- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA159R (kpl. na 1 tarcze) (odpowiednik PROX 37.206402)
Klocki hamulcowe EBC FA159R (kpl. na 1 tarcze) (odpowiednik PROX 37.206402)
Klocki hamulcowe EBC FA159R
Aby zapewnić najwyższą trwałość, EBC prezentuje swoje klocki o wysokiej gęstości z serii R.
Wytrzymałe klocki serii R do pojazdów ATV i moto-x stały się standardem, oferując wysoką trwałość, mniejsze zużycie tarcz, długą żywotność klocków i wysoką odporność na zanieczyszczenie błotem, wodą, piaskiem i żwirem itp.
Podkładka ze spiekanego stopu miedzi wyprodukowana w zakładzie produkcyjnym spiekanym w USA, zapewniająca średni i wysoki współczynnik tarcia, w atrakcyjnej cenie, która dobrze sprawdza się w każdych warunkach
Klocki serii R są równie dobrze stosowane w maszynach dwukołowych i czterokołowych, nie uszkodzą tarcz hamulcowych
Popularny wśród jeźdźców ATV, szczególnie w błotnistych warunkach.
Klocki hamulcowe EBC FA159R (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA R - klocki motocyklowe produkowane ze spieków stopów miedzi, zalecane do sportu off-road i jazdy użytkowej po bezdrożach. W motocyklach enduro i cross polecane zwłaszcza do pracy w tylnym zacisku hamulcowym. Klocki cechuje: najwyższa trwałość w bardzo trudnych warunkach (w błocie, piachu, wodzie), doskonała siła hamowania.
Aby zapewnić najwyższą trwałość, EBC prezentuje swoje klocki o wysokiej gęstości z serii FA R.
Wytrzymałe klocki serii R do pojazdów ATV i moto-x stały się standardem, oferując wysoką trwałość, mniejsze zużycie tarcz, długą żywotność klocków i wysoką odporność na zanieczyszczenie błotem, wodą, piaskiem i żwirem itp.
Podkładka ze spiekanego stopu miedzi wyprodukowana w zakładzie produkcyjnym spiekanym w USA, zapewniająca średni i wysoki współczynnik tarcia, w atrakcyjnej cenie, która dobrze sprawdza się w każdych warunkach
Klocki serii R są równie dobrze stosowane w maszynach dwukołowych i czterokołowych, nie uszkodzą tarcz hamulcowych
Popularny wśród jeźdźców ATV, szczególnie w błotnistych warunkach.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
AEON | CROSSLAND 600I | 14-15 |
POLARIS (ATV) | 200 PHOENIX (AA/AB MODEL/REAR DRUM MODEL) | 05 |
POLARIS (ATV) | 200 PHOENIX QUADRICYCLE MODEL (EA/EB/REAR DISC MODEL) | 05 |
POLARIS (ATV) | 250 2X4/4X4 | 90 |
POLARIS (ATV) | 250 2X4/4X4 | 93 |
POLARIS (ATV) | 250 BIG BOSS 4 X 6 | 89-90 |
POLARIS (ATV) | 250 BIG BOSS 4 X 6 | 91-92 |
POLARIS (ATV) | 250 BIG BOSS 6 X 6 | 91 |
POLARIS (ATV) | 250 BIG BOSS 6 X 6 | 92-93 |
POLARIS (ATV) | 250 TRAIL BLAZER | 05-06 |
POLARIS (ATV) | 250 TRAIL BLAZER | 90 |
POLARIS (ATV) | 250 TRAIL BLAZER | 91-93 |
POLARIS (ATV) | 250 TRAIL BLAZER | 94-98 |
POLARIS (ATV) | 250 TRAIL BLAZER | 99-00 |
POLARIS (ATV) | 250 TRAIL BLAZER (FREEDOM) | 01-04 |
POLARIS (ATV) | 250 TRAIL BOSS | 91-99 |
POLARIS (ATV) | 250 TRAIL BOSS 2 X 4/4 X 4 | 91-92 |
POLARIS (ATV) | 250 XPLORER (4 X 4) | 00 |
POLARIS (ATV) | 300 2 X 4/4 X 4 | 94-95 |
POLARIS (ATV) | 300 BIG BOSS 6 X 6 | 94 |
POLARIS (ATV) | 300 HAWKEYE 2 X 4 | 08-09 |
POLARIS (ATV) | 300 SPORTSMAN (4 X 4) | 08-10 |
POLARIS (ATV) | 300 XPLORER 4 X 4 | 96-00 |
POLARIS (ATV) | 300 XPRESS 2 X 4 | 98-00 |
POLARIS (ATV) | 300/400 XPRESS L | 96-97 |
POLARIS (ATV) | 325 HAWKEYE 2X4 | 15 |
POLARIS (ATV) | 325 MAGNUM (2 X 4) HDS | 02 |
POLARIS (ATV) | 325 MAGNUM (4 X 4) (2 X 4) | 00 |
POLARIS (ATV) | 325 MAGNUM 2 X 4/4 X 4 MOSE | 01 |
POLARIS (ATV) | 325 MAGNUM 4 X 4 (A02CD32AA/AB/AC) | 02 |
POLARIS (ATV) | 325 MAGNUM 4 X 4 HDS (A02CD32FB) | 02 |
POLARIS (ATV) | 325 TRAIL BOSS | 00-02 |
POLARIS (ATV) | 325 XPEDITION | 00 |
POLARIS (ATV) | 325 XPEDITION | 02 |
POLARIS (ATV) | 330 ATP (4X4) | 04-05 |
POLARIS (ATV) | 330 MAGNUM (2X4/HDS) | 03-06 |
POLARIS (ATV) | 330 MAGNUM (4X4/HDS) | 03-04 |
POLARIS (ATV) | 330 TRAIL BLAZER | 08-09 |
POLARIS (ATV) | 330 TRAIL BLAZER | 10-13 |
POLARIS (ATV) | 330 TRAIL BOSS | 03-04 |
POLARIS (ATV) | 330 TRAIL BOSS | 05-09 |
POLARIS (ATV) | 330 TRAIL BOSS | 10-13 |
POLARIS (ATV) | 335 SPORTSMAN 4 X 4 | 99-00 |
POLARIS (ATV) | 335 SPORTSMAN/WORKER 4 X 4 | 99-00 |
POLARIS (ATV) | 350 BIG BOSS L | 93 |
POLARIS (ATV) | 350 SPORTSMAN 4 X 4 | 93 |
POLARIS (ATV) | 350 TRAIL BOSS L 2 X 4 | 91-93 |
POLARIS (ATV) | 350 TRAIL BOSS L 4 X 4 | 91 |
POLARIS (ATV) | 350L 2 X 4 | 90 |
POLARIS (ATV) | 350L 4 X 4 | 90 |
POLARIS (ATV) | 350L 4 X 4 | 93 |
POLARIS (ATV) | 400 BIG BOSS L 6 X 6 | 94-95 |
POLARIS (ATV) | 400 BIG BOSS L 6 X 6 | 96 |
POLARIS (ATV) | 400 BIG BOSS L 6 X 6 | 97 |
POLARIS (ATV) | 400 HAWKEYE H.O. (2X4) | 13-14 |
POLARIS (ATV) | 400 L 2 X 4 | 94-95 |
POLARIS (ATV) | 400 L 4 X 4 | 94 |
POLARIS (ATV) | 400 SCRAMBLER (2 X 4/4 X 4) | 00 |
POLARIS (ATV) | 400 SCRAMBLER 2 X 4 | 02 |
POLARIS (ATV) | 400 SCRAMBLER 4 X 4 | 98-02 |
POLARIS (ATV) | 400 SCRAMBLER L 4 X 4 | 95-97 |
POLARIS (ATV) | 400 SPORT | 99-00 |
POLARIS (ATV) | 400 SPORT L | 94-98 |
POLARIS (ATV) | 400 SPORTSMAN | 01-02 |
POLARIS (ATV) | 400 SPORTSMAN 400 | 03-05 |
POLARIS (ATV) | 400 SPORTSMAN HO 4X4 | 08-10 |
POLARIS (ATV) | 400 SPORTSMAN HO 4X4 | 11-14 |
POLARIS (ATV) | 400 SPORTSMAN L 4 X 4 | 94-97 |
POLARIS (ATV) | 400 TRAIL BLAZER | 03 |
POLARIS (ATV) | 400 XPLORER | 01-02 |
POLARIS (ATV) | 400 XPLORER 4 X 4 | 01-02 |
POLARIS (ATV) | 400 XPLORER L 4 X 4 | 95-98 |
POLARIS (ATV) | 400 XPLORER L 4 X 4 | 99-00 |
POLARIS (ATV) | 425 MAGNUM 2 X 4 | 95-98 |
POLARIS (ATV) | 425 MAGNUM 4 X 4 | 95-98 |
POLARIS (ATV) | 425 MAGNUM 6 X 6 | 96 |
POLARIS (ATV) | 425 MAGNUM 6 X 6 | 97 |
POLARIS (ATV) | 425 XPEDITION (4 X 4) | 00 |
POLARIS (ATV) | 450 OUTLAW MXR | 09-10 |
POLARIS (ATV) | 450 S OUTLAW | 08 |
POLARIS (ATV) | 450 SPORTSMAN | 06 |
POLARIS (ATV) | 450 SPORTSMAN | 07 |
POLARIS (ATV) | 455CC DIESEL | 01 |
POLARIS (ATV) | 455CC DIESEL 4 X 4 EBS | 99-00 |
POLARIS (ATV) | 500 ATP H0 (4X4) | 04-05 |
POLARIS (ATV) | 500 ATV PRO 4X4 PPS | 02 |
POLARIS (ATV) | 500 BIG BOSS 6 X 6 | 98-99 |
POLARIS (ATV) | 500 MAGNUM | 01 |
POLARIS (ATV) | 500 MAGNUM (2 X 39906 X 4 HDS) | 02 |
POLARIS (ATV) | 500 MAGNUM (4 X 4) | 99-00 |
POLARIS (ATV) | 500 MAGNUM 4X4 HDS | 02-03 |
POLARIS (ATV) | 500 OUTLAW | 06-07 |
POLARIS (ATV) | 500 PREDATOR/TLD | 03-07 |
POLARIS (ATV) | 500 SCRAMBLER 2 X 4 | 01-02 |
POLARIS (ATV) | 500 SCRAMBLER 2 X 4 | 07-08 |
POLARIS (ATV) | 500 SCRAMBLER 4 X 4 | 05-09 |
POLARIS (ATV) | 500 SCRAMBLER 4 X 4 | 10-12 |
POLARIS (ATV) | 500 SCRAMBLER 4 X 4 | 97 |
POLARIS (ATV) | 500 SCRAMBLER 4 X 4 | 98-04 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN 4 X 4 | 96 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN 4 X 4 | 97 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN 6 X 6 | 00-08 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN EFI QUAD H.O. | 08-13 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN EFI/HO | 07-08 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN FOREST | 12 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN HO (BUILT FROM 16/12/2008) | 09-12 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN HO (BUILT UP TO 15/12/2008) | 08 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN HO/EFI | 03-06 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN TOURING H.O. | 08-11 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN TOURING H.O. | 11-12 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN X2 | 06-08 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN X2 EFI | 07-09 |
POLARIS (ATV) | 500 SPORTSMAN/WORKER 4 X 4 EBS/500 RSE | 98-02 |
POLARIS (ATV) | 500 XPLORER 4 X 4 | 97 |
POLARIS (ATV) | 525 OUTLAW IRS | 08-11 |
POLARIS (ATV) | 525 S OUTLAW | 08-10 |
POLARIS (ATV) | 570 FOREST TRACTOR EFI/EPS | 15 |
POLARIS (ATV) | 570 SPORTSMAN EFI (INC EPS) | 11-13 |
POLARIS (ATV) | 570 SPORTSMAN TOURING EFI | 14 |
POLARIS (ATV) | 600 SPORTSMAN 4 X 4 | 03-05 |
POLARIS (ATV) | 700 SPORTSMAN (4 X 4)/EFI | 02-06 |
POLARIS (ATV) | 700 SPORTSMAN EFI | 07 |
POLARIS (ATV) | 700 SPORTSMAN MV | 05-06 |
POLARIS (ATV) | 700 SPORTSMAN X2 | 08 |
POLARIS (ATV) | 800 SPORTSMAN BIG BOSS/EFI 6 X 6/EFI | |
POLARIS (ATV) | 800 SPORTSMAN EFI | 05-06 |
POLARIS (ATV) | 800 SPORTSMAN EFI | 10-13 |
POLARIS (ATV) | 800 SPORTSMAN EFI (BUILT UP AFTER 16/12/2008) | 09 |
POLARIS (ATV) | 800 SPORTSMAN EFI (BUILT UP TO 15/12/2008) | 08 |
POLARIS (ATV) | 800 SPORTSMAN EFI INTL/HO | 07-11 |
POLARIS (ATV) | 800 SPORTSMAN TOURING/EFI | 08-09 |
POLARIS (ATV) | 800 SPORTSMAN X2 EFI | 07-09 |
POLARIS (ATV) | HAWKEYE 2 X 4/4 X 4 | 07 |
POLARIS (ATV) | TRAIL BOSS | 88-90 |
POLARIS (ATV) | TRAIL BOSS 2 X 4/4 X 4 | 88-89 |
POLARIS (RZR MODELS) | RZR 570 | 12-13 |
POLARIS (RZR MODELS) | RZR 570 | 14 |
POLARIS (RZR MODELS) | RZR 800 RANGER | 08-14 |
POLARIS (SIDE X SIDE MODELS) | PPS LUH 6X6 | 02 |
POLARIS (SIDE X SIDE MODELS) | PPS/PTV 4X4/SERIES 10 | |
POLARIS (SIDE X SIDE MODELS) | PPS/PTV 6X6/SERIES 10 | |
POLARIS (SIDE X SIDE MODELS) | RANGER (NOTE: MIDDLE BRAKE N/A) | 99 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- spiek stopów miedzi
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
- Przeznaczenie
- Asfalt
No customer reviews for the moment.