- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA617TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA617TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA617TT
Klocki hamulcowe EBC Brakes ™ Carbon X lub TT podłączone do użytku ulicznego, jak i terenowego. Zostały stworzone z impregnowanego złota diamentowego, aby zapewnić żywotność i niską temperaturę. Klocki Carbon X lub TT nie wytrzymają dłużej niż klocek hamulcowy ze spiekanej miedzi, mają wyjątkową zaletę polegającą na mniejszym wytwarzaniu i lepszym przenoszeniu ciepła. Podczas jazdy terenowej ta cecha jest wazna. U naszych szybkich kierowców, widzieliśmy w nocy świecące na czerwono tylne tarcze, co pokazuje, jak hamowanie na trudnym szlaku może być przyczyną problemów. Zabezpieczenie hydrauliki przez przegrzaniem jest tu wspomagane przez zastosowanie dodatkowej podkładki.
Klocki hamulcowe EBC FA617TT (kpl. na 1 tarczę)
Szerokość Klocka A (mm): 109.15
Wysokości Klocka A (mm): 39.2
Grubość Klocka A (mm): 7.65
Width Pad B (mm) 96.3
Height Pad B (mm) 36.5
Thickness Pad B (mm) 7.6
Zastosowanie na oś: Przód
Seria FA TT - dobrej klasy klocki na bazie mieszanki karbonowej, która pozwala na skuteczne hamowanie w pojazdach o różnej masie. Przeznaczone do użytku sportowego w motocrossie i ATV. Klocki cechuje: dobra siła hamowania, dobra trwałość w suchych warunkach.
W Europie klocki te oznacza się użyciem przyrostka TT a w USA poprzez dodanie litery X po części serii FA (Freeman Automotive). Hamulce EBC Carbon X lub TT są malowane na czerwono i są równie dobre w motocyklach ATV, Moto X lub Enduro, a także są używane w sportowej jeździe ATV. Jednak ostrzegamy kierowców używających klocków w ATV, szczególnie na tylnych tarczach, ponieważ żywotność może być krótsza niż spiekanych klocków pierwotnie zainstalowanych. Przy niższej cenie w porównaniu ze spiekanymi, miliony motocyklistów nadal wybierają karbonowe klocki .
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
Marka | Model | Sub-Model | Rocznik |
---|---|---|---|
CAN AM (ATV) | OUTLANDER L 500 EFI STD INC MAX | 2013-2015 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER L 500 EFI STD INC MAX | 2013-2015 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 4 X 4 (DPS/XT/XT-P/LTD/STD) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 4 X 4 (DPS/XT/XT-P/LTD/STD) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 4 X 4 (LTD) | 2013 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 4 X 4 (LTD) | 2013 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 4 X 4 (XMR) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 4 X 4 (XMR) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 EFI T3 AND R | 2017-2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 EFI T3 AND R | 2017-2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 STD | 2012-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 STD | 2012-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 XT/XT-P | 2012-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 1000 XT/XT-P | 2012-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 450 EFI, INC MAX AND T3 | 2018-2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 450 EFI, INC MAX AND T3 | 2018-2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 500 (XT) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 500 (XT) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 500 4 X 4 (DPS) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 500 4 X 4 (DPS) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 570 T3 EFI INC (3FJD) | 2018 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 570 T3 EFI INC (3FJD) | 2018 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 650 4 X 4 (STD/DPS/XT) | 2013-2015 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 650 4 X 4 (STD/DPS/XT) | 2013-2015 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 650 T3 EFI | 2018 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 650 T3 EFI | 2018 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 6X6 1000 EFI T3 | 2018-2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 6X6 1000 EFI T3 | 2018-2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 6X6 INC MAX AND T3 | 2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 6X6 INC MAX AND T3 | 2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 MAX R 4 X 4 (STD/DPS/XT-P) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 MAX R 4 X 4 (STD/DPS/XT-P) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R 4 X 4 (DPS) | 2013 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R 4 X 4 (DPS) | 2013 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R STD | 2012-2015 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R STD | 2012-2015 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R XT | 2012-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R XT | 2012-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 850 EFI | 2018 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 850 EFI | 2018 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 1000 4 X 4 (DPS/XT/XT-P) | 2013 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 1000 4 X 4 (DPS/XT/XT-P) | 2013 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 1000 EFI T3 L AND R | 2017-2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 1000 EFI T3 L AND R | 2017-2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 500 4 X 4 (DPS) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 500 4 X 4 (DPS) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 500 EFI (XT) | 2013-2015 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 500 EFI (XT) | 2013-2015 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 570 EFI T3 PRO INC DPS XT | 2018-2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 570 EFI T3 PRO INC DPS XT | 2018-2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 570 PRO | 2017 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 570 PRO | 2017 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 650 4 X 4 (STD/DPS/XT) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 650 4 X 4 (STD/DPS/XT) | 2013-2014 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 650 EFI T3 PRO INC DPS XT | 2018-2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 650 EFI T3 PRO INC DPS XT | 2018-2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 650 PRO | 2017 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 650 PRO | 2017 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 6X6 650 EFI T3 | 2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 6X6 650 EFI T3 | 2019 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 850 | 2017 | |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 850 | 2017 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 1000 EFI T3 AND R | 2019 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 1000 EFI T3 AND R | 2019 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 1000 STD | 2012-2014 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 1000 STD | 2012-2014 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 1000 XXC | 2012-2014 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 1000 XXC | 2012-2014 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 500 (STD) | 2012-2015 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 500 (STD) | 2012-2015 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 570 EFI | 2019 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 570 EFI | 2019 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 650 EFI T3 | 2019 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 650 EFI T3 | 2019 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 800 R STD | 2012-2015 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 800 R STD | 2012-2015 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 800 R XXC | 2012-2014 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 800 R XXC | 2012-2014 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 850 EFI | 2019 | |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 850 EFI | 2019 |
Przed zamówieniem klocków sprawdź zgodność z wytycznymi producenta twojego motocykla lub skontaktuj się z nami .
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- organiczne
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
- Przeznaczenie
- ATV
cross
enduro
No customer reviews for the moment.