• -12%
Klocki hamulcowe EBC FA683TT (kpl. na 1 tarcze)

Klocki hamulcowe EBC FA683TT (kpl. na 1 tarcze)

70,73 zł
62,24 zł Zniżka 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 87.00 zł
FA683TT

Klocki hamulcowe EBC FA683TT

Klocki hamulcowe EBC Brakes ™ Carbon X lub TT podłączone do użytku ulicznego, jak i terenowego. Zostały stworzone z impregnowanego złota diamentowego, aby zapewnić żywotność i niską temperaturę.  Klocki Carbon X lub TT nie wytrzymają dłużej niż klocek hamulcowy ze spiekanej miedzi, mają wyjątkową zaletę polegającą na mniejszym wytwarzaniu i lepszym przenoszeniu ciepła. Podczas jazdy terenowej ta cecha jest wazna. U naszych szybkich kierowców, widzieliśmy w nocy świecące na czerwono tylne tarcze, co pokazuje, jak hamowanie na trudnym szlaku może być przyczyną problemów. Zabezpieczenie hydrauliki przez przegrzaniem jest tu wspomagane przez zastosowanie dodatkowej  podkładki.

Ostatnie sztuki w magazynie

EBC Brakes

Klocki hamulcowe EBC FA683TT (kpl. na 1 tarczę)

Seria FA TT - dobrej klasy klocki na bazie mieszanki karbonowej, która pozwala na skuteczne hamowanie w pojazdach o różnej masie. Przeznaczone do użytku sportowego w motocrossie i ATV. Klocki cechuje: dobra siła hamowania, dobra trwałość w suchych warunkach.

 W Europie klocki te oznacza się użyciem  przyrostka TT a w USA poprzez dodanie litery X po części serii FA (Freeman Automotive). Hamulce EBC Carbon X lub TT są malowane na czerwono i są równie dobre w motocyklach ATV, Moto X lub Enduro, a także są używane w sportowej jeździe ATV. Jednak ostrzegamy kierowców używających klocków w ATV, szczególnie na tylnych tarczach, ponieważ  żywotność może być krótsza niż spiekanych klocków pierwotnie zainstalowanych. Przy niższej cenie w porównaniu ze spiekanymi, miliony motocyklistów nadal wybierają karbonowe klocki .

O Firmie EBC Brakes

Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).

WSKAZANE DLA POJAZDÓW :

CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER 799CC        2016
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER 976CC        2016
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER DPS 799CC        2016
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER DPS 976CC        2016
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER HD10 976CC        2017-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER HD5 500CC        2017-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER HD5 500CC        2017-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER HD8 799CC        2017-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER MAX        2017
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER MAX        2017
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER MAX HD10 976CC INC XMR        2018-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER MAX HD8 799CC        2018-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER T        2017
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER T        2017
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER XT 799CC        2016
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER XT 976CC        2016
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER XT CAB 799CC        2016
CAN AM (SIDE X SIDE)    DEFENDER XT CAB 976CC        2016
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK TRAIL 1000 EFI        2018
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK TRAIL 1000 EFI        2018
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK TRAIL 800R EFI        2018
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK TRAIL 800R EFI        2018
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK X3        2017
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK X3        2017
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK X3 MAX TURBO        2017
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK X3 MAX TURBO        2017
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK X3 MAX TURBO        2018
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK X3 MAX TURBO        2018
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK X3 MAX TURBO R        2018
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK X3 MAX TURBO R        2018
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK X3 TURBO R        2018
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK X3 TURBO R        2018
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK X3 TURBO RR INC XMR        2018
CAN AM (SIDE X SIDE)    MAVERICK X3 TURBO RR INC XMR        2018
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER HD10        2017-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER HD10        2017-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER HD5        2017-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER HD5        2017-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER HD8        2017-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER HD8        2017-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER MAX HD10        2018-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER MAX HD10        2018-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER T HD10        2018-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER T HD10        2018-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER T HD5        2018-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER T HD5        2018-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER T HD8        2018-2019
CAN AM (SIDE X SIDE)    TRAXTER T HD8        2018-2019
CAN AM (STREET)    RYKER 600 ACE        2018-19
CAN AM (STREET)    RYKER 900 ACE        2018-19

FA683TT
2 Przedmioty

Opis

Klocki hamulocwe - specyfika
organiczne
Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
off-road + bezdroża
Przeznaczenie
ATV
cross
enduro

No customer reviews for the moment.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Formularz wyceny zestawu części eksploatacyjnych do motocykla

Formularz wyceny zestawu eksploatacyjnego do motocykla.
Wypełnij rubryki
Zostaw adres e-mail
W ciągu 24 godzin otrzymasz wycenę po specjalnych cenach dla ciebie.
Im więcej tym taniej :)

Podaj markę, model, pojemność i rocznik motocykla
Podaj prodecenta, typ i lepkość oleju lub napisz byśmy go dla Ciebie dobrali.
Zaznacz pola produktów których potrzebujesz
Wpisz uwagi i sugestie dotyczące wyboru części których potrzebujesz np. świece typ... lub pozwól nam je dobrać.
To top

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password