- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA084TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA084TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA084TT
Klocki hamulcowe EBC Brakes ™ Carbon X lub TT podłączone do użytku ulicznego, jak i terenowego. Zostały stworzone z impregnowanego złota diamentowego, aby zapewnić żywotność i niską temperaturę. Klocki Carbon X lub TT nie wytrzymają dłużej niż klocek hamulcowy ze spiekanej miedzi, mają wyjątkową zaletę polegającą na mniejszym wytwarzaniu i lepszym przenoszeniu ciepła. Podczas jazdy terenowej ta cecha jest wazna. U naszych szybkich kierowców, widzieliśmy w nocy świecące na czerwono tylne tarcze, co pokazuje, jak hamowanie na trudnym szlaku może być przyczyną problemów. Zabezpieczenie hydrauliki przez przegrzaniem jest tu wspomagane przez zastosowanie dodatkowej podkładki.
Klocki hamulcowe EBC FA084TT (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA TT - dobrej klasy klocki na bazie mieszanki karbonowej, która pozwala na skuteczne hamowanie w pojazdach o różnej masie. Przeznaczone do użytku sportowego w motocrossie i ATV. Klocki cechuje: dobra siła hamowania, dobra trwałość w suchych warunkach.
W Europie klocki te oznacza się użyciem przyrostka TT a w USA poprzez dodanie litery X po części serii FA (Freeman Automotive). Hamulce EBC Carbon X lub TT są malowane na czerwono i są równie dobre w motocyklach ATV, Moto X lub Enduro, a także są używane w sportowej jeździe ATV. Jednak ostrzegamy kierowców używających klocków w ATV, szczególnie na tylnych tarczach, ponieważ żywotność może być krótsza niż spiekanych klocków pierwotnie zainstalowanych. Przy niższej cenie w porównaniu ze spiekanymi, miliony motocyklistów nadal wybierają karbonowe klocki .
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
ARCTIC CAT (ATV) | 400 DVX SPORT | 04-08 |
ARCTIC CAT (ATV) | 400 DVX TS SPORT | 06-07 |
HONDA | ATC 250 RC | 82 |
HONDA | ATC 250 RD | 83-84 |
HONDA | CR 80 RG/RH/RJ/RK/RL/RM | 86-91 |
HONDA | CR 80 RN/RP/RR/RS | 92-95 |
HONDA | CR 80 RT/RBT/RV/RBV/RW/RBW/RX/RBX/RY/RBY/R1/RB1/R2/RB2 | 96-02 |
HONDA | CR 85 R3/RB3/R4/RB4/R5/RB5/R6/RB6/R7/RB7 | 03-07 |
HONDA | CRE 80 | 98- |
HONDA | CRF 150 R (BIG WHEEL FR 19/ RR 16 | 07-15 |
HONDA | CRF 150 R (SMALL WHEEL FR 17/ RR 14 | 07-14 |
HONDA | TRX 250 EX1/2/3/4/5/6/7/8 | 01-08 |
HONDA | TRX 250 X9/XA/XB | 09-11 |
HONDA | TRX 300 EX P/R/S/T/V/W/X/Y/1-8 | 93-08 |
HONDA | TRX 300 X9 | 09 |
HONDA | TRX 400 EXX/EXY/EX1-EX8 | 99-08 |
HONDA | TRX 400 X9 | 09 |
HONDA | TRX 420 FA9/FAA/FAB FOURTRAX AUTO 4WD | 09-11 |
HONDA | TRX 420 FE7/FE8/FE9/FEA/FEB 4WD - FOURTRAX ES | 07-11 |
HONDA | TRX 420 FM7/FM8/FM9/FMA/FMB 4WD FOURTRAX AUTO | 07-11 |
HONDA | TRX 420 FPA9/FPAA/FPAB FOURTRAX - AUTO - POWER STEERING | 09-11 |
HONDA | TRX 420 FPM9/FPMA/FPMB FOURTRAX - 4WD - POWER STEERING | 09-11 |
HONDA | TRX 420 TE7/TE8/TE9 FOURTRAX ES - 2WD | 07-09 |
HONDA | TRX 420 TM7/TM8/TM9/TMA/TMB | 07-11 |
HONDA | TRX 500 FAC FOURTRAX FOREMAN AT 2/4 WD | 12 |
HONDA | TRX 500 FEC FOURTRAX FOREMAN ES 2/4 WD | 12 |
HONDA | TRX 500 FMC FOURTRAX FOREMAN S 2/4 WD | 12 |
HONDA | TRX 500 FPAC FOURTRAX FOREMAN 2/4 WD | 12 |
HONDA-HM (ITALY) | CR 85 R/R2 | 03-07 |
HONDA-HM (ITALY) | CRE 80 | 98-02 |
HONDA-HM (ITALY) | CRF 150 R/R2 | 07-09 |
HUSQVARNA | CR 125 | 92-94 |
HUSQVARNA | CR 250 | 92-94 |
HUSQVARNA | CR 360 | 92-94 |
HUSQVARNA | TC 610 | 92-94 |
HUSQVARNA | TE 350 | 92-94 |
HUSQVARNA | TE 610 | 92-94 |
HUSQVARNA | WR 125 | 93-94 |
HUSQVARNA | WR 250 | 92-94 |
HUSQVARNA | WR 360 | 92-94 |
KAWASAKI | KEF 300 B1/B2/B3 LAKOTA SPORT | 01-03 |
KAWASAKI | KFX 450 R QUAD (KSF 450 B8F/B9F/BAF/BBF/BCS/BFD/BEF) | 08-14 |
KAWASAKI | KSF 250 A1-A18 (KFX 250 MOJAVE) | 87-04 |
KAWASAKI | KSF 400 A1/A2/A3/A6F (KFX 400) | 03-06 |
KAWASAKI | KX 100 A1/A2/B1 | 89-91 |
KAWASAKI | KX 100 B2-B6 | 92-96 |
KAWASAKI | KX 100 B7/C1/C2/C3 | 97-00 |
KAWASAKI | KX 80 L1/L2/N2/L3/N3/R1/T1 | 88-91 |
KAWASAKI | KX 80 R2/T2/R3/T3/R4/T4/R5/T5/R6/T6 | 92-96 |
KAWASAKI | KX 80 R7/W1/W2/W3 | 97-00 |
KAWASAKI | KX 85 I - A1-A5/A6F/A7F/A8F/A9F/AAF/ABF/ACF/ADF/CEF/CFF (17 FRONT/14 REAR WHEEL) | 01-15 |
KAWASAKI | KX 85 II - B1-B5/B6F/B7F/B8F/B9F/BAF/BBF/BCF/BDF/DEF/DFF (19 FRONT/16 REAR WHEEL) | 01-15 |
KAWASAKI | KXT 250 B2 TECATE - 3 WHEEL MODEL | 87 |
SUZUKI | LT-Z 250 K4/K5/K6/K7/K8/K9/L0 QUADSPORT | 04-12 |
SUZUKI | LT-Z 400 K3/K4/K5/K6/K7/K8/K9/L0/L1/L2/L3 | 03-15 |
SUZUKI | RM 100 K3 | 03 |
YAMAHA | YFM 250 R (1BT) | 12-13 |
YAMAHA | YFM 250 R (33B) | 09-11 |
YAMAHA | YFM 250 RX/RY RAPTOR | 08-09 |
YAMAHA | YFM 350 FXG/FXH/FXJ/FXK/FXL/FXM/FXN/FXP/FXR/FXS WOLVERINE | 95-04 |
YAMAHA | YFM 350 S/T/V/RWV/RW/RX/RY RAPTOR | 04-09 |
YAMAHA | YFM 350 XD/XE/XF/XG/XH/XJ/XK/XL/XM/XN/XP/XR/XS (WARRIOR) | 92-04 |
YAMAHA | YFM 400 FWP BIG BEAR 4X4 | 02 |
YAMAHA | YFM 600 FWAK/FWAL/FWAM/FWAN GRIZZLY | 98-01 |
YAMAHA | YFM 600 HM GRIZZLY HUNTING | 00 |
YAMAHA | YFM 660 FR/FS/FT GRIZZLY | 03-05 |
YAMAHA | YFM 660 FWAP/FWAR/FWAS/FWAT/FWAV/FGW/FGX GRIZZLY | 02-08 |
YAMAHA | YFM 660 RN/RP/RR/RS/RT RAPTOR | 01-05 |
YAMAHA | YFS 200 R/S/T/V BLASTER | 03-06 |
YAMAHA | YFZ 350 A/B/D/E/F/G/H/J/K/L/M/N/P/R/S/T BANSHEE | 90-09 |
YAMAHA | YFZ 450 S/T/R (QUAD) | 04-05 |
YAMAHA | YFZ350 T/U/W BANSHEE | 87-89 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- organiczne
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
- Przeznaczenie
- ATV
cross
enduro
No customer reviews for the moment.