- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA475TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA475TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA475TT
Klocki hamulcowe EBC Brakes ™ Carbon X lub TT podłączone do użytku ulicznego, jak i terenowego. Zostały stworzone z impregnowanego złota diamentowego, aby zapewnić żywotność i niską temperaturę. Klocki Carbon X lub TT nie wytrzymają dłużej niż klocek hamulcowy ze spiekanej miedzi, mają wyjątkową zaletę polegającą na mniejszym wytwarzaniu i lepszym przenoszeniu ciepła. Podczas jazdy terenowej ta cecha jest wazna. U naszych szybkich kierowców, widzieliśmy w nocy świecące na czerwono tylne tarcze, co pokazuje, jak hamowanie na trudnym szlaku może być przyczyną problemów. Zabezpieczenie hydrauliki przez przegrzaniem jest tu wspomagane przez zastosowanie dodatkowej podkładki.
Klocki hamulcowe EBC FA475TT (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA TT - dobrej klasy klocki na bazie mieszanki karbonowej, która pozwala na skuteczne hamowanie w pojazdach o różnej masie. Przeznaczone do użytku sportowego w motocrossie i ATV. Klocki cechuje: dobra siła hamowania, dobra trwałość w suchych warunkach.
W Europie klocki te oznacza się użyciem przyrostka TT a w USA poprzez dodanie litery X po części serii FA (Freeman Automotive). Hamulce EBC Carbon X lub TT są malowane na czerwono i są równie dobre w motocyklach ATV, Moto X lub Enduro, a także są używane w sportowej jeździe ATV. Jednak ostrzegamy kierowców używających klocków w ATV, szczególnie na tylnych tarczach, ponieważ żywotność może być krótsza niż spiekanych klocków pierwotnie zainstalowanych. Przy niższej cenie w porównaniu ze spiekanymi, miliony motocyklistów nadal wybierają karbonowe klocki .
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
POLARIS (ATV) | 1000 FOREST | 15 |
POLARIS (ATV) | 1000 SCRAMBLER | 15 |
POLARIS (ATV) | 1000 SPORTSMAN MD/XP | 15 |
POLARIS (ATV) | 1000 XP SCRAMBLER | 14 |
POLARIS (ATV) | 325 HAWKEYE 2X4 | 15 |
POLARIS (ATV) | 400 HAWKEYE H.O. (2X4) | 13-14 |
POLARIS (ATV) | 400 SPORTSMAN HO 4X4 | 11-14 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN HO (BUILT FROM 16/12/2008) | 09-12 |
POLARIS (ATV) | 500 XP SPORTSMAN | 09 |
POLARIS (ATV) | 550 SPORTSMAN | 11-13 |
POLARIS (ATV) | 550 SPORTSMAN EPS | 10-14 |
POLARIS (ATV) | 550 SPORTSMAN FOREST | 10-12 |
POLARIS (ATV) | 550 SPORTSMAN TOURING EPS | 10-14 |
POLARIS (ATV) | 550 SPORTSMAN X2 | 10-14 |
POLARIS (ATV) | 550 XP SPORTSMAN EPS | 09-11 |
POLARIS (ATV) | 570 FOREST TRACTOR EFI/EPS | 15 |
POLARIS (ATV) | 570 SPORTSMAN EFI (INC EPS) | 11-13 |
POLARIS (ATV) | 570 SPORTSMAN TOURING EFI | 14 |
POLARIS (ATV) | 800 SPORTSMAN | 12-14 |
POLARIS (ATV) | 800 SPORTSMAN EFI | 10-13 |
POLARIS (ATV) | 850 FOREST | 15 |
POLARIS (ATV) | 850 SCRAMBLER | 15 |
POLARIS (ATV) | 850 SPORTSMAN FOREST | 12 |
POLARIS (ATV) | 850 SPORTSMAN TOURING EPS | 10-13 |
POLARIS (ATV) | 850 SPORTSMAN TOURING H.O. EPS | 13-14 |
POLARIS (ATV) | 850 XP EPS SPORTSMAN | 09-13 |
POLARIS (ATV) | 850 XP SPORTSMAN | 09-13 |
POLARIS (SIDE X SIDE MODELS) | 550 SPORTSMAN X2 | 10 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- organiczne
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
- Przeznaczenie
- ATV
cross
enduro
No customer reviews for the moment.