EX 400) | 2017-2020 | |
KAWASAKI | NINJA 400 ABS KRT (EX 400 ABS KRT) | 2018-2020 | |
KAWASAKI | NINJA 400 ABS KRT (EX 400 ABS KRT) | 2018-2020 | |
KAWASAKI | Z 250 SL (NAKED ABS) (BR 250 FFF/FGF) | 2015-2016 | |
KAWASAKI | Z 250 SL (NAKED ABS) (BR 250 FFF/FGF) | 2015-2016 | |
KAWASAKI | Z 250 SL (NAKED NON ABS) (BR 250 EFF/EGF/FHF) | 2015-2017 | |
KAWASAKI | Z 250 SL (NAKED NON ABS) (BR 250 EFF/EGF/FHF) | 2015-2017 | |
KAWASAKI | Z 300 ABS (ER 300 BFF/BGF/BGFA) NINJA 300 (ABS) FLOATING DISC CONVERSION | 2015-2016 | |
KAWASAKI | Z 300 ABS (ER 300 BFF/BGF/BGFA) NINJA 300 (ABS) FLOATING DISC CONVERSION | 2015-2016 | |
KAWASAKI | Z 300 NON ABS (ER 300 AFF/AGF) | 2015-2016 | |
KAWASAKI | Z 300 NON ABS (ER 300 AFF/AGF) | 2015-2016 | |
KAWASAKI | Z 400 ABS | 2018-2020 | |
KAWASAKI | Z 400 ABS | 2018-2020 | |
KEEWAY | 250I BLACKSTER | 2014-2015 | |
KEEWAY | RKS 125 | 2012-2015 | |
KEEWAY | RKS 150 | 2012-2014 | |
KEEWAY | RKS 200 | 2012-2014 | |
KEEWAY | RKV 125 EURO 4 | 2016-2019 | |
KREIDLER | 50 SUPERMOTO (2T) | 2014-2015 | |
KYMCO | CK 125 PULSAR (KJ25CB) | 2001-2007 | |
KYMCO | CK 125 PULSAR 11 (KE25RF) | 2008-2010 | |
KYMCO | CK 125 PULSAR S | 2011-2015 | |
KYMCO | CK1 125 (4T/KT25AA) | 2014-2015 | |
KYMCO | CRUISER 125 | 1999 | |
KYMCO | HIPSTER 125/150 | 1999-2006 | |
KYMCO | K-PIPE 125 | 2012-2015 | |
KYMCO | K-PIPE 50 | 2012-2013 | |
KYMCO | KR 125 QUANNON NAKED | 2010-2015 | |
KYMCO | KR 125 QUANNON NAKED | 2010-2015 | |
KYMCO | KR 125 QUANNON SPORT | 2007-2013 | |
KYMCO | KR 125 QUANNON SPORT | 2007-2013 | |
KYMCO | SECTOR 125 | 1998-2001 | |
KYMCO | STRAIGHT 125 | 2005-2006 | |
KYMCO | ZING 125/150 CUSTOM STYLE (RF25/30) | 1997-2013 | |
LEONART | BOBBER 125 | 2013-2014 | |
LEONART | BOBBER 350 | 2013-2014 | |
LEONART | DAYTONA 125 | 2013-2014 | |
LEONART | DAYTONA 350 | 2013-2014 | |
LEONART | RAPTOR 125 | 2013-2014 | |
LEONART | RAPTOR 350 | 2013-2014 | |
LEONART | SPYDER 125 | 2013-2014 | |
LEONART | SPYDER 350 | 2013-2014 | |
MAHINDRA | MOJO XT 300 | 2020 | |
MZ/MUZ | RT 125 (ALL MODELS) | 2002-2007 | |
MZ/MUZ | RT 125 (ALL MODELS) | 2002-2007 | |
MZ/MUZ | SM 125 (ALL MODELS) | 2002-2007 | |
MZ/MUZ | SX 125 (ALL MODELS) | 2002-2007 | |
PEUGEOT | WTR 125 | 2008 | |
PGO | G-MAX 125 | 2006-2008 | |
PGO | G-MAX 125 (WAVE DISC) | 2009-2012 | |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | WK 300 WHITE KNUCKLE (PIT BIKE) | 2006-2008 | |
SFM | ZX 125 ENDURO (SPOKE WHEELS/HOOKED PAD) | 2013-2015 | |
SFM | ZX 125 ENDURO (SPOKE WHEELS/MATCHING PADS) | 2013-2015 | |
SFM | ZZ 125 SM (CAST WHEEL/HOOKED PAD) | 2013-2015 | |
SFM | ZZ 125 SM (CAST WHEEL/MATCHING PADS) | 2013-2015 | |
SUZUKI | FX 125 | ||
SUZUKI | SHOGUN-R FD-112 | 2004 | |
SYM | XS 125 K | 2007-2015 | |
WK BIKES | TRAIL 125 | 2011-2015 | |
WK BIKES | WK 125 R (4T) | 2010-2015 | |
WK BIKES | WK 125 SPORT (4T) | 2011-2015 | |
YAMAHA | TZR 50 THUNDERKID (41V21) (5DU1/3) | 1997-2000 | |
YAMAHA | YBR 250 (5D11/3/4) | 2007-2011 | |
YAMAHA | YS 250 (1S41/2/3) FAZER (BRASIL) | 2006-2008 | |
ZONTES | ZT 125-5A MONSTER | 2009-2015 | |
ZONTES | ZT 125-5A MONSTER | 2009-2015 | |
ZONTES | ZT 125-8A PANTHER | 2009-2015 |
Przed zamówieniem sprawdź czy klocki te pasują na pewno do twojego motocykla w instrukcji producenta. Gdy masz wątpliwości - napisz do nas.
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- organiczne
- Przeznaczenie
- Asfalt
No customer reviews for the moment.