- Home
- Części motocyklowe
- Ukł. hamulcowy
- Klocki hamulcowe
- Klocki hamulcowe EBC FA054TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA054TT (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA054TT
Klocki hamulcowe EBC Brakes ™ Carbon X lub TT podłączone do użytku ulicznego, jak i terenowego. Zostały stworzone z impregnowanego złota diamentowego, aby zapewnić żywotność i niską temperaturę. Klocki Carbon X lub TT nie wytrzymają dłużej niż klocek hamulcowy ze spiekanej miedzi, mają wyjątkową zaletę polegającą na mniejszym wytwarzaniu i lepszym przenoszeniu ciepła. Podczas jazdy terenowej ta cecha jest wazna. U naszych szybkich kierowców, widzieliśmy w nocy świecące na czerwono tylne tarcze, co pokazuje, jak hamowanie na trudnym szlaku może być przyczyną problemów. Zabezpieczenie hydrauliki przez przegrzaniem jest tu wspomagane przez zastosowanie dodatkowej podkładki.
Klocki hamulcowe EBC FA054TT (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA TT - dobrej klasy klocki na bazie mieszanki karbonowej, która pozwala na skuteczne hamowanie w pojazdach o różnej masie. Przeznaczone do użytku sportowego w motocrossie i ATV. Klocki cechuje: dobra siła hamowania, dobra trwałość w suchych warunkach.
W Europie klocki te oznacza się użyciem przyrostka TT a w USA poprzez dodanie litery X po części serii FA (Freeman Automotive). Hamulce EBC Carbon X lub TT są malowane na czerwono i są równie dobre w motocyklach ATV, Moto X lub Enduro, a także są używane w sportowej jeździe ATV. Jednak ostrzegamy kierowców używających klocków w ATV, szczególnie na tylnych tarczach, ponieważ żywotność może być krótsza niż spiekanych klocków pierwotnie zainstalowanych. Przy niższej cenie w porównaniu ze spiekanymi, miliony motocyklistów nadal wybierają karbonowe klocki .
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka | model | rok |
---|---|---|
AJS | JSM 125 MOTARD | 10-15 |
AJS | JSM 50 MOTARD | 13-15 |
CCM | C-XR 125 E | 08-09 |
CCM | C-XR 125 M | 07-09 |
CCM | C-XR 125 S | 08-09 |
CCM | C-XR 230 E | 07-09 |
CCM | C-XR 230 M | 07-09 |
CCM | C-XR 230 S | 07-09 |
CCM | LX 350-4A QUAD | 08-09 |
CCM | LX 700-4A QUAD | 08-09 |
HONDA | ATC 250 RB | 81 |
HONDA | CG 150 ESD TITAN | 04-05 |
HONDA | CG 150 KS/ES TITAN | 04-05 |
HONDA | MRX 50 | 88- |
HYOSUNG | TE 450 QUAD RAPIER | 06-09 |
HYOSUNG | XRX 125 LC ENDURO | 14-15 |
HYOSUNG | XRX 125 SUPERMOTO | 07-11 |
JIALING | JH 125 B ROADSTAR | 98 |
KAWASAKI | BN 125 A1/A2 ELIMINATOR | 98-99 |
KAWASAKI | KH 125 K1 | 83 |
KAWASAKI | KLX 125 CAF/CBF/CCF/CCS/CDF/CDS/CEF/CFF | 10-15 |
KAWASAKI | KLX 125 DAF/DBF/DCF/DDF/DEF (D-TRACKER) | 10-14 |
KAWASAKI | KLX 150 L (KLX150EFF) | 15 |
KAWASAKI | KVF 300 A1/A2/A3/A4 (PRAIRIE 4 X 4) | 99-02 |
KAWASAKI | KVF 300 B1/B2/B3/B4 (PRAIRIE 2 X 4) | 99-02 |
KAWASAKI | KVF 360 A1-A3/A6F/A7F/A8F/A9F/AAF/ABF/ACF/ADF | 03-13 |
KAWASAKI | KVF 360 B1-B3/B6F/B7F/B8F/B9F | 03-09 |
KAWASAKI | KVF 360 C1-C3/C6F/C7F/C8F PRAIRIE ALL MODELS | 03-08 |
KAWASAKI | KVF 400 A1/A2/B1 PRAIRIE | 97-98 |
KAWASAKI | KVF 400 C1/C2/C3/C4 (PRAIRIE 4 X 4) | 99-02 |
KAWASAKI | KVF 400 D1/D2/D3 (PRAIRIE 2 X 4) | 99-01 |
KAWASAKI | KX 65 A1/A2/A3/A4/A5/A6/A6F-A9F/AAF/ABF/ACF/ADF/AEF/AFF | 00-15 |
KEEWAY | DRAGON 250 QUAD | 07-09 |
KREIDLER | 125 ENDURO (4T) | 14-15 |
KREIDLER | 125 SUPERMOTO (4T) | 14-15 |
MASH | CAFE RACER 125 | 14-15 |
MASH | SEVENTY FIVE 125 | 14-15 |
PGO | BUGRIDER 150 | |
PGO | BUGRIDER 250 | |
PGO | BUGRIDER 250 SS (SINGLE SEAT) | |
PGO | BUGRIDER 50 (BUGGIE) | 06 |
PGO | BUGXTER BR 150 A | 05-07 |
POLARIS (ATV) | TRAIL BOSS 4 X 4 | 87 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | BR 150 E BUGRIDER | 04-06 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | BR 200 | 07-08 |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | BR 250 | |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | RV 125 MIDI RV BUG | |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | RV 150 MIDI RV BUGGIE | |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | XL 300 | |
QUADZILLA (INC. WHITE KNUCKLE MODELS) | XRV 250 | |
SACHS (HERCULES) ALSO SEE SFM SECTION | MADASS 125 (4T) | 06-09 |
SACHS (HERCULES) ALSO SEE SFM SECTION | MADASS 50 (4T) | 06-09 |
SINNIS | JS 125 - 6H - ST 125 | 13-14 |
SINNIS | QM 125 GY-2B (A) APACHE 125 (REAR DISC MODEL) | 09-14 |
SINNIS | QM 125 GY-2B BLADE 125 | 09-14 |
SUPERBYKE | RMR 125 | 07-09 |
SUZUKI | DF 125 | |
SUZUKI | DF 200 EV/EW/EY (SH42A) | 98-00 |
SUZUKI | DR 125 SEX/SEY | 99-01 |
SUZUKI | DR 125 SF/SH/SJ | 85-94 |
SUZUKI | DR 200 G/H/J | 86-89 |
SUZUKI | DR 200 SE TROJAN | |
SUZUKI | DR 200 SEK1-SEK9 | 01-09 |
SUZUKI | DR 200 SEP/SER/SES/SEV/SEW/SEX/SEY (SH42A) DJEBEL | 93-00 |
SUZUKI | LT-A 400 FK2-FK7 EIGER 4WD | 02-07 |
SUZUKI | LT-A 400 K2/K3/K4 EIGER | 02-04 |
SUZUKI | LT-A 500 FK2 VISION 4WD | 02 |
SUZUKI | LT-A 500 FK3/FK4/FK5/FK6/FK7 VINSON 4WD AUTO | 03-07 |
SUZUKI | LT-F 250 K2/K3/K4/K5/K6/K7/K8/K9/L2/L3/L4 OZARK | 02-14 |
SUZUKI | LT-F 400 FK2/FK3/FK4/FK5/FK6/FK7 (EIGER 4WD) | 02-07 |
SUZUKI | LT-F 400 K2-K7 EIGER | 02-07 |
SUZUKI | LT-F 500 FK3-FK7 VINSON QUADRUNNER | 03-07 |
SUZUKI | RM 65 K3/K4/K5 | 03-05 |
SUZUKI | SX 200 R/R-2/RJ/RM (SH41A) | 90-91 |
SUZUKI | TS 125 XUF/XUG/XUH/XUJ | 86-90 |
SUZUKI | TS 250 XE/XG/XH/XJ/XK | 85-89 |
SYM | QUADRAIDER 600 | 06-07 |
TAISHAN (PROJECT QUADS) | PANTHER 50 QUAD | 03-04 |
TAISHAN (PROJECT QUADS) | XT 125 SPORT | 04-05 |
TAISHAN (PROJECT QUADS) | XT 50 | 03-04 |
YAMAHA | YFM 250 BT/BV BRUIN | 05-06 |
YAMAHA | YFM 250 BW/BX/BY BIG BEAR | 07-10 |
YAMAHA | YFM 250 XN/XP/XR/XS BEAR TRACKER | 01-04 |
YAMAHA | YFM 350 ANS/ANT/ANV BRUIN 2X4 | 04-06 |
YAMAHA | YFM 350 FAS/FAT/FAV BRUIN 4X4 | 04-06 |
YAMAHA | YFM 350 FGIW/FGIX/FGIY/FGIZ GRIZZLY 4WD IRS | 07-10 |
YAMAHA | YFM 350 FWA GRIZZLY 4WD | 04-14 |
YAMAHA | YFM 350 FXG/FXH/FXJ/FXK/FXL/FXM/FXN/FXP/FXR/FXS WOLVERINE | 95-04 |
YAMAHA | YFM 350 GW/GX/GY/GZ GRIZZLY -2WD | 08-10 |
YAMAHA | YFM 350 L BIG BEAR | 99 |
YAMAHA | YFM 350 XD/XE/XF/XG/XH/XJ/XK/XL/XM/XN/XP/XR/XS (WARRIOR) | 92-04 |
YAMAHA | YFM 350 XV/XW/XX/XY 2WD - WOLVERINE | 06-09 |
YAMAHA | YFM 400 AR KODIAK (5VH3/4) | 03 |
YAMAHA | YFM 400 FAM/FAN | 00-01 |
YAMAHA | YFM 400 FAR/FAS KODIAK AUTO | 03-04 |
YAMAHA | YFM 400 FAT/FAV (BIG BEAR) | 05-06 |
YAMAHA | YFM 400 FGW/FGX GRIZZLY | 07-08 |
YAMAHA | YFM 400 FPR/FPS BIG BEAR | 03-04 |
YAMAHA | YFM 450 FAR/FAS KODIAK (5ND3/4) | 03-04 |
YAMAHA | YFM 450 FAT/FAHT/FAV (KODIAK) | 05-06 |
YAMAHA | YFM 450 FWAD GRIZZLY EPS (POWER STEERING) | 11-14 |
YAMAHA | YFM 450 FWAD GRIZZLY IRS | 11-14 |
YAMAHA | YFM 450 FXV/FXW/FXX/FXY/FXZ WOLVERINE | 06-10 |
YAMAHA | YFS 200 R/S/T/V BLASTER | 03-06 |
YAMAHA | YFZ 350 A/B/D/E/F/G/H/J/K/L/M/N/P/R/S/T BANSHEE | 90-09 |
YAMAHA | YFZ 450 B/D | 13-14 |
Opis
- Klocki hamulocwe - specyfika
- organiczne
- Klocki hamulcowe - przeznaczenie specjalne
- off-road + bezdroża
- Przeznaczenie
- ATV
cross
enduro
No customer reviews for the moment.