- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA229HH wzmacniane (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA229HH wzmacniane (kpl. na 1 tarcze)
Klocki spiekane EBC zapewniają o wiele mocniejsze hamowanie niż wkładki organiczne ze względu na ich wysoki współczynnik tarcia i znacznie większą wytrzymałość dzięki prawie całkowicie metalowej konstrukcji. W przeciwieństwie do wielu klocków spiekanych, Double-H nie zawierają żadnego proszku żelaza, co eliminuje możliwość zgrzania się okładziny z tarczą w wyniku korozji. Spiekane klocki zapewniają spójne hamowanie niezależnie od temperatury, co czyni je doskonałym wyborem dla każdego typu pojazdu jak i stylu jazdy.
Klocki hamulcowe EBC FA229HH wzmacniane (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA HH - klocki klasy Superbike wykonane ze stopów spieków miedzi, wyposażone w radiator chłodzący ze stali nierdzewnej dla zacisków o tłoczkach bez izolatorów termicznych. Szczególnie polecane do motocykli sportowych oraz turystycznych średnich i ciężich. Klocki cechuje: wysoki współczynnik tarcia, maskymalna moc hamowania, wysoka stabilność temperaturowa, zwiększona żywotność.
Te klocki hamulcowe Double-H ™ mają długą żywotność, większą niż w jakimkolwiek innym naszym modelu. Klocki hamulcowe serii SFA HH przeznaczone są na rynek cięższych i szybszych motocykli.
Cechy i zalety tych klocków hamulcowych: Spiekana formuła do szybkiej jazdy ulicznej. Zatwierdzone przez TÜV i ECE R 90. Idealne hamowanie na mokrej lub suchej nawierzchni Te klocki nie uszkadzają utwardzonych tarcz hamulcowych. Nadaje się do jazdy z dużą prędkością i ścigania się na największych maszynach. Spiekane klocki serii SFA HH są produkowane w spiekalni w USA. Zapewniają one wysoką wydajność i doskonałą moc hamowania o wartości HH dla dobrego hamowania na mokrej lub suchej nawierzchni. Zaprojektowane tak, aby przewyższać wszystkie konkurencyjne klocki, spiekane klocki EBC Double-H ™ są przeznaczone do wszystkich tarcz hamulcowych ze stali nierdzewnej poddanych obróbce cieplnej i wyprodukowanych przez EBC, ale nie mogą być stosowane na tarczach nieutwardzonych. Krótko mówiąc, są to najlepsze klocki hamulcowe, jakie sprzedajemy!
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
CF MOTO | 650 NK | 12-15 |
CF MOTO | 650 TK | 13-15 |
KAWASAKI | ER-5 (ER 500 C1/C3/C4/C5P) | 01-07 |
KAWASAKI | ER-6F (ABS MODEL) (EX 650 B6F/B7F/B8F/D9F/DAF/DBF) | 06-11 |
KAWASAKI | ER-6F - ECF/EDS/EEF/EFF (NON ABS MODEL) | 12-15 |
KAWASAKI | ER-6F - FCF/FDS/FEF/FFF (ABS MODEL) | 12-15 |
KAWASAKI | ER-6F NON ABS MODEL (EX 650 A6F/A7F/A8F/C9F/CAF/CBF) | 06-11 |
KAWASAKI | ER-6N (ABS MODEL) (ER 650 B6F/B7F/B8F/D9F/DAF/DBF) | 06-11 |
KAWASAKI | ER-6N (NON ABS MODEL/ER 650 A6F/A7F/A8F/C9F/CAF/CBF) | 06-11 |
KAWASAKI | ER-6N - ECF/EDS/EEF/EFF (NON ABS MODEL) | 12-15 |
KAWASAKI | ER-6N - FCF/FDS/FEF/FFF (ABS MODEL) | 12-15 |
KAWASAKI | GPZ 1100 E1/E2 | 95-97 |
KAWASAKI | GPZ 1100 F1 (ABS MODEL) | 96-98 |
KAWASAKI | KLE 650 A7F/A8F/A9F/CAF VERSYS | 07-10 |
KAWASAKI | KLE 650 B7F/B8F/B9F/DAF VERSYS ABS | 07-10 |
KAWASAKI | KLE 650 CBF/CCF/CDF/CEF VERSYS/NON ABS | 11-14 |
KAWASAKI | KLE 650 DBF/DCF/DDF/DEF VERSYS/ABS | 11-14 |
KAWASAKI | KLR 650 C1-C10 | 95-04 |
KAWASAKI | KLV 1000 (LV 1000 A1H/A2H) | 04-05 |
KAWASAKI | VN 1500 D1/D2/E1/E2 CLASSIC | 96-99 |
KAWASAKI | VN 1500 G1/G2 CLASSIC TOURER | 98-99 |
KAWASAKI | VN 1500 J1/J2/R1/R2/R3 DRIFTER | 99-04 |
KAWASAKI | VN 1500 L1/L2/L3/L4 CLASSIC TOURER FI | 00-03 |
KAWASAKI | VN 1500 N1/N2/N3 CLASSIC FI | 00-04 |
KAWASAKI | VN 1600 A1/A2/A3/A6F CLASSIC | 03-08 |
KAWASAKI | VN 1600 D1H/D6F CLASSIC TOURER | 05-08 |
KAWASAKI | VN 1700 C9F CLASSIC TOURER | 09 |
KAWASAKI | VN 1700 E9F CLASSIC | 09 |
KAWASAKI | VN 800 B1-B10/B6F CLASSIC | 96-06 |
KAWASAKI | VN 800 C1/C2/E1/E2/E3 DRIFTER | 99-04 |
KAWASAKI | VN 900 A6F CLASSIC | 06 |
KAWASAKI | VN 900 B7F/B8F/B9F/BAF/BBF/BCF/BDF/BEF/BFF CLASSIC (SPOKE WHEEL) | 07-15 |
KAWASAKI | VN 900 BBFA/BCFA/BDFA/BEFA/BFFA CLASSIC SPECIAL EDITION (SPOKE WHEEL) | 11-15 |
KAWASAKI | VN 900 C7F/C8F/C9FA/CAF/CBF/CCFA/CDF/CEFA/CFFA CUSTOM (CAST WHEEL) | 07-15 |
KAWASAKI | Z 750 (ZR 750 J1/J2/J6F) | 04-06 |
KAWASAKI | Z 750 S (ZR 750 K1/K6F) | 05-07 |
KAWASAKI | ZR 1100 B1 ZEPHYR | 96-97 |
KAWASAKI | ZR 1100 B5 (ZEPHYR 1100 RS) | 02 |
KAWASAKI | ZR 750 D1 ZEPHYR | 96-98 |
KAWASAKI | ZR-7 (ZR 750 F1/F3/F5) | 99-04 |
KAWASAKI | ZR-7S (ZR 750 H1/H3) | 01-04 |
KAWASAKI | ZRX 400 E3 (ZR 400 E3) | 96 |
SUZUKI | DL 1000 K2-K9/L0 V-STROM | 02-10 |
SUZUKI | DL 650 AK7/AK8/AK9/AL0 V-STROM ABS | 07-11 |
SUZUKI | DL 650 AK9GT V-STROM TRAVELLER/ABS | 07-11 |
SUZUKI | DL 650 AL1XP V-STROM XPEDITION | 11 |
SUZUKI | DL 650 AL2/AL3/AL4/AL5 V-STROM ABS | 12-15 |
SUZUKI | DL 650 K4/K5/K6 V-STROM | 04-06 |
SUZUKI | DL 650 XK7/XK8/XK9/XA0 V-STROM X | 07-11 |
SUZUKI | DL 650 XT XAL5 V-STROM ABS | 15 |
SUZUKI | GSF 250 VS/VT/VV/VVZ/VW/VX/VY BANDIT (GJ77A) | 95-00 |
SUZUKI | GSF 600 SY/K1/K2/K3/K4 (FAIRED BANDIT) | 00-04 |
SUZUKI | GSF 600 Y/K1/K2/K3/K4 (NAKED BANDIT) | 00-04 |
SUZUKI | GSF 650 AK5/AK6 (NAKED BANDIT - ABS) | 05-06 |
SUZUKI | GSF 650 K5/K6 (NAKED BANDIT - NON ABS) | 05-06 |
SUZUKI | GSF 650 SAK5/SAK6 (FAIRED BANDIT - ABS) | 05-06 |
SUZUKI | GSF 650 SK5/SK6 (FAIRED BANDIT - NON ABS) | 05-06 |
SUZUKI | GSR 750 AL2/AL/AL4/AL5 (ABS) | 11-15 |
SUZUKI | GSR 750 L1/L2/L3 (NON ABS) | 11-14 |
SUZUKI | GSX 600 FK3/FK4/FK5/FK6 | 03-04 |
SUZUKI | GSX 600 FW/FX/FY/FK1/FK2 | 98-02 |
SUZUKI | GSX 750 FK3/FK4/FK5/FK6 | 03-06 |
SUZUKI | GSX 750 FW/FX/FY/FK1/FK2 | 98-02 |
SUZUKI | GSX 750 W/X/Y/K1 | 98-03 |
SUZUKI | M 1500 VZ 1500 K9/L0 (M 1500 INTRUDER) | 09-13 |
SUZUKI | SFV 650 AK9/AL0/AL1/AL2/AL3/AL4/AL5 GLADIUS (ABS) | 09-15 |
SUZUKI | SFV 650 K9/L0/L1/L2/L3/L4/L5 GLADIUS (NON ABS) | 09-15 |
SUZUKI | SV 400 K3/K4/K5 | 03-05 |
SUZUKI | SV 400 SK3/SK4/SK5 | 03-05 |
SUZUKI | SV 400 SX/SY/SK1/SK2 | 99-02 |
SUZUKI | SV 400 X/Y/K1/K2 | 99-02 |
SUZUKI | SV 650 AK7/AK8/AK9/AL0 (NAKED - ABS MODEL) | 07-10 |
SUZUKI | SV 650 K3/K4/K5/K6/K7/K8/K9/L0 (NAKED - NON ABS) | 03-10 |
SUZUKI | SV 650 SAK7/SAK8/SAK9/SAL0 (TOP FAIRING - ABS MODEL) | 07-15 |
SUZUKI | SV 650 SK3/SK4/SK5/SK6/SK7/SK8/SK9/SL0 (TOP FAIRING - NON ABS) | 03-15 |
SUZUKI | SV 650 SX/SY/SK1/SK2 (TOP FAIRING - NON ABS) | 99-02 |
SUZUKI | SV 650 X/Y/K1/K2 (NAKED - NON ABS) | 99-02 |
SUZUKI | TU 250 GY/GBK1 GRASS TRACKER - BIG BOY (NJ47A-117/123) | 00-01 |
SUZUKI | TU 250 XTX/X/XTY (NJ47A-115-) VOLTY | 99-00 |
SUZUKI | VL 1500 K2/K3 INTRUDER LEGENDARY CLASSIC | 02-03 |
SUZUKI | VL 1500 K5/K6/K7/K8/K9 (C 1500 INTRUDER) | 05-09 |
SUZUKI | VX 800 T | 96 |
WK BIKES | 650 TR (TOURING) | 13-15 |
WK BIKES | 650I (NAKED) | 13-15 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- spiek stopów miedzi
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- Superbike
- Przeznaczenie
- Asfalt
No customer reviews for the moment.