- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA307R (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA307R (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA307R
Aby zapewnić najwyższą trwałość, EBC prezentuje swoje klocki o wysokiej gęstości z serii R.
Wytrzymałe klocki serii R do pojazdów ATV i moto-x stały się standardem, oferując wysoką trwałość, mniejsze zużycie tarcz, długą żywotność klocków i wysoką odporność na zanieczyszczenie błotem, wodą, piaskiem i żwirem itp.
Podkładka ze spiekanego stopu miedzi wyprodukowana w zakładzie produkcyjnym spiekanym w USA, zapewniająca średni i wysoki współczynnik tarcia, w atrakcyjnej cenie, która dobrze sprawdza się w każdych warunkach
Klocki serii R są równie dobrze stosowane w maszynach dwukołowych i czterokołowych, nie uszkodzą tarcz hamulcowych
Popularny wśród jeźdźców ATV, szczególnie w błotnistych warunkach.
Klocki hamulcowe EBC FA307R (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA R - klocki motocyklowe produkowane ze spieków stopów miedzi, zalecane do sportu off-road i jazdy użytkowej po bezdrożach. W motocyklach enduro i cross polecane zwłaszcza do pracy w tylnym zacisku hamulcowym. Klocki cechuje: najwyższa trwałość w bardzo trudnych warunkach (w błocie, piachu, wodzie), doskonała siła hamowania.
Aby zapewnić najwyższą trwałość, EBC prezentuje swoje klocki o wysokiej gęstości z serii FA R.
Wytrzymałe klocki serii R do pojazdów ATV i moto-x stały się standardem, oferując wysoką trwałość, mniejsze zużycie tarcz, długą żywotność klocków i wysoką odporność na zanieczyszczenie błotem, wodą, piaskiem i żwirem itp.
Podkładka ze spiekanego stopu miedzi wyprodukowana w zakładzie produkcyjnym spiekanym w USA, zapewniająca średni i wysoki współczynnik tarcia, w atrakcyjnej cenie, która dobrze sprawdza się w każdych warunkach
Klocki serii R są równie dobrze stosowane w maszynach dwukołowych i czterokołowych, nie uszkodzą tarcz hamulcowych
Popularny wśród jeźdźców ATV, szczególnie w błotnistych warunkach.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | DS 650 (MODEL TYPES 7404/7409/7463/7482/7518/7519/7587/7588-7483) | 00-05 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | DS 650 BAJA/X | 01-06 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | OUTLANDER 330 HO | 04-05 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | OUTLANDER 400 (7535/7716) | 03-04 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | OUTLANDER 400 MAX HO | 03-06 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | OUTLANDER 650 HO EFI 4X4/HO EFI XT 4X4 | 06 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | OUTLANDER 800 (ALL MODELS) | 06 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | OUTLANDER MAX 650 HO EFI 4X4/HO EFI XT 4X4 | 06 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | QUEST 500 (2X4) (MODEL TYPES 7541/7542/7548/7549/7585/7586/7714/7726) | 02 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | QUEST 500 (4X4) (MODEL TYPES 7478/7515/7525/7539/7540/7546/7547/7583/7584/7713/7724/7725/7731) | 02-04 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | QUEST 650 (2X4) (MODEL TYPE 7582) | 02 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | QUEST 650 (4X4) (MODEL TYPES 7443/7445/7516/7517/7523/7536/7537/7543/7544/7580/7581/7730) | 02-04 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | QUEST 650 XT (4X4) (MODEL TYPES 7522/7523/7534/7545/7715/7727/7728) | 02 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | QUEST MAX 650 | 03- |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | QUEST MAX/STD/XT | 04 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER (4X4) (MODEL TYPES 7459/7460) | 01 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER 5 SPEED | 05 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER AUTO STD/XL | 04 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER AUTOSHIFT (MODEL TYPES 7453/7454/7461/7462/7469/7470/7471/7475/7480/7495/7496/7497/7560/7561/7562/7563/7564/7566/7567/7568/7569/7570/7595/7596/7597/7598/7599) | 01-05 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER CVT (500/650/650XT) | 05 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER FOOTSHIFT (MODEL TYPES 7473/7474) | 01 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER MAX | 03-05 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER MAX 650 | 04-05 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER MAX CVT 650 | 05 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER MAX STD/XT | 04-05 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER XL | 04-05 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER XL (4X4) (MODEL TYPES 7448 FROM SN V000709/7458/7477/7489/7565/7571) | 01-04 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER XL (7920/7921) | 04 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER XT | 05 |
BOMBARDIER/BRP (SEE CAN-AM FOR 2007 MODELS) | TRAXTER XT (4X4) (MODEL TYPES 7446/7452/7467/7468/7472/7481/7493/7494) | 01 |
CAN AM (ATV) | DS 650 X (3B7A/B) | 07 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 400 (4X4 STD) (2D7A/B/C/D/E/F/G/H) | 07-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 400 (XT 4X4) (2E7A/B/C/D/E/F) | 07-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 500 (STD 4X4) (2T7A/B/C/D) | 07-12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 500 (XT 4X4) (2U7A/B/C/D) | 07-12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 650 (4X4 STD) (2N7A/B/C/D/E/F/G/H) | 07-12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 650 (XT 4X4) (2P7A/B/C/D/E/F) | 07-12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 (STD 4X4) (2H7A/B/C/D/E/F/G/H) | 07-08 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 (XT 4X4) (2J7A/B/C/D/E/F) | 07-08 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R EFI | 09 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R XMR | 11-12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R XT | 09-10 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER 800 R XXC | 11 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 400 (STD 4X4) (2F7B/C/D/E/F/G/H/J) | 07-14 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 400 (XT 4X4) (2G7A/B/C/D/E) | 07-13 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 500 (STD 4X4) (2W7A/B/C) | 07-12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 500 (XT 4X4) (2X7A/B/C) | 07-12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 650 (STD 4X4) (2R7A/B/C/D/E/F/G/H/J/K) | 07-12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 650 (XT 4X4) (2S7A/B/C/D/E/F) | 07-12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 650 X-TP | 12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 800 (LTD 4X4) (2M7A/B/C) | 07-12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 800 (STD 4X4) (2K7A/B/C/D/E/F/G/H/J) | 07-12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 800 (XT 4X4) (2L7A/B/C/D/E/F) | 07-08 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 800 R EFI | 09-12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 800 R X-TP | 12 |
CAN AM (ATV) | OUTLANDER MAX 800 R XT | 09-12 |
CAN AM (ATV) | RALLY 200 (4A7A/B/C/D/E/F) | 07 |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 500 (4X4/EFI) | 07-12 |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 800 (4X4/EFI) | 07-08 |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 800 R EFI | 09-11 |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 800 R X | 09-10 |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 800 R XXC | 11 |
CAN AM (ATV) | RENEGADE 800 X (4X4/EFI) | 08 |
CAN AM (SIDE X SIDE) | COMMANDER MAX 1000 - XT/DPS | 14 |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK 1000 R - STD | 14 |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK 1000 R - XMR | 14 |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK 1000 R - XRS | 14 |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK 1000 R - XRS/DPS | 14 |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK 1000 R - XXC | 14 |
CAN AM (SIDE X SIDE) | MAVERICK MAX 1000 - STD/XRS/DPS | 14 |
CANNONDALE | BLAZE 440 | 02-03 |
CANNONDALE | CANNIBAL 440 | 02-03 |
CANNONDALE | FX 400 | 01 |
CANNONDALE | MOTO 440 | 02-03 |
CANNONDALE | SPEED/GLAMIS 440 | 02-03 |
JOHN DEERE (ATV & SIDE X SIDE MODELS) | BUCK 500/650 EX/EXT | 04-08 |
JOHN DEERE (ATV & SIDE X SIDE MODELS) | TRAIL BUCK 500/650 EX/EXT | 04-05 |
YAMAHA | YFM 400 FAM/FAN | 00-01 |
YAMAHA | YFM 400 FAT/FAV (BIG BEAR) | 05-06 |
YAMAHA | YFM 400 FGW/FGX GRIZZLY | 07-08 |
YAMAHA | YFM 450 FAR/FAS KODIAK (5ND3/4) | 03-04 |
YAMAHA | YFM 450 FAT/FAHT/FAV (KODIAK) | 05-06 |
YAMAHA | YFM 450 FXV/FXW/FXX/FXY/FXZ WOLVERINE | 06-10 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- spiek stopów miedzi
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
- Przeznaczenie
- Asfalt
No customer reviews for the moment.