- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA367TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA367TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA367TT
Klocki hamulcowe EBC Brakes ™ Carbon X lub TT podłączone do użytku ulicznego, jak i terenowego. Zostały stworzone z impregnowanego złota diamentowego, aby zapewnić żywotność i niską temperaturę. Klocki Carbon X lub TT nie wytrzymają dłużej niż klocek hamulcowy ze spiekanej miedzi, mają wyjątkową zaletę polegającą na mniejszym wytwarzaniu i lepszym przenoszeniu ciepła. Podczas jazdy terenowej ta cecha jest wazna. U naszych szybkich kierowców, widzieliśmy w nocy świecące na czerwono tylne tarcze, co pokazuje, jak hamowanie na trudnym szlaku może być przyczyną problemów. Zabezpieczenie hydrauliki przez przegrzaniem jest tu wspomagane przez zastosowanie dodatkowej podkładki.
Klocki hamulcowe EBC FA367TT (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA TT - dobrej klasy klocki na bazie mieszanki karbonowej, która pozwala na skuteczne hamowanie w pojazdach o różnej masie. Przeznaczone do użytku sportowego w motocrossie i ATV. Klocki cechuje: dobra siła hamowania, dobra trwałość w suchych warunkach.
W Europie klocki te oznacza się użyciem przyrostka TT a w USA poprzez dodanie litery X po części serii FA (Freeman Automotive). Hamulce EBC Carbon X lub TT są malowane na czerwono i są równie dobre w motocyklach ATV, Moto X lub Enduro, a także są używane w sportowej jeździe ATV. Jednak ostrzegamy kierowców używających klocków w ATV, szczególnie na tylnych tarczach, ponieważ żywotność może być krótsza niż spiekanych klocków pierwotnie zainstalowanych. Przy niższej cenie w porównaniu ze spiekanymi, miliony motocyklistów nadal wybierają karbonowe klocki .
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
APRILIA (INC SCARABEO MODELS UP TO 2009/ SEE SEPARATE SCARABEO SECTION FOR 2010 MODELS ONWARDS) | MXV 450 | 09-13 |
APRILIA (INC SCARABEO MODELS UP TO 2009/ SEE SEPARATE SCARABEO SECTION FOR 2010 MODELS ONWARDS) | RXV 450/550 ENDURO | 06-13 |
APRILIA (INC SCARABEO MODELS UP TO 2009/ SEE SEPARATE SCARABEO SECTION FOR 2010 MODELS ONWARDS) | SXV 450/550 SUPERMOTO | 06-13 |
FANTIC | CABALLERO 125 REGOLARITA COMPETIZIONE | 07-09 |
FANTIC | CABALLERO 50 REGOLARITA COMPETIZIONE | 06-09 |
FANTIC | CABALLERO 50 SUPERSEI COMPETIZIONE | 07-08 |
FANTIC | CABALLERO REGOLARITA COMPETIZIONE MINI 50 | 08-09 |
GAS-GAS | EC 125/200/250/300 (ALL MODELS/2T) | 11-15 |
GAS-GAS | EC 125/200/250/300 (NISSIN/2T) | 09-10 |
GAS-GAS | EC 250 F (ALL MODELS/4T) | 12-15 |
GAS-GAS | EC 300 F (ALL MODELS/4T) | 13-15 |
GAS-GAS | EC 450 F (ALL MODELS/4T) | 13-15 |
GAS-GAS | EC 450 RAID (4T) | 14 |
GAS-GAS | MX 125/250 (MC) | 09-11 |
KAWASAKI | KLX 450 R (A8F/A9F/AAF/ABF/ACF) | 08-12 |
KAWASAKI | KX 250 F (KX 250 N1/N2) (4T) | 04-05 |
KAWASAKI | KX 250 F (KX 250 W9F/XAFB/YBF/YCF/ZDF/ZEF) (4T) | 09-14 |
KAWASAKI | KX 250 F (T6F/T7F/T8F) (4T) | 06-08 |
KAWASAKI | KX 250 F (ZFF) | 15 |
KAWASAKI | KX 450 F (D6F/D7F/D8F/E9F/EAF/EBF/FCF/FDF/FEF) | 06-14 |
KAWASAKI | KX 450 F (FFF) | 15 |
SHERCO | ENDURO 2.5I (4T) INC. SE MODELS | 08-11 |
SHERCO | ENDURO 4.5 I (4T) INC SE MODELS | 04-11 |
SHERCO | ENDURO 5.1 IF INC SE MODELS | 07-11 |
SHERCO | ENDURO SE 3.0I (4T) | 10-11 |
SHERCO | SE 450 I R (NISSIN REAR CALIPER) | 12-13 |
SHERCO | SE 510 I R (NISSIN REAR CALIPER) | 12-13 |
SHERCO | SM 2.5I SUPERMOTARD (4T) | 08 |
SHERCO | SM 4.5 I F (BLACK PANTHER) | 08-12 |
SHERCO | SM 4.5 I F (SUPERMOTARD) | 04-10 |
SHERCO | SM 5.1 I F BLACK PANTHER | 08-12 |
SHERCO | SM 5.1 I F SUPERMOTARD | 07 |
SHERCO | SX 2.5 I F MOTO CROSS | 10 |
SUZUKI | RM-X 450 ZL0/ZL2 | 10-15 |
SUZUKI | RM-Z 250 K4/K5/K6 | 04-06 |
SUZUKI | RM-Z 250 K7 | 07 |
SUZUKI | RM-Z 250 K7/K8/K9/L0/L1/L2/L3/L4 | 08-15 |
SUZUKI | RM-Z 450 K5/K6/K7 | 05-07 |
SUZUKI | RM-Z 450 K8/K9/L0/L1/L2/L3/L4/L5 | 08-15 |
T.M. | EN 144 (2T) | 08-09 |
T.M. | EN 144 (2T) | 10-15 |
T.M. | EN 250 F (4T) ENDURO | 05-09 |
T.M. | EN 250 F (4T) ENDURO | 10-15 |
T.M. | EN 450 FI (4T) | 05-09 |
T.M. | EN 450 FI (4T) | 10-15 |
T.M. | EN 530 F (4T) | 05-09 |
T.M. | EN 530 F (4T) | 10-15 |
T.M. | ENDURO EN 125 (2T) | 05-09 |
T.M. | ENDURO EN 125 (2T) | 10-15 |
T.M. | ENDURO EN 250 (2T) | 05-09 |
T.M. | ENDURO EN 250 (2T) | 10-15 |
T.M. | ENDURO EN 300 (2T) | 05-09 |
T.M. | ENDURO EN 300 (2T) | 10-15 |
T.M. | JUNIOR 80/85/100 | 05-07 |
T.M. | MX 125 (2T) | 05-09 |
T.M. | MX 125 (2T) | 10-15 |
T.M. | MX 144 (2T) | 08-09 |
T.M. | MX 144 (2T) | 10-15 |
T.M. | MX 250 (2T) | 05-09 |
T.M. | MX 250 (4T) CROSS | 05-09 |
T.M. | MX 250 FI (4T) | 10-15 |
T.M. | MX 250(2T) | 10-15 |
T.M. | MX 300 (2T) | 05-09 |
T.M. | MX 300 (2T) | 10-15 |
T.M. | MX 450 FI (4T) | 05-09 |
T.M. | MX 450 FI (4T) | 10-15 |
T.M. | MX 530 F | 05-09 |
T.M. | MX 530 F | 10-15 |
T.M. | MX 85 (BIG WHEEL) | 05-09 |
T.M. | MX 85 (BIG WHEEL) | 10-15 |
T.M. | MX 85 JR (SMALL WHEEL) | 05-09 |
T.M. | MX 85 JR (SMALL WHEEL) | 10-15 |
T.M. | SMM 250 F (4T) | 10-15 |
T.M. | SMR 125 (2T) | 05-14 |
T.M. | SMR 125 (2T) | 15 |
T.M. | SMR 250 (2T) | 05-14 |
T.M. | SMR 250 (2T) | 15 |
T.M. | SMR 250 F (4T) | 10-15 |
T.M. | SMR 300 (2T) | 05-14 |
T.M. | SMR 300 (2T) | 15 |
T.M. | SMR 450 F (4T) | 10-15 |
T.M. | SMR 450 FES | 05-09 |
T.M. | SMR 530 F | 10-15 |
T.M. | SMR 530 F ES | 05-09 |
T.M. | SMX 125 (2T) | 15 |
T.M. | SMX 250 (2T) | 15 |
T.M. | SMX 250 F (4T) | 12-15 |
T.M. | SMX 300 (2T) | 15 |
T.M. | SMX 450 FI | 05-15 |
T.M. | SMX 530 F | 05-14 |
T.M. | SMX 660 F | 05-10 |
YAMAHA | WR 250 FF (4T/REVERSE CYLINDER) | 15 |
YAMAHA | WR 250 FR/FS/FT/FV (4T) | 03-06 |
YAMAHA | WR 250 FW/FX/FY/FZ/FA/FB/FD (4T) | 07-13 |
YAMAHA | WR 250 RX/RY (32D-) | 08-15 |
YAMAHA | WR 250 XX/XY (SUPERMOTO) (32D-) | 08-15 |
YAMAHA | WR 450 FR/FS/FT/FV (4T) | 03-06 |
YAMAHA | WR 450 FW/FX/FY/FZ/FA/FB/FD/FE/FF (4T) | 07-15 |
YAMAHA | YZ 125 R/S/T/V/W (2T) | 03-07 |
YAMAHA | YZ 125 X/Y/Z/A/B/D/E/F (2T) | 08-15 |
YAMAHA | YZ 250 FR/FS/FT/FV (4T) | 03-06 |
YAMAHA | YZ 250 FW/FX/FY/FZ /FA/FB/FD/FE/FF (4T) | 07-15 |
YAMAHA | YZ 250 R/S/T/V/W (2T) | 03-07 |
YAMAHA | YZ 250 X/Y/Z/A/B/D/E/F (2T) | 08-15 |
YAMAHA | YZ 450 FR/FSFT/FV | 03-06 |
YAMAHA | YZ 450 FW (4T) | 07 |
YAMAHA | YZ 450 FX/FY/FZ/FA/FB/FD/FE/FF (4T) | 08-15 |
ZERO (ELECTRIC MOTORCYCLES) | ZERO DS (ZF8.5/ZF11.4) (NISSIN F R CALIPERS) | 13 |
ZERO (ELECTRIC MOTORCYCLES) | ZERO FX (ZF2.8/ZF5.7) (NISSIN F R CALIPERS) | 13 |
ZERO (ELECTRIC MOTORCYCLES) | ZERO MX (ZF2.8/ZF5.7) (NISSIN F R CALIPERS) | 13 |
ZERO (ELECTRIC MOTORCYCLES) | ZERO S (ZF8.5/ZF11.4) (NISSIN F R CALIPERS) | 13 |
ZERO (ELECTRIC MOTORCYCLES) | ZERO XU (ZF2.8/ZF5.7) (NISSIN F R CALIPERS) | 13 |
Opis
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
- Przeznaczenie
- ATV
cross
enduro
No customer reviews for the moment.