- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA683R (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA683R (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA683R
Aby zapewnić najwyższą trwałość, EBC prezentuje swoje klocki o wysokiej gęstości z serii FA R.
Wytrzymałe klocki serii R do pojazdów ATV i moto-x stały się standardem oferując wysoką trwałość, mniejsze uszkodzenia tarcz, długą żywotność klocków i wysoką odporność na zanieczyszczenie błotem, wodą, piaskiem i żwirem itp.
Podkładka ze spiekanego stopu miedzi wyprodukowana w zakładzie produkcyjnym spiekanym w USA, zapewniająca średni i wysoki współczynnik tarcia, w atrakcyjnej cenie, dobrze sprawdza się w każdych warunkach.
Klocki serii R są równie dobrze stosowane w maszynach dwukołowych i czterokołowych, nie uszkodzą tarcz hamulcowych
Popularny wśród jeźdźców ATV, szczególnie w błotnistych warunkach.
Typ dopasowania: specyficzny dla pojazdu
Klocki hamulcowe EBC FA683R (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA R - klocki motocyklowe produkowane ze spieków stopów miedzi, zalecane do sportu off-road i jazdy użytkowej po bezdrożach. W motocyklach enduro i cross polecane zwłaszcza do pracy w tylnym zacisku hamulcowym. Klocki cechuje: najwyższa trwałość w bardzo trudnych warunkach (w błocie, piachu, wodzie), doskonała siła hamowania.
Przeznaczenie : Pojazdy ADV I Dirt, Moto x
Klocki spiekane EBC do pojazdów ATV i Dirt. Aby zapewnić najwyższą trwałość, EBC przedstawia klocki z serii „R” do pojazdów ATV o dużej gęstości spieków . Spiekana miedź wykonana w naszym własnym zakładzie w USA, seria „R” ciężkich pojazdów ATV i moto-x stała się standardem, oferującym wysoką trwałość, wysoką odporność na zanieczyszczenie błotem, wodą, piaskiem i piaskiem itp. Klocki zmniejszone zużycie tarczy i długa żywotność klocka.
Wielu z nas lubi jeździć w terenie, próbując być Malcolmem Smithem i rozgrzewać hamulce do czerwoności. Dla tej grupy klocki ATV Sintered serii R są idealnym wyborem do jazdy w terenie. Klocki o średnim i wysokim współczynniku tarcia, w atrakcyjnej cenie, która dobrze wytrzymuje w każdych warunkach mokrej, błotnistej lub piaszczystej. Hamulce spiekane to bardzo nowoczesna i interesująca technologia
Klocki ATV Sintered R Series są równie dobrze stosowane w pojazdach dwukołowych i czterokołowych i jako takie są bardzo lubiane przez kierowców ATV, zwłaszcza ze względu na warunki na niektórych przejażdżkach, w których tylny wał ATV zwisa w błocie i przeżuwa klocki niższej jakości w weekend. Klocki z serii EBC są dostępne do wszystkich nowoczesnych motocykli ATV i Moto X i są wycenione znacznie poniżej oryginalnych części. Klocki serii R są również zaprojektowane tak, aby minimalizować ścieranie tarcz i aby nie uszkadzały tarcz hamulcowych.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Przeznaczenie :
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER 799CC | 2016 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER 976CC | 2016 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER DPS 799CC | 2016 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER DPS 976CC | 2016 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER HD10 976CC | 2017-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER HD5 500CC | 2017-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER HD5 500CC | 2017-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER HD8 799CC | 2017-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER MAX | 2017 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER MAX | 2017 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER MAX HD10 976CC INC XMR | 2018-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER MAX HD8 799CC | 2018-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER T | 2017 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER T | 2017 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER XT 799CC | 2016 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER XT 976CC | 2016 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER XT CAB 799CC | 2016 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | DEFENDER XT CAB 976CC | 2016 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK TRAIL 1000 EFI | 2018 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK TRAIL 1000 EFI | 2018 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK TRAIL 800R EFI | 2018 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK TRAIL 800R EFI | 2018 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK X3 | 2017 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK X3 | 2017 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK X3 MAX TURBO | 2017 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK X3 MAX TURBO | 2017 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK X3 MAX TURBO | 2018 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK X3 MAX TURBO | 2018 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK X3 MAX TURBO R | 2018 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK X3 MAX TURBO R | 2018 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK X3 TURBO R | 2018 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK X3 TURBO R | 2018 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK X3 TURBO RR INC XMR | 2018 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK X3 TURBO RR INC XMR | 2018 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER HD10 | 2017-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER HD10 | 2017-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER HD5 | 2017-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER HD5 | 2017-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER HD8 | 2017-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER HD8 | 2017-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER MAX HD10 | 2018-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER MAX HD10 | 2018-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER T HD10 | 2018-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER T HD10 | 2018-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER T HD5 | 2018-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER T HD5 | 2018-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER T HD8 | 2018-2019 | |
CAN AM (SIDE X SIDE) | TRAXTER T HD8 | 2018-2019 | |
CAN AM (STREET) | RYKER 600 ACE | 2018-19 | |
CAN AM (STREET) | RYKER 900 ACE | 2018-19 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- spiek stopów miedzi
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
No customer reviews for the moment.