- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA067TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA067TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA067TT
Klocki hamulcowe EBC Brakes ™ Carbon X lub TT podłączone do użytku ulicznego, jak i terenowego. Zostały stworzone z impregnowanego złota diamentowego, aby zapewnić żywotność i niską temperaturę. Klocki Carbon X lub TT nie wytrzymają dłużej niż klocek hamulcowy ze spiekanej miedzi, mają wyjątkową zaletę polegającą na mniejszym wytwarzaniu i lepszym przenoszeniu ciepła. Podczas jazdy terenowej ta cecha jest wazna. U naszych szybkich kierowców, widzieliśmy w nocy świecące na czerwono tylne tarcze, co pokazuje, jak hamowanie na trudnym szlaku może być przyczyną problemów. Zabezpieczenie hydrauliki przez przegrzaniem jest tu wspomagane przez zastosowanie dodatkowej podkładki.
Klocki hamulcowe EBC FA067TT (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA TT - dobrej klasy klocki na bazie mieszanki karbonowej, która pozwala na skuteczne hamowanie w pojazdach o różnej masie. Przeznaczone do użytku sportowego w motocrossie i ATV. Klocki cechuje: dobra siła hamowania, dobra trwałość w suchych warunkach.
W Europie klocki te oznacza się użyciem przyrostka TT a w USA poprzez dodanie litery X po części serii FA (Freeman Automotive). Hamulce EBC Carbon X lub TT są malowane na czerwono i są równie dobre w motocyklach ATV, Moto X lub Enduro, a także są używane w sportowej jeździe ATV. Jednak ostrzegamy kierowców używających klocków w ATV, szczególnie na tylnych tarczach, ponieważ żywotność może być krótsza niż spiekanych klocków pierwotnie zainstalowanych. Przy niższej cenie w porównaniu ze spiekanymi, miliony motocyklistów nadal wybierają karbonowe klocki .
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
AEON | COBRA 220 (QUAD) | 06-11 |
AEON | COBRA 350 (QUAD) | 10-11 |
AEON | COBRA 400 (QUAD) | 10-15 |
AEON | COBRA 400 SUPERMOTO QUAD | 13-15 |
AEON | COBRA S 300 | 12-15 |
AEON | CUBE 300 - SIDE X SIDE | 11 |
AEON | CUBE 350 - SIDE X SIDE | 13-15 |
AEON | OVERLAND 300 (QUAD) (AT20) | 06-07 |
AEON | OVERLAND 600 (QUAD) | 11 |
ALFER | AR 250 | 93- |
APACHE | F 100 | |
APACHE | RLX 250 S (MK1) REAR DISC MODEL | |
APACHE | RLX 250 SX (MK1) REAR DISC MODEL | |
APACHE | RLX 320 S | |
APACHE | RLX 320 UTILITY | |
APACHE | RLX 450 S | |
APACHE | ZX 100 | |
BAROSSA | 170 CHEETAH | 03-06 |
BAROSSA | 250 CHEETAH | 03-06 |
DERBI | DXR 200 QUAD (FRONT DISC MODEL) | 04-07 |
DERBI | DXR 200 QUAD (FRONT DRUM MODEL) | 04-05 |
DERBI | DXR 250 QUAD (FRONT DISC MODEL) | 04-07 |
DINLI | DL 450 RS (DL901) | 06-09 |
EXPLORER | TRASHER 450 | 08-09 |
GOES | G 225 S | 12-13 |
GOES | G 350 S (QUAD) | 08-14 |
HUSABERG | ALL MODELS (CENTRAL FIXING PIN IN PAD) | 89-92 |
HUSABERG | ALL MODELS (FIXING PIN AT END OF BRAKE PAD) | 93-94 |
KAWASAKI | KDX 200 C1/C2/C3 | 86-88 |
KAWASAKI | KDX 200 E1/E2/E3/E4 | 89-92 |
KAWASAKI | KL 250 G1/G1A SUPER SHERPA | 97 |
KAWASAKI | KL 250 J1/J3 STOCKMAN | |
KAWASAKI | KLX 250 H1 SUPER SHERPA | 98 |
KAWASAKI | KMX 200 A2/A3 | 88-92 |
KAWASAKI | KSR II (KMX 80 B1/B2) | 90-91 |
KAWASAKI | KSR1 (KMX 50 B1/B2) | 90-91 |
KAWASAKI | KX 125 B2/C1 | 83-84 |
KAWASAKI | KX 125 D1 | 85 |
KAWASAKI | KX 125 E1 | 86 |
KAWASAKI | KX 125 E2/F1 | 87-88 |
KAWASAKI | KX 250 C1/C2 | 83-84 |
KAWASAKI | KX 250 D1 | 85 |
KAWASAKI | KX 250 D2 | 86 |
KAWASAKI | KX 250 E1/F1 | 87-88 |
KAWASAKI | KX 500 A1/A2 | 83-84 |
KAWASAKI | KX 500 B1 | 85 |
KAWASAKI | KX 500 B2 | 86 |
KAWASAKI | KXT 250 A2 TECATE - 3 WHEEL MODEL | 85 |
KAWASAKI | KXT 250 B1 TECATE - 3 WHEEL MODEL | 86 |
KAWASAKI | KXT 250 B2 TECATE - 3 WHEEL MODEL | 87 |
KTM | D-XC/E-XC/E-GS 125 | 90-91 |
KTM | D-XC/E-XC/E-GS 125 BREMBO CALIPERS | 92-93 |
KTM | D-XC/E-XC/E-GS 125 GRIMECA CALIPERS | 92-93 |
KTM | D-XC/E-XC/E-GS 250 BREMBO CALIPERS | 91 |
KTM | DXC/EXC/EGS 350 BREMBO CALIPERS | 90-91 |
KTM | EXC 125 BREMBO CALIPERS | 89 |
KTM | EXC 350 BREMBO CALIPERS | 89 |
KTM | EXC/EGS 250 BREMBO CALIPERS | 89 |
KTM | LC-4 EXC 500 BREMBO CALIPERS | 90-91 |
KTM | LC-4 MX 500 BREMBO CALIPERS | 90-91 |
KTM | LC4 EXC 600 | 92-93 |
KTM | LC4 EXC 600 BREMBO CALIPERS | 90-91 |
KTM | LC4 MX 600 BREMBO CALIPERS | 90-91 |
KTM | MX 125 BREMBO CALIPERS | 89 |
KTM | MX 125 BREMBO CALIPERS | 90-91 |
KTM | MX 125 BREMBO CALIPERS | 92-93 |
KTM | MX 125 GRIMECA CALIPERS | 92-93 |
KTM | MX 250 BREMBO CALIPERS | 89 |
KTM | MX 250 BREMBO CALIPERS | 90 |
KTM | MX 250 BREMBO CALIPERS | 91 |
KTM | MX 250 BREMBO CALIPERS | 92-93 |
KTM | MX 350 BREMBO CALIPERS | 89 |
KTM | MX 350 BREMBO CALIPERS | 90-91 |
KTM | MX 500 | 92-94 |
KTM | SX 620/EXC/EGS | 94 |
LINHAI | ATV 150 | 13 |
LINHAI | ATV 80 | 13 |
POLARIS (ATV) | 200 PHOENIX QUADRICYCLE MODEL (EA/EB/REAR DISC MODEL) | 05 |
POLARIS (ATV) | 200 PHOENIX QUADRICYCLE MODEL (EC/ED MODELS/REAR DISC MODEL) | 05-09 |
POLARIS (ATV) | 200 PHOENIX QUADRICYCLE MODEL (REAR DISC MODEL) | 10 |
POLARIS (ATV) | 200 SAWTOOTH QUADRICYCLE (REAR DISC MODEL) | 06/08 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | 250E | 06-11 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | 300E STINGER | 09-11 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | 300E XLC | 06-07 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | 300E XLC | 07-08 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | 300E XLC STINGER | 07-08 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | 300SE 4 VALVE | 06-07 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | 320 CUV | |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | 4 CROSS 200 E SUV | 06-07 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | JOW 300 | 07-08 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | QZ 200 (FRONT DISC MODEL) | |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | QZ 250 (FRONT DISC MODEL) | |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | QZ 270 | |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | QZ 300 XLC | |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | QZ 450 RS | 06-09 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | QZ 450 SPORT | 08-09 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | RL 300 BUGGIE | 09-11 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | RS7 4WD | 10-11 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | RS8 | 10-11 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | ST 200 E (5 SPEED MANUAL) | 06-07 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | STINGER R250E | 06 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | X7R | 10-11 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | XLC 500 | 10-15 |
TGB | 250 BLADE/CONGO ATV | 06-07 |
TGB | 525 SE 4X4 | 09 |
TGB | 550 IRS BLADE LT | 10-12 |
TGB | BLADE 325 LE QUAD (4X2) | 08-10 |
TGB | BLADE 325 QUAD (4X2) | 07-11 |
TGB | BLADE 325 SL QUAD (4X2) | 11-12 |
TGB | BLADE 450 SE (4X4) | 10-11 |
TGB | BLADE 460 R TARGET | 12 |
TGB | BLADE 460 SL IRS 4X4 | 12 |
TGB | BLADE 510 LE | 11-12 |
TGB | BLADE 525 SL 4X4 | 09-10 |
TGB | BLADE 550 IRS TARGET | 11-12 |
TGB | BLADE 550 LT 4X4 | 10-11 |
TGB | BLADE 550 SE 4X4 | 09-11 |
TGB | BLADE 550 SL 4X4 | 09-10 |
TGB | TARGET 325 (4X2) | 09-12 |
TGB | TARGET 400 (4X2) | 09-10 |
TGB | TARGET 425 (4X4) | 09-11 |
TGB | TARGET 500 (4X2) | 09-10 |
TGB | TARGET 525 (4X4) | 09-11 |
YAMAHA | YFM 300 B/D GRIZZLY | 12-13 |
YAMAHA | YFM 90 RZ/RA/RB/RD RAPTOR (WITH REAR PARKING BRAKE) | 10-13 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- organiczne
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
- Przeznaczenie
- ATV
cross
enduro
No customer reviews for the moment.