- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA346R (kpl. na 1 tarcze) (odpowiednik PROX 37.208202)
Klocki hamulcowe EBC FA346R (kpl. na 1 tarcze) (odpowiednik PROX 37.208202)
Klocki hamulcowe EBC FA346R
Aby zapewnić najwyższą trwałość, EBC prezentuje swoje klocki o wysokiej gęstości z serii R.
Wytrzymałe klocki serii R do pojazdów ATV i moto-x stały się standardem, oferując wysoką trwałość, mniejsze zużycie tarcz, długą żywotność klocków i wysoką odporność na zanieczyszczenie błotem, wodą, piaskiem i żwirem itp.
Podkładka ze spiekanego stopu miedzi wyprodukowana w zakładzie produkcyjnym spiekanym w USA, zapewniająca średni i wysoki współczynnik tarcia, w atrakcyjnej cenie, która dobrze sprawdza się w każdych warunkach
Klocki serii R są równie dobrze stosowane w maszynach dwukołowych i czterokołowych, nie uszkodzą tarcz hamulcowych
Popularny wśród jeźdźców ATV, szczególnie w błotnistych warunkach.
Klocki hamulcowe EBC FA346R (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA R - klocki motocyklowe produkowane ze spieków stopów miedzi, zalecane do sportu off-road i jazdy użytkowej po bezdrożach. W motocyklach enduro i cross polecane zwłaszcza do pracy w tylnym zacisku hamulcowym. Klocki cechuje: najwyższa trwałość w bardzo trudnych warunkach (w błocie, piachu, wodzie), doskonała siła hamowania.
Aby zapewnić najwyższą trwałość, EBC prezentuje swoje klocki o wysokiej gęstości z serii FA R.
Wytrzymałe klocki serii R do pojazdów ATV i moto-x stały się standardem, oferując wysoką trwałość, mniejsze zużycie tarcz, długą żywotność klocków i wysoką odporność na zanieczyszczenie błotem, wodą, piaskiem i żwirem itp.
Podkładka ze spiekanego stopu miedzi wyprodukowana w zakładzie produkcyjnym spiekanym w USA, zapewniająca średni i wysoki współczynnik tarcia, w atrakcyjnej cenie, która dobrze sprawdza się w każdych warunkach
Klocki serii R są równie dobrze stosowane w maszynach dwukołowych i czterokołowych, nie uszkodzą tarcz hamulcowych
Popularny wśród jeźdźców ATV, szczególnie w błotnistych warunkach.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
FANTIC | TF 250 ES (4T) | 11-13 |
FANTIC | TR 125 CR (2T) CROSS COMPETIZIONE | 13 |
FANTIC | TR 125 MR (2T) MOTARD COMPETIZIONE | 13 |
FANTIC | TR 250 ES (2T) ENDURO SIX DAY | 13 |
FANTIC | TR 300 ES (2T) ENDURO SIX DAY | 13 |
FANTIC | TX 180 E (49CC/2T) REGOLARITA CASA 50E | 12-15 |
FANTIC | TX 180 ER (49CC/2T) REGOLARITA COMPETIZIONE 50ER | 12-15 |
FANTIC | TX 180 ES (49CC/2T) REGOLARITA SCUDERIA 50ES | 12-15 |
FANTIC | TX 180 M (49CC/2T) MOTARD CASA 50M | 12-15 |
FANTIC | TX 180 MR (49CC/2T) MOTARD COMPETIZIONE 50MR | 12-15 |
FANTIC | TZ 125 CS (2T) CABALLERO CROSS | 11-12 |
FANTIC | TZ 125 ES (2T) REGOLARITA SCUDERIA | 11-12 |
FANTIC | TZ 125 SM (2T) CABALLERO MOTARD | 11-12 |
FANTIC | TZ 170 E (125 E/4T) REGOLARITA CASA | 11-15 |
FANTIC | TZ 170 ER (125 ER/4T) CABALLERO REGOLARITA COMPETIZIONE | 11-15 |
FANTIC | TZ 170 M (125 SM/4T) MOTARD CASA | 11-15 |
FANTIC | TZ 170 MR (125 SM/4T) MOTARD COMPETIZIONE | 11-15 |
FANTIC | TZ 200 ER (200 ER/4T) CABALLERO REGOLARITA COMPETIZIONE | 11-15 |
FANTIC | TZ 200 MR (200 MR/4T) MOTARD | 11-15 |
FANTIC | TZ 300 ES REGOLARITA SCUDERIA | 11-12 |
HONDA | CR 125 R2/R3 | 02-03 |
HONDA | CR 125 R4/R5/R6/R7 | 04-07 |
HONDA | CR 250 R2/R3 | 02-03 |
HONDA | CR 250 R4/R5/R6/R7 | 04-07 |
HONDA | CRF 150 R (BIG WHEEL FR 19/ RR 16 | 07-15 |
HONDA | CRF 150 R (SMALL WHEEL FR 17/ RR 14 | 07-14 |
HONDA | CRF 250 R4/R5/R6/R7 | 04-07 |
HONDA | CRF 250 R8/R9/RA/RB/RC/RD/RE | 08-14 |
HONDA | CRF 250 RE (LIMITED ROAD USE) | 16 |
HONDA | CRF 250 RF (260MM F/DISC) | 15 |
HONDA | CRF 250 X4/X5/X6/X7 | 04-07 |
HONDA | CRF 250 X8/X9/XB/XC/XD/XF | 08-15 |
HONDA | CRF 250 XRL (ROAD LEGAL) | 14-15 |
HONDA | CRF 450 R2/R3 | 02-03 |
HONDA | CRF 450 R4/R5/R6/R7 | 04-07 |
HONDA | CRF 450 R8/R9/RA/RB/RC/RD/RE | 08-14 |
HONDA | CRF 450 RE (LIMITED ROAD USE) | 16 |
HONDA | CRF 450 RF (260MM F/DISC) | 15 |
HONDA | CRF 450 X5/X6/X7 | 05-07 |
HONDA | CRF 450 X8/X9/XB/XC/XD/XF | 08-15 |
HONDA | CRF 450 XRL (ROAD LEGAL) | 14-15 |
HONDA DALL-ARA | XR 250 SM | 04 |
HONDA DALL-ARA | XR 400/440 R | 04 |
HONDA DALL-ARA | XR 400/440 SM | 04 |
HONDA-HM (ITALY) | CR 125 MOTARD | 04-06 |
HONDA-HM (ITALY) | CR 250 R MOTO | 04 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 125 (SIX COMPETITION 2T) | 11 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 125 BAJA RR 2T | 11 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 125 R ENDURO | 02-03 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 125 R ENDURO | 04-07 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 125 R SUPERMOTARD | 02-06 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 250 | 02 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 250 R ENDURO | 02-07 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 250 R ENDURO | 04-07 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 250 R SUPERMOTARD | 02-03 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 450 F | 02 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 450 F SUPERMOTO | 02-03 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 450 R ENDURO | 02-07 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 50 BAJA RR | 10-12 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 50 BAJA RR FROM ZEN50XACEA7700325 | 07-09 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 50 DERAPAGE RR FROM ZEN50XACMA7700385 | 07-09 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 50 SIX COMPETITION | 07-08 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE F 125 X | 09 |
HONDA-HM (ITALY) | CREF 250 R | 04-09 |
HONDA-HM (ITALY) | CREF 250 X | 08-11 |
HONDA-HM (ITALY) | CREF 290 C | 07 |
HONDA-HM (ITALY) | CREF 300 X | 08-9 |
HONDA-HM (ITALY) | CREF 450 R ENDURO | 04-08 |
HONDA-HM (ITALY) | CREF 450 X | 04-09 |
HONDA-HM (ITALY) | CREF 490 X | 07 |
HONDA-HM (ITALY) | CREF 500 X | 08-09 |
HONDA-HM (ITALY) | CRF 150 R/R2 | 07-09 |
HONDA-HM (ITALY) | CRF 230 EASY ENDURO | 04-07 |
HONDA-HM (ITALY) | CRF 230 EASY MOTARD | 04-07 |
HONDA-HM (ITALY) | CRF 230 EASY TRAIL | 04-07 |
HONDA-HM (ITALY) | CRF 250 F | 04-08 |
HONDA-HM (ITALY) | CRF 250 MOTARD | 04-06 |
HONDA-HM (ITALY) | CRF 250 R | 08-09 |
HONDA-HM (ITALY) | CRF 450 MOTARD | 04-06 |
HONDA-HM (ITALY) | CRF 450 R | 04-09 |
HONDA-HM (ITALY) | CRM 125 (DERAPAGE RR 2T) | 11 |
HONDA-HM (ITALY) | CRM 125 R SUPERMOTO | 07 |
HONDA-HM (ITALY) | CRM 250 X SUPERMOTO | 07 |
HONDA-HM (ITALY) | CRM 50 DERAPAGE COMPETITION | 07-08 |
HONDA-HM (ITALY) | CRM 50 DERAPAGE COMPETITION | 09-12 |
HONDA-HM (ITALY) | CRM F 125 X | 09 |
HONDA-HM (ITALY) | CRMF 450 R SUPERMOTO | 07-08 |
HONDA-HM (ITALY) | CRMF 450 X SUPERMOTO | 07-09 |
HONDA-HM (ITALY) | CRMF 490 X SUPERMOTO | 07 |
HONDA-HM (ITALY) | CRMF 500 X | 11 |
MEGELLI | 125 M (SUPERMOTO) | 08-10 |
MEGELLI | 125 R (SPORTBIKE) | 08-10 |
MEGELLI | 125 S (NAKED SPORT BIKE) | 08-10 |
PUZEY | MTD 300 (4T/4V) | 11-12 |
PUZEY | MX 300 (4T/4V) | 11-12 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- spiek stopów miedzi
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
No customer reviews for the moment.