- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA181HH wzmacniane (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA181HH wzmacniane (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA181HH wzmacniane
Klocki spiekane EBC zapewniają o wiele mocniejsze hamowanie niż wkładki organiczne ze względu na ich wysoki współczynnik tarcia i znacznie większą wytrzymałość dzięki prawie całkowicie metalowej konstrukcji. W przeciwieństwie do wielu klocków spiekanych, Double-H nie zawierają żadnego proszku żelaza, co eliminuje możliwość zgrzania się okładziny z tarczą w wyniku korozji. Spiekane klocki zapewniają spójne hamowanie niezależnie od temperatury, co czyni je doskonałym wyborem dla każdego typu pojazdu jak i stylu jazdy.
Klocki hamulcowe EBC FA181HH wzmacniane (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA HH - klocki klasy Superbike wykonane ze stopów spieków miedzi, wyposażone w radiator chłodzący ze stali nierdzewnej dla zacisków o tłoczkach bez izolatorów termicznych. Szczególnie polecane do motocykli sportowych oraz turystycznych średnich i ciężich. Klocki cechuje: wysoki współczynnik tarcia, maskymalna moc hamowania, wysoka stabilność temperaturowa, zwiększona żywotność.
Funkcje: Konstrukcja ze spiekanego stopu miedzi zapewniającej idealne hamowanie w każdych warunkach pogodowych, zarówno podczas upałów, jak i zimna
Przetestowane i zatwierdzone przez ECE R90 i TUV Doskonała żywotność, mocne hamowanie i niezmienna siła hamowania. Mieszanka HH o ultra wysokim współczynniku tarcia dobrze reaguje na wysoką temperaturę. Wyprodukowano w USA
Klocki hamulcowe EBC Double-H ™ Sintered Superbike
Spiekane klocki hamulcowe Double-H ™ Superbike zapewniają wysoką wydajność i są dobrze znane jako flagowe spiekane klocki hamulcowe EBC do streetsportów.
Posiadają Certyfikat ECE R 90 i test TÜ. Długa żywotność i bardzo wysoki efekt hamowania. Zapewniają doskonałe hamowanie w każdych warunkach, suchych i mokrych. Klocki hamulcowe o ultra wysokim współczynniku tarcia HH pozostają liderem na rynku ponad konkurencją, ponieważ nic innego nie przebije wydajności spiekanych klocków hamulcowych Double-H ™ Superbike. Sprawdzają się w każdych warunkach pogodowych, zarówno suchych, jak i mokrych, i mają długą żywotność przez wiele kilometrów. Do użytku wyścigowego należy wziąć pod uwagę spiekane zakresy EPFA lub GPFAX.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
APRILIA (INC SCARABEO MODELS UP TO 2009/ SEE SEPARATE SCARABEO SECTION FOR 2010 MODELS ONWARDS) | RST FUTURA 1000 | 01-04 |
BAJAJ | DISCOVER 125 M | 14-16 |
BAJAJ | DISCOVER 125 ST | 13-15 |
BAJAJ | DISCOVER 150 F (DISC BRAKE) | 14-16 |
BAJAJ | DISCOVER 150 S (DISC BRAKE) | 14-16 |
BAJAJ | PULSAR 135 LS | 12-16 |
BAJAJ | PULSAR 150 | 07-16 |
BAJAJ | PULSAR 180 (UG4) | 12-16 |
BAJAJ | PULSAR 200 NS | 14-16 |
BAJAJ | PULSAR 220 F | 15-16 |
BAJAJ | PULSAR 220 S | 15-16 |
BAJAJ | PULSAR ADVENTURE AS 150 | 15-16 |
BAJAJ | PULSAR ADVENTURE AS 200 | 15-17 |
BAJAJ | PULSAR RS 200 (INC LOWER FAIRING) | 15-16 |
BAJAJ | XCD 125 (DISC BRAKE) | |
CAGIVA | E 750 ELEFANT | 93-95 |
DUCATI | 620 IE MONSTER (SECOND SERIES) | 03-05 |
DUCATI | 620 MULTISTRADA (TWIN DISC/SINGLE PIN PAD FIXING) | 06 |
DUCATI | 695 MONSTER | 07-08 |
DUCATI | MONSTER 400 IE (JAPAN) | 07-08 |
DUCATI | MONSTER 620 | 05-06 |
DUCATI | MONSTER S2R (803CC) | 05-07 |
DUCATI | MONSTER S2R DARK (803CC) | 05-06 |
HARLEY DAVIDSON | XG 500 STREET | 16 |
HARLEY DAVIDSON | XG 750 STREET | 16 |
KTM | 1190 ADVENTURE | 13-15 |
KTM | 1190 ADVENTURE R | 13-15 |
KTM | 1290 SUPER ADVENTURE | 15 |
KTM | 950 ADVENTURE | 02-06 |
KTM | 950 ADVENTURE S | 03-06 |
KTM | 950 R SUPERENDURO | 06-08 |
KTM | 950 SUPERMOTO | 05-07 |
KTM | 990 ADVENTURE (ABS MODEL) | 07-12 |
KTM | 990 ADVENTURE DAKAR EDITION (ABS MODEL) | 11 |
KTM | 990 ADVENTURE R (NON ABS) | 09-12 |
KTM | 990 ADVENTURE S (NON ABS) | 06-08 |
KTM | 990 SUPERMOTO R (SM-R) | 08-09 |
KTM | 990 SUPERMOTO R (SM-R) | 10-13 |
KTM | 990 SUPERMOTO T (SM-T) | 09-13 |
MOTO GUZZI | 1100 QUOTA ES | 99-01 |
MOTO GUZZI | 1200 BREVA | 08-09 |
MOTO GUZZI | 1200 GRISO 8V (SPECIAL EDITION/SPOKE WHEEL/RADIAL CALIPER) | 07-15 |
MOTO GUZZI | 1200 GRISO 8V (STANDARD/CAST WHEEL/RADIAL CALIPER) | 07-12 |
MOTO GUZZI | 1200 NORGE GT 8V (ABS) | 08-15 |
MOTO GUZZI | 1200 SPORT (4V) | 06-07 |
MOTO GUZZI | 1200 SPORT (8V) | 08-13 |
MOTO GUZZI | 1200 STELVIO | 08-11 |
MOTO GUZZI | 1200 STELVIO 8V (ABS) | 11-15 |
MOTO GUZZI | 1200 STELVIO 8V NTX (ABS) | 11-15 |
MOTO GUZZI | 1200 STELVIO NTX ABS | 09-10 |
MOTO GUZZI | 850 BREVA IE (NON ABS MODELS) | 06-07 |
MOTO GUZZI | 850 GRISO | 06-07 |
MOTO GUZZI | 850 NORGE (NON ABS MODELS) | 07 |
MOTO GUZZI | 940 BELLAGIO | 07-13 |
MOTO GUZZI | BREVA 1100 (ABS MODELS) | 05-07 |
MOTO GUZZI | BREVA 1100 (NON ABS MODELS) | 05-07 |
MOTO GUZZI | GRISO 1100 | 05-08 |
MOTO GUZZI | NORGE 1200 | 06-07 |
MOTO MORINI | GRANPASSO 1200 | 08-10 |
MOTO MORINI | SCRAMBLER 1200 | 10-13 |
YAMAHA | YZF-R 125 (STANDARD MOUNT FRONT CALIPER) | 08-13 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- spiek stopów miedzi
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- Superbike
- Przeznaczenie
- Asfalt
No customer reviews for the moment.